От Франция до България - превоз на покупките ни (6)

  • 36 259
  • 754
  •   1
Отговори
# 645
  • Мнения: 441
Avgusta, крайно време е да се събудиш.
Айви, с тебе поне сме се засичали и из английските теми и смятам, че мога да си говорим на един език така, че да ме разбереш.
Аз поръчвам от 2006 година от Ларедут, от първите започнах от немските и английските сайтове и към момента почти всичко си набавям по този начин, както казват по-старите "кучета" тук "ако можех, и хляба щях да си поръчвам отвън".
За тези години какво ли не е било, и от Ларедут изгубени пратки, и от май тойса една година 10 дни в дрехи не легнах заради една пратка-наистина какво ли не е било. Та ние сме гърмени зайци, психиката ни е калена вече. В повечето случаи нещата са имали добър развой, но има и прежалени пари, не малко при това. И все пак продължаваме напред, защото удовлетворението е по-голямо от загубите.
Сега за риска-винаги го има. Интернет пазаруването не е за всеки, искат се здрави нерви, защото още като поръчваш, трябва да знаеш, че поемаш риска да загубиш...или да спечелиш. Ето например, аз имам неща които са хубави, но я номер не е уцелен, я друго нещо. Вие нямате ли такива и на каква сума се оценят? Това е то рискът. Аз съзнавам, че поръчам ли ги и сгреша, поправянето е трудно, не е като в чужбина Free returns.
Но, толкова за нас. Има момичета, които са нови, които не са свикнали така и не са ги осъзнали тези неща. Сега се сблъскват с проблем и се напсихарват и по веригата какво става-притеснения, карат се с мъжа си, крещят на децата си, не ядат, не спят, разболяват се от притеснение заради тия поръчки.
И още по-излишно-ние тук да се изпокараме.
И я си представете сега-минава понеделник, всичко се оправя, пратките идват и всичко това е било н-а-п-р-а-з-н-о.
И да не стане така, пак нещата не са наши ръце, остава ни само да чакаме и да се надяваме.
Не знам какъв е случаят с ФТБ, но засега вярвам изцяло на това, което казват. Не очаквам да си плеснат тук обвинителния акт, за да имам аз нужната ми информация.

А това
към всички вас, момичета, че сте измамници в международен мащаб  Naughty .

според мен е напълно излишно насаждане на напрежение.

# 646
  • София
  • Мнения: 9 517
Дзвер,благодаря !  bouquet

От снимките единствено видях ,че подаръка е изпратен на 22.11,когато е поръчката.
да, 22-ри - две поръчки, разделени общо на 5 части, двата подаръка са изпратени същия ден - това говоря от няколко дни  Peace

а аз до сега рових по новините и новина за 12 българи, арестувани във Франция за измами с карти не видях... за сметка на това намерих доста новини за българи, арестувани къде ли не за измами с карти...

Последна редакция: сб, 26 ное 2011, 12:27 от Дзвер

# 647
  • София
  • Мнения: 1 225
Дзвер,благодаря !  bouquet

От снимките единствено видях ,че подаръка е изпратен на 22.11,когато е поръчката.
да, 22-ри - две поръчки, разделени общо на 5 части, двата подаръка са изпратени същия ден - това говоря от няколко дни  Peace


Наистина спирам да пиша .
Подаръка  не е поръчката. Peace

Вече не гледам дали нещата са изпратени,не гледам и дали парите са изтеглени.
Уморих се да гадая какво става и дали краят на тази ситуация ще е положителен за всички нас като клиенти .Въпроси хиляди - отговори незадоволителни !

# 648
  • Мнения: 0
"Засега нямаме информация пратки да се връщат, но все пак полицията във Франция не дава почти никаква информация и не можем да бъдем сигурни и в това. Надяваме се пратките да пристигат и да бъдат скоро освободени, за да можем да ги транспортираме до България."
Поздрави
Това ми отговори Даниела Крумова по мейла..... и колкото и да ти се ще да си оптимист, нещата не стават, когато реалността е друга...Надявай се...чакай...
Пратката ми от 17-ти е върната от превозвача...парите са изтеглени на 21-ви...
Как се връщат пари по дебитна карта ? Ваучери и незнам си какво ...да дадат сега разяснение в сайта си Франсето, като преди това не използват Ева за "адвокат",  а излезят с обръщение към клиентите си ...пък каквото и да е то...

Е как така се получават, от кого , смее ли някой , преди малко си проверих колисимото на пратките, които имам, резултата e http://www.colissimo.fr/portail_colissimo/suivre.do?m=10003005&a … art=6Q00485056653

# 649
  • София
  • Мнения: 2 296
Така, спирам телевизора, нямам какво повече да добавя...
Опитах се да обясня някои неща, които не бяха обществено достъпни.
Истината е, че аз нямам представа какво точно и защо се случва.
И от тук нататък предавам топката на ФТБ да информират и държат в течение клиентите си.

Това е тяхно задължение и хората имат право да знаят какво се случва с пратките им.
Защото не искам по този начин да изглежда, че са ме пратили да адвокатствам(без да съм навътре в нещата), а  пък те да се крият или бягат от отговорност...
Вярвам, че когато има новини, Даниела ще информира  клиентите си!

Аз като на всяка манджа мерудия, имах за цел  да успокоя, доколкото и ако мога всички потърпевши.
Защото форумът е много важен за мен и с повечето от пишещите се познаваме, държа да споделям и помагам и в такава ситуация, както винаги съм правила за потребителите тук!
Пожелавам бърза и благоприятна развръзка от този хаос и всички да си получим поръчките!  Hug

# 650
  • София
  • Мнения: 9 517
Подаръка  не е поръчката. Peace
сега разбрах, е, поне аз и ти се разбрахме  Peace

за останалото - аз вече прежалих всичко... само една рокля на щерката бях обещала, тя я чакаше с нетърпение за рождения си ден и едно елече за синчето, пак за рождения му ден... ами пратих ги до България - няма да си разочаровам децата заради глупостта на майка им  Peace

# 651
  • Мнения: 620

И още по-излишно-ние тук да се изпокараме.
И я си представете сега-минава понеделник, всичко се оправя, пратките идват и всичко това е било н-а-п-р-а-з-н-о.
И да не стане така, пак нещата не са наши ръце, остава ни само да чакаме и да се надяваме.


Точно защото сме се засичали, не мога да те разбера. Не ме притесняват пратките- не съм вкарала сума там. Дразни ме отношението на ФТБ към нас. Дали ще си получа двете пратки, в общи линии ми е точно все тая, достатъчно боклуци от ибей съм изхвърлила. Но някой, на когото съм се доверила, да се скатава като мишка и да няма доблестта да каже две думи на хората, които така безрезервно го подкрепят и които в крайна сметка му дават хляба...ей това много ме подразни. И дори да се окаже, че "всичко това е било н-а-п-р-а-з-н-о"...да, разбираш ме, нали.

# 652
  • София
  • Мнения: 9 517
Moмичета, получих мейл, че последните пратки от Смарт са вече в офиса в Дружба Peace
и пратките по пощата са изпратени, само Еконт не са  Peace

# 653
  • Мнения: 441
Да, Айви, напълно те разбирам. Ако знаеш мен как ме дразни, че съм и малко нервак. Иде ми да викна "Ейййййййййй, аман от глупости, бе братче!" От едно ако се предпазиш, от другаде ще го отнесеш  Sad
Ама повече се дразня на мене си  Wink
И ако знаеш, че преди да пусна този път поръчките се замислих, не знам защо, гледах сумата до България, гледах думата до Франция, ама на-реших да пестя  Laughing
На ти сега пестене. А не бях влизала и поръчвала от доста време и хич и нямаше, ама като има глава да тегли.
И на мен цялата тая работа хич не ми е приятна, особено за едната никаква разлика в парите, обаче какво да се направи. Нека да свършим с това, че да си направим изводите за другия път с кого да поръчваме и кое е по-евтино, кое по-скъпо.
Просто се опитах да поуспокоя, но тъй като това явно не се случва, да не раздухваме повече огъня.
Аз оставам с най-добри чувства към всички тук и знам, че и това ще мине и утре пак ще се юрнем, нали сме видни шопинг маниачки  Hug Heart Eyes   bouquet

Последна редакция: сб, 26 ное 2011, 12:58 от Avgusta

# 654
  • Мнения: 784
Fancy N, как й беше никнейма на Даниела, като ти писа? Много ми е интересно откога й е последната активност във форума...

Имам едно предложение към нея: Да се обърне към всички свои клиенти с неплатени пратки да й пишат един мейл с дължимата от тях сума и с декларация, че са готови да й я заплатят незабавно при поискване по посочен от нея начин, а тя да приготви торбата с парите и да се разплаща със сайтовете. Така поне сайтовете ще си оттеглят обвиненията, ако въобще има такива .... Имейлите са си доказателство и ще може да ги представи пред властите във Франция, ако се постави под въпрос чий са тези пратки. Може пък сайтовете да имат технически проблем и да не могат да дръпнат парите, а да са ги искали като наложен платеж при доставката им ...

# 655
  • Мнения: 685
Fancy N, как й беше никнейма на Даниела, като ти писа? Много ми е интересно откога й е последната активност във форума...

Имам едно предложение към нея: Да се обърне към всички свои клиенти с неплатени пратки да й пишат един мейл с дължимата от тях сума и с декларация, че са готови да й я заплатят незабавно при поискване по посочен от нея начин, а тя да приготви торбата с парите и да се разплаща със сайтовете. Така поне сайтовете ще си оттеглят обвиненията, ако въобще има такива .... Имейлите са си доказателство и ще може да ги представи пред властите във Франция, ако се постави под въпрос чий са тези пратки. Може пък сайтовете да имат технически проблем и да не могат да дръпнат парите, а да са ги искали като наложен платеж при доставката им ...
Peace Царицата-майка, харесва ми това, което пишеш, но не мисля, че е възможно и реално (не съм юрист обаче, така че ще се радвам някой да каже как не съм права), НО...ако аз като длъжник в даден момент съм потвърдил покупка и съм дала данни на картата си за Х Евро, то сайта, от който пазарувам има всички права да си вземе тези пари от моята карта или ПП акаунт, тъй като аз съм се съгласила с правилата в него и съм предоставила данните на картата си, нали?
Как така някой, на когото ще пратя прост мейл да може в кеш да плати на този сайт нещо, нали в един момент от сайта (с-мата им) ще се види, че от моята карта не са изтеглени пари за въпросната покупка, следователно сайта има правото да си ги дръпне и.  Ъъъъ да не се окаже, че ще плащат някои 2 пъти Wink ДААА, тук идва веднага опровержение, че след като получат парите си, те биха отказали (чрез системата си вероятно) някак приемането на същите пари по банков път...То те по каналния ред не могат да се оправят с изтеглянето на суми, та камо ли по този начин.
 Crazy Crazy Crazy Супер омотано може да го обяснявам, но не мисля, че може да стане... Как физическо лице ще плати задължения на чужди хора на сайт и то кеш  newsm78

# 656
  • Варна
  • Мнения: 2 036
Има ли изобщо някой, на който в последната седмица поръчката към Франсето да излиза, че е доставена, а не че е недоставена поради липса на някой на адрес или форсмажорни обстоятелства?
Ако не, ето ви ги форсмажорните обстоятелстава - задържани от полицията.
И какво е точното обвинение, за да се започне дело? Няма начин да не го знаят от Франсето. И на мен ми намирисва на данъчни или някаква неуредица с тамошните закони.

# 657
  • Мнения: 1 471
Fancy N, как й беше никнейма на Даниела, като ти писа? Много ми е интересно откога й е последната активност във форума...


Дата на регистрация:

Вт., 24 Май 2011, 00:43



Последно Активен:

Пет., 25 Ноем. 2011, 00:50

Тя може да си чете темата и без да влиза във форума, а иначе потребителката  е с 0 публикации. Никът не знам дали е нужно да го давам-  едва ли ще отговори на съобщенията ви, по-лесно и редно би било да напише по-подробно обяснение в сайта на ФТБ.
Грешка- всъщност има публикации в Пазаруване от чуждестранни сайтове /където не се отброяват/.

Дано пък оптимистките да са прави и всичко да завърши по възможно най-добрия начин!

Последна редакция: сб, 26 ное 2011, 14:30 от Fancy N

# 658
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 850
Цитат
Но този начин на търсене на партньор ми се струва изключително несериозен и непрофесионален. Оттам предполагам като цяло за дейността на фирмата..
Сори,но това е супер несериозно Stop
А пък за професионализъм да не говорим.
Трети ден ни вопъл ни стон.

Последна редакция: сб, 26 ное 2011, 14:47 от Desi_2

# 659
  • София
  • Мнения: 9 517
предполагам, че всички го мислим, но аз ще го напиша - представяте ли си, какво ще стане след седмица - две, когато Ларедут бъдат засипани с върнати поръчки, на които трябва да върнат парите?

Общи условия

Активация на акаунт