Пейпал - помощ! - 5-та тема

  • 44 551
  • 745
  •   1
Отговори
# 585
  • Мнения: 685
Дима, нали ти ще им пращаш пари  newsm78 какво чакащо плащане тогава.
Те искат вероятно твоят ПП мейл, за да видят от кого ще приемат парите, а те тр да ти дадат техния ПП мейл, за да може ти да им ги пратиш вероятно със Сенд Мъней, амЪЪ това взема и такса, кой ще плати таксата  Confused

# 586
  • Мнения: 2
Ани,ами аз сигурно ще я плащам,тя не ли към 2 евро,не знам защо искат с пей пал да им преведа парите,то е дълга и широка.Става дума за една поръчка от злополучния Дамарт,която получих,но не могли да си изтеглят парите и сега ме издирват,защото тя е отпреди 2-3 месеца и вече не можели да си ги дръпнат,защото не си ги блокират предварително,та сега си ги искат по банков път,а там комисионната е далеч по-голяма или някой от Франция да ми ги преведе и този някой е СД-те предложиха да съдействат

# 587
  • Мнения: 36
Здравейте! Имам въпрос, сигурно олигофренски... Може ли да с една регистрация в Пейпал да се ползват повече от една карти, мерси!

# 588
  • На един клон
  • Мнения: 1 065
Може.

# 589
  • Мнения: 260
Нямам върнати пари.Диспута си стои отворен и е на стъпка being reviewed by PayPal.Сякаш нещо чакат newsm78
Извинявайте, но запърви път пускам диспут.Много държа да го спечеля,защото ми изпратиха мръсна,ама много мръсна блуза с петно от шоколад.И като и писах,да я попитам защо е в това окаяно състояне ,тя ми писа да си я изпера или Crossing Arms да я продам на друг.Много се ядосах на отношението.


Много ви благодаря на всички. Hug

Последна редакция: нд, 12 фев 2012, 17:07 от lazy town

# 590
  • Мнения: 5 790
Чакаш. Случаят се разглежда от Пейпал. Това пише.
Като решат - ще те уведомят и в диспута, и на мейла ти.

# 591
  • Сандански
  • Мнения: 196
А досега не са ли я изтеглили?

Не не са я...сумата си стои като блокирана, а ето статуса ми в ПейПал...
http://didipp.snimka.bg/daily/pokupki-laredut.483555.26339140.big

Алекс сложих вярната снимка  Embarassed

Самоцитирам се... Confused

# 592
  • Мнения: 5 790
Изтекла е оторизацията. Не би трябвало да могат да изтеглят каквото и да било.
Свържи се с Ларедут и ги питай, ако искаш.

# 593
  • Мнения: 1
И аз съм отворил диспут за стока, която беше продадена на друг вместо на мен. От миналия вторник ми пише, че парите ще бъдат върнати - Pending Until Feb 14, 2012. Но на въпросителната до това Pending пише Your refund will be pending for 5-7 business days until it clears. Какво значи това? Парите ми ги няма в пейпал сметката, нито на картата. Значи след 14-ти няма да мога да ги получа ли? Нещо не схващам. И статуса на диспута е What happens next и ми дава да добавям някакви файлове или факс.

# 594
  • Мнения: 37
Опитвам се да отворя case  в Ибей. Попълвам абсолютно всички полета и отметки и накрая ми дава Please complete all fields before submitting to Customer Support. Споделете случвало ли ви се е? И защо така се получава. Десет пъти поне го попълвах тоз въпросник за Open Case и като натисна OPEN и ми излиза този надпис. Моля помогнете.

# 595
  • Мнения: 125
Опитвам се да отворя case  в Ибей. Попълвам абсолютно всички полета и отметки и накрая ми дава Please complete all fields before submitting to Customer Support. Споделете случвало ли ви се е? И защо така се получава. Десет пъти поне го попълвах тоз въпросник за Open Case и като натисна OPEN и ми излиза този надпис. Моля помогнете.

Скоро някой се оплакваше от същата ситуация. Накрая проблема се разрешил като се свързал с хелпа на Ибей и те самите са отворили диспута - казали, че имало временно някакъв проблем.

# 596
  • Мнения: 5 790
И аз съм отворил диспут за стока, която беше продадена на друг вместо на мен. От миналия вторник ми пише, че парите ще бъдат върнати - Pending Until Feb 14, 2012. Но на въпросителната до това Pending пише Your refund will be pending for 5-7 business days until it clears. Какво значи това? Парите ми ги няма в пейпал сметката, нито на картата. Значи след 14-ти няма да мога да ги получа ли? Нещо не схващам. И статуса на диспута е What happens next и ми дава да добавям някакви файлове или факс.

Означава, че утре ще ги получиш.
Със статус "Чакащи" до 14-ти февруари са.

# 597
  • Мнения: 37
Опитвам се да отворя case  в Ибей. Попълвам абсолютно всички полета и отметки и накрая ми дава Please complete all fields before submitting to Customer Support. Споделете случвало ли ви се е? И защо така се получава. Десет пъти поне го попълвах тоз въпросник за Open Case и като натисна OPEN и ми излиза този надпис. Моля помогнете.

Скоро някой се оплакваше от същата ситуация. Накрая проблема се разрешил като се свързал с хелпа на Ибей и те самите са отворили диспута - казали, че имало временно някакъв проблем.
Писах на Хелпа им, но любезно ми отговориха да им се обадя по телефона:( Сега и екселънт инглиш трябва да имам:) Дано този, който се е справил с този проблем чуе воплите ми и ми обясни, как се оправило положението при него, че и ми наближава краят на 45 дневния срок:)

# 598
  • Мнения: 5 790
Опитай със смяна на браузъра. Обикновено помага.

# 599
  • Мнения: 37
Опитай със смяна на браузъра. Обикновено помага.
Опитвах:( Ще пробвам пак.

Общи условия

Активация на акаунт