Пейпал - помощ! - 5-та тема

  • 44 599
  • 745
  •   1
Отговори
# 570
  • Мнения: 306
Къде се виждат тези пари , може ли упътване Simple Smile   bouquet

# 571
  • На един клон
  • Мнения: 1 065
След като си влезеш в акаунта в ПП, най-отгоре пише WELKOME еди кой си и под него с черни удебелени букви пише ПП баланс - ..... евро.

# 572
  • Мнения: 37
Здравейте, и аз да се включа с един малоумен въпрос:) Ако имам няколко спечелени търга от един продавач в ибей, и той се съгласи да комбинира пощенските разходи за всички стоки в една пратка, как ще стане плащането на всеки търг по отделно? Понеже сега на всеки  от тези търгове ми излиза на "Pay Now"  сумата плюс пощенските разходи. Благодаря.

# 573
  • Мнения: 5 790
Отстрани има бутон или от падащото меню: Request total from seller.
Като го натиснеш, продавачът ще получи искане от теб за нова фактура с комбинирани пощенски разходи.
Когато получиш фактурата на мейла си, ще платиш през нея с комбинираните пощенски.

# 574
  • Мнения: 37
ЛЕЛЕ АЛЕКС  Hug  bouquet

# 575
  • Сандански
  • Мнения: 196
Здравейте, имам един въпрос, относно статуса на една блокирана сума в Пейпал...В първият ден на намалението в Ларедут пуснах поръчка с код за БД, но както повече мами писаха ми начислиха 6,95Е доставка, но слава богу платих през Пей пал и там ми оторизираха сумата 33,91Е, а не 40,86Е която е на фактурата. Получих си поръчката, но парите си стоят блокирани и днес поглеждам вече са със статус EXPIRED...Какво следва от тук нататък newsm78. Ларедут ще си изтеглят ли сумата 33,91Е, която е по.малка от тази на тяхната фактура?
Ох, май сложно го обясних  Sad
Благодаря, за евентуален отговор Hug

# 576
  • Мнения: 5 790
А досега не са ли я изтеглили?

# 577
  • Мнения: 37
Отстрани има бутон или от падащото меню: Request total from seller.
Като го натиснеш, продавачът ще получи искане от теб за нова фактура с комбинирани пощенски разходи.
Когато получиш фактурата на мейла си, ще платиш през нея с комбинираните пощенски.
Здравей Алекс1, а може ли да ми кажеш дали има срок, в който да го натисна този бутон, защото аз имах няколко търга с този продавач, като времето между първия и последния спечелен търг беше около 24 часа. Сега влязох да натисна този бутон, но него вече го няма. На негово място има бутон  Resolve a problem. Сега как да процедирам???

# 578
  • Мнения: 5 790
Ако има такъв бутон, значи си платила вече.
Не знам как е станало, обаче.

# 579
  • Мнения: 260
1.В PayPal при order status има едни бутони confirm receipt какво означават ?

2.Пуснах диспут за една блуза ,която дойде мръсна и на петна.Това е вторият имейл,който получавам и немога да разбера всъщност,какво ме уведомяват.

This email confirms that your dispute with Amy Foster is now closed.

Either you have reached a resolution with the seller or the dispute has
been open for more than 20 days.

Диспутът ви е затворен,защото или сте постигнали съгласие с продавача,или са изминали повече от 20 дни,така аз го  разбирам.

Моля ви разяснете ми
Вчера пуснах диспут и след около 2часа получих този имейл.Това означавали,че продавача ще ми върне парите?Аз нещо трябва ли да правя?

Благодаря ви

Последна редакция: сб, 11 фев 2012, 16:25 от lazy town

# 580
  • Сандански
  • Мнения: 196
А досега не са ли я изтеглили?

Не не са я...сумата си стои като блокирана, а ето статуса ми в ПейПал...
http://didipp.snimka.bg/daily/pokupki-laredut.483555.26339140.big

Алекс сложих вярната снимка  Embarassed

Последна редакция: сб, 11 фев 2012, 18:50 от didipp

# 581
  • Пловдив
  • Мнения: 3 856
lazy town да не би да си затворила по грешка диспута.
по въпроса за бутона confirm receipt мисля че е за приемане на плащане или при превод на пари от друг ПП акаунт.Все пак Алекс ще каже със сигурност-не гарантирам че е така

# 582
  • Мнения: 125
lazy town, относно бутона Сonfirm receipt - ако плащането ти е към Ebay, такъв бутон съм имала и аз при продавачи с малък фийдбек. Направено е за защита на купувача - трябва да натиснеш бутона чак след като си получиш стоката, така ПП му държи парите блокирани докато купувачът не потвърди, че всичко е ок

# 583
  • Мнения: 5 790
А досега не са ли я изтеглили?

Не не са я...сумата си стои като блокирана, а ето статуса ми в ПейПал...
http://didipp.snimka.bg/daily/pokupki-laredut.483555.26338402.big

Страшна чантичка с жирафче!  Wink Объркала си линка.  Laughing Дай верния, да видим.

1.В PayPal при order status има едни бутони confirm receipt какво означават ?

2.Пуснах диспут за една блуза ,която дойде мръсна и на петна.Това е вторият имейл,който получавам и немога да разбера всъщност,какво ме уведомяват.

This email confirms that your dispute with Amy Foster is now closed.

Either you have reached a resolution with the seller or the dispute has
been open for more than 20 days.

Диспутът ви е затворен,защото или сте постигнали съгласие с продавача,или са изминали повече от 20 дни,така аз го  разбирам.

Моля ви разяснете ми
Вчера пуснах диспут и след около 2часа получих този имейл.Това означавали,че продавача ще ми върне парите?Аз нещо трябва ли да правя?

Благодаря ви



Означава, че продавачът ти е върнал парите вече и това е единствената причина диспутът да се затвори сам. Провери си трансакциите около датата на плащането да ред Refund.
Другото ти питане Aia' го е обяснила.

# 584
  • Мнения: 2
имам и аз един може би тъп въпрос,но не съм ползвала пей пал за друго освен за онлайн пазаруване,а сега трябва да преведа една сума на Смарт деливъри и не зная как.Искаха ми пей пал мейла,някъде в акаунта ли трябва да имам чакащо плащане или трябва да им искам техен пей пал мейл

Общи условия

Активация на акаунт