LA REDOUTE.FR - 213 - Краят на намалението...

  • 52 731
  • 737
  •   1
Отговори
# 690
  • София
  • Мнения: 6 103
Смениха си визията /разбирайте, че са разбутали софтуера/ на 15-ти. Затова поръчки от 14-ти, които се фактурираха и подготвяха за изпращане на 15-ти, са сбъркани и изпратени на адреса по регистрация, т.е. в България. Това е. Няма заговор срещу нас, няма да ни карат да плащаме, няма и да започнат да изпращат с БД до страната ни. 
Е ти пък сега,разбивачка на мечти  Mr. Green .

# 691
  • Мнения: X
Момичета, кажете една добра дума за тези момчешки сандалки Thinking
http://www.laredoute.fr/vente-sandales-garcon.aspx?productid=324 … 1&secintref=0

# 692
  • Мнения: 3
Можете ли да ми кажете какво се случва след като с една карта е плащано на повече от два акаунта? След това се блокира и не може да се плаща на нито един или....? И ще се наложи ли да се използва напълно нова карта ?  ooooh!

# 693
  • Мнения: 22
 Аз плащам на 5 акаунта с една и съща карта отдавна и нямам проблеми.

# 694
  • Мнения: 3
Аз плащам на 5 акаунта с една и съща карта отдавна и нямам проблеми.
Защото аз след като направих плащане на трети акаунт, вече не мога да платя на нито един от трите  newsm78

# 695
  • Варна
  • Мнения: 161
Да споделя ,че току що получих мейл че поръчката ми пътува с DHl   #Crazy независимо че е до превозвач  с дата 15.02,статусът и беше ен курс ,с един отказан артикул и на 4 стъпка  Peace . в системата им още не излиза обаче като номер

И аз да се запиша тук - получих същия имейл (само че няма отказани артикули, също на четвърта стъпка) и адресирано до моя български адрес  newsm78 Това сякаш малко ме притеснява - досега не ми се е случвало  #Crazy

И аз се записвам! Току що получих имейл, че поръчката ми от 16.02 пътува с DHL.  В сайта си е на 4 стъпка. Дано не ни карат да плащаме много, не знам. Когато първата получи пратката нека сподели, какво се е случило. Благодаря!

И аз имам поръчки от 14 и 16, но нямам никакъв имейл от тях. Днес им писах имейл за първата поръчка и ето какво ми отговориха: 

Votre mail concernant votre commande m'est bien parvenu.
Je transmets immédiatement votre message à notre service spécialisé afin qu'une réponse précise vous soit apportée sous 24 heures.
Si votre demande nécessite une expertise plus approfondie, ce délai peut être étendu à 4 jours ouvrés.
   
       
  Je reste а votre disposition, Mme ....., pour tout renseignement complйmentaire.

Ако някой разбира за какво става въпрос моля да сподели  newsm17
 

# 696
  • Мнения: 318
annaaa , мама цоцоланка - благодаря ви   bouquet - жалко , че в този каталог са шопинг при

# 697
  • Мнения: 177
на 4 стъпка с какъв статус???

4 стъпка статус: Colis nº préparé le 16/02/2012 Livraison prévue à votre Domicile à partir du 23/02/2012, а сега видях в DHL тракинга, че пратката ми е пристигнала в Брюксел, като преди това е тръгнала от Лил  newsm78 - нищо друго не ми остава освен да чакам и да се надявам безплатната доставка наистина да е безплатна Praynig
В случай че евентуалната цена за доставка (ако има такава) ми се стори висока, мога ли да откажа да приема поръчката и дали ще ми върнат обратното парите за покупката в такъв случай newsm78 ?!

Последна редакция: ср, 22 фев 2012, 21:00 от Harigudugal

# 698
  • Мнения: 177

И аз имам поръчки от 14 и 16, но нямам никакъв имейл от тях. Днес им писах имейл за първата поръчка и ето какво ми отговориха:  

Votre mail concernant votre commande m'est bien parvenu.
Je transmets immédiatement votre message à notre service spécialisé afin qu'une réponse précise vous soit apportée sous 24 heures.
Si votre demande nécessite une expertise plus approfondie, ce délai peut être étendu à 4 jours ouvrés.
    
        
  Je reste а votre disposition, Mme ....., pour tout renseignement complйmentaire.

Ако някой разбира за какво става въпрос моля да сподели  newsm17
 

От Гугъл Преводача:
Пощата ви по отношение на вашата поръчка, току-що е пристигнала.

Незабавно съобщение до нашите специализирани конкретен отговор, който ви е даден в рамките на 24 часа.

Ако вашето приложение се изискват експертни знания още повече, този период може да бъде удължен до 4 работни дни.
    
        
  Остават на разположение а, г-жа ....., за всяка информация,


Според мен искат да кажат, че писмото ти е пристигнало и е препратено към специализираните им служби за разрешаване на проблема и ще получите конкретен отговор в рамките на 24 часа. Ако се изискват експертни знания, времето за отговор може да бъде удължено до 4 дни.
Това най-вероятно е нещо като автоматичен имейл  Thinking

# 699
  • Мнения: 327
И аз с поръчка от 16.02,пътуваща с ДЧЛ! Grinning

# 700
  • Сливен
  • Мнения: 86
Ако някой е разгадал референтния номер на пуфовете моля да сподели

# 701
  • Мнения: 33
Момичета, моля за помощ. Получих счупени очила. Писах им за проблема, но искат да им върна очилата/к'во ли ще ги правят/. Нека някой сподели, ако е връщал до ларетут, с DHL или превозвач е ползвал. Ще ми възстановяват ли разходите по връщането?
Ето и писмото:

   Bonjour Mme ...........,

Vous souhaitez obtenir le remboursement de vos lunettes.

Je comprends votre demande.

Afin d'obtenir votre remboursement, je vous invite à nous retourner votre colis au relais habituel.


Je reste а votre disposition, Mme......., pour tout renseignement complйmentaire.
        
     Cordialement.         
     Alain,
Relation Client du site www.laredoute.fr    
 

  bouquet Хексе

Последна редакция: ср, 22 фев 2012, 21:36 от муцинка

# 702
  • Варна
  • Мнения: 19 012
Момичета, моля за помощ. Получих счупени очила. Писах им за проблема, но искат да им върна очилата/к'во ли ще ги правят/. Нека някой сподели, ако е връщал до ларетут, с DHL или превозвач е ползвал. Ще ми възстановяват ли разходите по връщането?
Ето и писмото:

   Bonjour Mme ...........,

Vous souhaitez obtenir le remboursement de vos lunettes.

Je comprends votre demande.

Afin d'obtenir votre remboursement, je vous invite à nous retourner votre colis au relais habituel.


Je reste а votre disposition, Mme......., pour tout renseignement complйmentaire.
        
     Cordialement.         
     Alain,
Relation Client du site www.laredoute.fr         
   


С ДЧЛ е много скъпо, върни им ги с Български пощи, снимай си касовия бон и им го прати заедно с очилата. Не знам дали ще ти възстановят сумата от България, преди нямаше проблем, но си поръчвахме до българските адреси.

# 703
  • Плевен
  • Мнения: 1 096
Да си дам отчета и аз,че все се каня и не стигам дотам Blush
В албума са последните покупки Peace
http://elifanta.snimka.bg/other/pokupki-2012.653510.26435089

# 704
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 850
Момичета, кажете една добра дума за тези момчешки сандалки Thinking
http://www.laredoute.fr/vente-sandales-garcon.aspx?productid=324 … 1&secintref=0
Ако се намалят с код Ок,но за тези пари изк.кожа не. Peace

Общи условия

Активация на акаунт