Пейпал - помощ! - 6-та тема

  • 43 715
  • 746
  •   1
Отговори
# 690
  • Мнения: 5 790
Да си платиш дължимото по интернет или да се откажеш от покупката в полза на анлгийската държава.

# 691
  • Мнения: 223
До сега съм ползвала пейпал само за да плащам, но сега чужденец иска така да плати превозно средство, което продавам и да прати превозвач, който да го вземе.
Аз какво трябва да направя,  Create Invoice или Request Money, както и не зная след като купувача плати, как и кога мога да тегля парите, въобще процедурата каква е.
Много моля за съвет, т.к. сумата е 5цифрена, за максимална моя защита. Благодаря!

# 692
  • Мнения: 5 790
Да ти го плати на място, когато дойдат да го вземат.
Така ще избегнеш комисионната на Пейпал и евентуален диспут след това, при който могат да ти вземат обратно парите.

# 693
  • Мнения: 50
Здравейте момичета,
току що разплатих една поръчка през пейпал и това е курса по който ми се смята еврото
Conversion from:
 -259.94 BGN
Conversion to:
 €127.34 EUR
Exchange rate:
 1 Bulgarian Lev = 0.489886 Euros

така излиза 2,04 курс
как е при вас и имате ли идея защо е така?

# 694
  • Мнения: 685
Вало, настрои си плащането да е по курса на банката, а не по курса на ПП, който е по-скъп.
Обяснение има на първа стр в поста на Алекс1.
Ако нямаш тези опции, пробвай и при следващо плащане така:
http://prikachi.com/images/685/3699685u.jpg

http://prikachi.com/images/686/3699686F.jpg

http://prikachi.com/images/687/3699687x.jpg

# 695
  • Мнения: 50
KISSESSSS anny_
голяма блейка съм

# 696
  • Мнения: 87
Да си платиш дължимото по интернет или да се откажеш от покупката в полза на анлгийската държава.
А как да си платя дължимото по интернет и изобщо как да разбера какво дължа? Говорих с превозвача, на чийто адрес в Англия съм изпратила пратката, и ми казаха, че ако има какво да се плаща те би трябвало да получат известие и ще ми го платят. В момента статуса на пратката в USPS е Customs clearance processing complete, ако някой знае какво означава това всъщност и какво следва, моля да ми каже. Ще има ли още някаква промяна на статуса? Дали в краен случай могат да върната пратката на продавача и той да ми я прати отново на друг адрес?

# 697
  • Мнения: 5 790
Значи, че митническото освобождаване е приключило.
Може би не дължиш нищо и ще си я получиш при превозвача.
Няма кой да се занимава в митницата да ти връща пратката. Ако не си платиш дължимото, остава в полза на държавата като непотърсена.
На каква стойност е тази пратка?

# 698
  • Мнения: 87
Значи, че митническото освобождаване е приключило.
Може би не дължиш нищо и ще си я получиш при превозвача.
Няма кой да се занимава в митницата да ти връща пратката. Ако не си платиш дължимото, остава в полза на държавата като непотърсена.
На каква стойност е тази пратка?
На стойност 117 лири с пощенските. Без пощенските 93 лири.

# 699
  • Мнения: 5 790
Доста е. Законът във Великобритания е като в България, заради ЕС.
Мисля, че там не се облагат до 36 паунда, но не съм съвсем сигурна. После се плаща само ДДС до определена стойност, а след това и мито.
Наистина, би трябвало да има едно картонче при превозвача, че трябва да си платиш митото.
Това е сайтът на британската митница - http://www.hmrc.gov.uk/
Може да опиташ да се регистрираш, но не знам дали става по име да провериш дали и какво имаш да плащаш. Виж дали може и по тракинг номер, ако имаш такъв.

# 700
  • Мнения: 87
Благодаря, ще се опитам да проверя. Имам тракинг номер.

# 701
  • Мнения: 1 875
Здравейте,
картата ми беше блокирана поради съмнение за злоупотреба и днес си получих новата.
Но не мога да я регистрирам в PayPal, дава ми това:
We were unable to verify this credit card. Please check if the information you entered is correct. Please also make sure your credit card billing address matches your PayPal street address.
Нищо не съм променяла, нито адрес нито име - само изтрих номера на предишната карта и се опитах да регистрирам тази.
Някакви идеи?

п.п. Оттеглям си въпроса - картата просто  още не е била активирана Blush

Последна редакция: пн, 25 юни 2012, 13:38 от Airborne

# 702
  • Мнения: 57
Здравейте,

Блокираха ми два пъти по 1 USD при първоначалната регистрация. Гледам си банковото извлечение - става въпрос за интервал от две секунди.
Предполагам, че е грешка? Или?
На някой друг случвало ли му се е и какво се става по нататък?

Благодаря!

# 703
  • Мнения: 15
Здравейте,
пуснах диспут преди 5 дни за липсващ артикул в доставената ми поръчка.
Продавачът не е отговорил нищо още.
Мога ли да ескалирам вече диспута и има ли минимален и максимален срок за ескалиране от датата на повдигане на диспута?
И дали Пейпал ще са склонни да решат в моя полза,въпреки че нямам доказателства,че наистина поръчката  ми е била непълна?

# 704
  • Мнения: 122
Здравейте,
разрових се в тази тема и в първия пост, но не видях отговор на питането си.
Имам карта регистрирана в пейпал. На картата пише, че е валидна до 07/12. Звънях в банката и ми казаха,че е валидна до 30.07.
Получих мейл от пейпал да ми напомнят, че картата ми изтича.
Пейпал как приема срока на валидност? Ще мога ли целия юли месец да я ползвам или е до края на юни?

Общи условия

Активация на акаунт