Сайтове за колективно пазаруване – да обсъдим сделките – тема 26

  • 75 483
  • 722
  •   1
Отговори
# 315
  • София
  • Мнения: 2 679
Оценка 10/10 за обслужването в салон "Капанов" на ул. Стара Планина. ......

Много, много съм доволна от Милена, изключително приятно измиване с масаж, от което направо ми се приспа, хубава маска, професионална консултация относно продуктите, които трябва да използвам и най-важното - идеално подстригване, точно каквото исках!
Силно препоръчвам Peace



Още едно 10/10 и от мен за Миленка от салон "Капанов" на ул. "Стара планина". Отлично си свърши работата и отношението й е повече от добро!  Peace

# 316
  • София
  • Мнения: 1 832
Да споделя негативното си мнение за Натали травел. Трябваше да пътуваме на Великден до о. Закинтос. Заради стачката в Гърция екскурзията не се състоя. Не бяха ми се обадили да ме уведомят, а научих ден по-рано, когато аз им се обадих да питам за екскурзовода и автобуса. Все още не са ми върнали парите и непрекъснато измислят причини. Чакали гърците да им върнат парите и тогава щели да ми ги върнат на мен. Но аз парите си ги искам от тях и не ме интересува дали изобщо гърците ще им върнат на тях парите.
Прегледах бегло договора ми с тях, но не видях да пише срок, в който би трябвало да ми върнат парите при неизпълнение на задължението им. Опитах се да се свържа с комисията за защита на потребителите, за да ги питам има ли законен срок и кога евентуално мога да заведа дело с/у тях или чрез комисията да опитам да си върна парите.
Видях, че в петък -04.05.2012 е трябвало да има екскурзия до Венеция, която също не се е състояла. Явно има вече много недоволни от тази агенция.

# 317
  • софия
  • Мнения: 30 323
Оценка 10/10 за обслужването в салон "Капанов" на ул. Стара Планина. ......

Много, много съм доволна от Милена, изключително приятно измиване с масаж, от което направо ми се приспа, хубава маска, професионална консултация относно продуктите, които трябва да използвам и най-важното - идеално подстригване, точно каквото исках!
Силно препоръчвам Peace



Още едно 10/10 и от мен за Миленка от салон "Капанов" на ул. "Стара планина". Отлично си свърши работата и отношението й е повече от добро!  Peace
Много се радвам. Имам час за сряда.
Днес ще водя детето там, но не знам при кой. Без ваучер.

# 318
  • Мнения: 63
Да споделя негативното си мнение за Натали травел. Трябваше да пътуваме на Великден до о. Закинтос. Заради стачката в Гърция екскурзията не се състоя. Не бяха ми се обадили да ме уведомят, а научих ден по-рано, когато аз им се обадих да питам за екскурзовода и автобуса. Все още не са ми върнали парите и непрекъснато измислят причини. Чакали гърците да им върнат парите и тогава щели да ми ги върнат на мен. Но аз парите си ги искам от тях и не ме интересува дали изобщо гърците ще им върнат на тях парите.
Прегледах бегло договора ми с тях, но не видях да пише срок, в който би трябвало да ми върнат парите при неизпълнение на задължението им. Опитах се да се свържа с комисията за защита на потребителите, за да ги питам има ли законен срок и кога евентуално мога да заведа дело с/у тях или чрез комисията да опитам да си върна парите.
Видях, че в петък -04.05.2012 е трябвало да има екскурзия до Венеция, която също не се е състояла. Явно има вече много недоволни от тази агенция.

Отиди на място и ако пак не ти дават пари виж първо какъкв срок ще ти кажат. Принципно при неизпълнение на договора и несъстояла се екскурзия по причина на туроператора парите ти се връщат веднага. Виж най-добре какъв срок ще ти кажат за връщането на парите и ако не дадат конкретен такъв то им пускаш веднага една жалба на място, която да подпишат и ти и те и да има копие и за теб. Вече по законен ред имат 30 дни да ти отговорят на жалбата. Отделно се обръщаш към КЗП, като прилагаш договора, касовата бележка за платените пари (ваучера от сайта за групово пазаруване), жалбата и им описваш ситуацията. Те също са длъжни да се заемат и да ти върнат отговор до месец.

И също така причината изобщо не са никви стачки - в момента в Гърция е пълно с българи било то организирано или индивидеално като туристи. Явно просто не са си запълнили автобуса. И силно се съмнявам да са плащали каквото и било към хотелите в Гърция, защото дали ще проведиш една екскурзия или не се решава преди да платиш на партньорите си.

# 319
  • София
  • Мнения: 1 832
Да споделя негативното си мнение за Натали травел. Трябваше да пътуваме на Великден до о. Закинтос. Заради стачката в Гърция екскурзията не се състоя. Не бяха ми се обадили да ме уведомят, а научих ден по-рано, когато аз им се обадих да питам за екскурзовода и автобуса. Все още не са ми върнали парите и непрекъснато измислят причини. Чакали гърците да им върнат парите и тогава щели да ми ги върнат на мен. Но аз парите си ги искам от тях и не ме интересува дали изобщо гърците ще им върнат на тях парите.
Прегледах бегло договора ми с тях, но не видях да пише срок, в който би трябвало да ми върнат парите при неизпълнение на задължението им. Опитах се да се свържа с комисията за защита на потребителите, за да ги питам има ли законен срок и кога евентуално мога да заведа дело с/у тях или чрез комисията да опитам да си върна парите.
Видях, че в петък -04.05.2012 е трябвало да има екскурзия до Венеция, която също не се е състояла. Явно има вече много недоволни от тази агенция.

Отиди на място и ако пак не ти дават пари виж първо какъкв срок ще ти кажат. Принципно при неизпълнение на договора и несъстояла се екскурзия по причина на туроператора парите ти се връщат веднага. Виж най-добре какъв срок ще ти кажат за връщането на парите и ако не дадат конкретен такъв то им пускаш веднага една жалба на място, която да подпишат и ти и те и да има копие и за теб. Вече по законен ред имат 30 дни да ти отговорят на жалбата. Отделно се обръщаш към КЗП, като прилагаш договора, касовата бележка за платените пари (ваучера от сайта за групово пазаруване), жалбата и им описваш ситуацията. Те също са длъжни да се заемат и да ти върнат отговор до месец.

И също така причината изобщо не са никви стачки - в момента в Гърция е пълно с българи било то организирано или индивидеално като туристи. Явно просто не са си запълнили автобуса. И силно се съмнявам да са плащали каквото и било към хотелите в Гърция, защото дали ще проведиш една екскурзия или не се решава преди да платиш на партньорите си.

Jia_m , благодаря ти за бързия отговор.
В телефонен разговор в 14,45 ми казаха, че до час ще ми се обадят. След 5 минути изтича този час и обаждане нямам. Аз си бях решила, че днес след работа ще отида до офиса им. И на КЗП се обадих да попитам, те ми казаха да сканирам договора и каквото има и да има го пратя.
Ще си взема и няколко листа, за да има напиша жалба в два екземряра, ако не кажат срок.

# 320
  • Мнения: 7 263
Понеже в предната тема беше обсъден салон Роксана http://hitro.bg/single/231042 да кажа, че днес бях там.
Не мога да кажа, че съм чак във възторг, но жената беше там, работеше експедитивно и като цяло ми направи приятно впечатление. Записах си час за другата седмица за една процедура за лице ( вече не с ваучер) тогава вече ще дам по-конкретно мнение.
Иначе за кола маска може би бих отишла пак.

Последна редакция: пн, 07 май 2012, 16:12 от Lennyh

# 321
  • Мнения: 5
Къде се бутате в Гърция, мацки, не гледате ли телевизия... Неслучйно са толкова евтини екскурзиите до там - можеш като нищо да си останеш там!  Laughing

# 322
  • София
  • Мнения: 1 832
Къде се бутате в Гърция, мацки, не гледате ли телевизия... Неслучйно са толкова евтини екскурзиите до там - можеш като нищо да си останеш там!  Laughing
Положението в Гърция от доста време е такова. Били сме много пъти и до сега не сме имали никакви проблеми.

Разбрах се с агенцията утре в 11,00 да ми върнат парите. Но за всеки случай ще си носия и лист за жалба.

# 323
  • София
  • Мнения: 3 610
Направих поръчка от Колектива за гъби Рейши. Плащането ми трябваше да е чрез Easy Pay. Днес като отидох в клон на ЦКБ да платя излиза невъзможност за плащане . Опитвам се да се свържа с Колектива на посочения телефон, но никой не ми отговаря. Някой имал ли  е подобен проблем?
Плащането при Колектива трябва да се направи до 24 часа след закупуването от сайта. След това не може.

# 324
  • София
  • Мнения: 0
Искам само да споделя страхотното си впечатление от Миленка, от студиото на Стилист Капанов на ул. "Стара планина". Невероятно мило момиче с изключителен подход, много идеи и сръчност. Определено си намерих моята фризьорка.

# 325
  • София
  • Мнения: 15 325
Искам само да споделя страхотното си впечатление от Миленка, от студиото на Стилист Капанов на ул. "Стара планина". Невероятно мило момиче с изключителен подход, много идеи и сръчност. Определено си намерих моята фризьорка.

След толкова похвали за тази Милена, ще взема да отида да я питам как са абитуриентските прически, но предчувствам, че няма да е много малко.

# 326
  • Мнения: 585
Направих поръчка от Колектива за гъби Рейши. Плащането ми трябваше да е чрез Easy Pay. Днес като отидох в клон на ЦКБ да платя излиза невъзможност за плащане . Опитвам се да се свържа с Колектива на посочения телефон, но никой не ми отговаря. Някой имал ли  е подобен проблем?
Плащането при Колектива трябва да се направи до 24 часа след закупуването от сайта. След това не може.
Това условие беше спазено. С много трудности все пак успях да се свържа с предстанител на Колектива и тя обясни, че причината е в Easy Pay и ме посъветва да дам нова заявка и да опитам с новия код - така вече нещата се получиха. Сега какъв е реда щом получа ваучерите?

# 327
  • Мнения: 21 608
Ами ползвате си ги по реда, по който е указан в самия ваучер

# 328
  • София
  • Мнения: 6 558
Бях на маникюр в "Милано"- доволна съм, вместо френски маникюр ми сложи магнитен лак ( по мое желание) и много ми хареса.

# 329
  • София
  • Мнения: 3 245
За почитателите на Дон Домат- две малки пици за 6.50 само в Дон Домат- Младост. Wink

Общи условия

Активация на акаунт