Маркова козметика на изненадващо ниска цена - enzo.bg (3)

  • 71 149
  • 703
  •   1
Отговори
# 570
  • Чукарландия
  • Мнения: 4 782
Купила съм от сайта над 20 парфюма, не само за мен, а и за приятелки, които са ги ползвали и преди това, нямаше никакво съмнение, че са оригинални. Сега ако са започнали да вкарват ментета, не им прави чест. Слава Богу, че не съм попаднала на такива. Peace

# 571
  • Мнения: 86
Бърз въпрос, момичета Simple Smile
Попълних електронен вариант на жалба към КЗП. Мога ли да го изпратя преди да съм обявила официално желанието си за рекламация или не?
Да знам дали да натискам ентър Simple Smile

# 572
  • Пловдив
  • Мнения: 692
По-добре изчакай да видиш какво е развитието, може доброволно да приемат рекламацията. Ако не те потърсят-утре им позвъни отново за да си сигурна, че не са настроени положително и тогава натискай бутона. Simple Smile Това е мое мнение, аз така бих постъпила, а ти решавай..  Peace

# 573
  • Мнения: 1 288
Аз в началото върнах 2 чисти ментета. Но ми върнаха парите без проблеми.

# 574
  • Мнения: 86
И аз така прецених, че е по-правилно. Яхнала бях метлата, но като поразмислих, реших, че няма смисъл да избързвам Simple Smile
Междувременно ме потърсиха. Тук ми се ще да споделя колко мило, възпитано и загрижено момиче говори с мен. Резултат още няма, но утре ще се чуем отново и дано тогава всичко се нареди.
Много благодаря на всички отзовали се с отговор на моите питания (най-вече на аН~). Поне покрай мен и други хора споделиха неуспешни покупки.
Хубава и спокойна вечер на всички  Peace

# 575
  • Мнения: 23
Въпрос на време беше ,да се разбере че продават ментета.И аз реших да не бързам с поръчки ,и сега не съжелявам.Дано се оправят нещата с пострадалите.

# 576
  • Мнения: 833
Аз мисля, че няма как да го върнеш, не че споря, но лятото моя приятелка си взе Bvlgari omnia от там и й казаха, че щом е махнат целофана, няма как да се върне парфюма  Confused

# 577
  • в 1001-та нощ
  • Мнения: 16 680
мисля, че това се отнася за казусите по Закона за електронната търговия - в срок от 7 дни ли беше - не помня - можеш да върнеш стока, но не защото правиш рекламация, а защото може да си размислил; т.е. това се отнася за всяка стока - но трябва да е без наранена опаковка

в случая е рекламация, различно е, но не мога д акажа - как трябва да се действа, предполагам в КЗП има телефон - на който да се пита - дали може да се подаде сигнал - без да е правена рекламация и т.н.

и мисля, че е трудно да се докаже - дали ментето е парфюмът, който са пратили .... всеки може да го твърди с някое менте  newsm78

аз продължавам да се чудя - дали от Чехия идват истински неща и не се подменят тук - при опаковането  newsm78

# 578
  • Мнения: 2 594
Да ви кажа,аз вчера получих една пратка с продукти ,направо паднах като ги видях в какво състояние са-мръсни,издрани опакоки,маската за коса пресечена.Нали знаете какви са гладки консистенциите.Е,тази беше като пресечено мляко  Thinking Имала съм проблем и с 2 маски на Лореал,едната нетипично гъста,другата пак пресечена.Сякаш са търпяли температурни разлики-замръзване,стопляне...Все противопоказани неща...

Последна редакция: ср, 10 окт 2012, 09:18 от bubka:)

# 579
  • Бургас
  • Мнения: 10 670
Много лоши отзиви взеха да се появяват за сайта.  Confused
Аз имам 2-3 поръчки още при първоначалната еуфория покрай него и когато цените бяха съвсем други.
Чудех се дали да си поръчам един балсам от тях, но в крайна сметка си го взех от Ибей на същата цена. И добре, че постъпих така, че сега със сигурност щяха да ме глождят съмнения сега. Rolling Eyes

bubka:), писа ли им за маската? Много неприятно.

# 580
  • Мнения: 2 594
Не,нали тук имаше мнения че продуктите се връщат за наша сметка и че рекламациите може и да не се приемат. Whistling ooooh! Маската като я пробвам ще видя дали е за хвърляне Tired

# 581
  • Бургас
  • Мнения: 10 670
Не,нали тук имаше мнения че продуктите се връщат за наша сметка и че рекламациите може и да не се приемат. Whistling ooooh! Маската като я пробвам ще видя дали е за хвърляне Tired

Дано все пак да не е за кофата и да можеш да си я ползваш! Hug

# 582
  • Мнения: 306
И така след три седмици чакане, снощи с приятелката ми писахме  на електронната форма в сайта. Хайде да им дадем още един шанс. Ето отговора, който получих на ел.поща, като изрично посочих формата за контакт  да е -по телефон.

Добър ден,


съжалява, че никой не се е свързал с Вас. Ако не сте доволни от продуктите, можете да ги изпратите за рекламация и да Ви възстановим сумата по тях, както и транспортните разходи. Стъпките за рекламация можете да видите на този адрес: http://www.enzo.bg/bg/freetext/lesna-reklamacia/

С пожелание за приятен ден,

Цветелина Танева

Email: tsvetelina.taneva@enzo.bg

Отговорът ме препраща към стъпките за рекламация на сайта, където пък в прав текст ми казват,  че те ще решават дали ще приемат рекламацията, или не. Но пък трябва да им изпратя стоката. Никъде не е описано ако не приемат рекламацията какво правят с изпратената стока.
Тъй като ако не приемат рекламацията, ще трябва да се търси Комисията за защита на потребителите, как ще докажа на Комисията, че кутията на парфюма е със залепени допълнително стикери, а другата с надпис на арабски, след като вече съм  изпратила обратно  продуктите?
Само със снимки няма как да доказвам, тъй като ще кажат, че съм снимала друг парфюм.
Направо си ни пързалят отвсякъде. Че и са неграмотни.

# 583
  • Мнения: 2 594
Ако трябва да съм  честна,имам и хубави,супер оригинални продукти.Само с тези 3 неща ударих на камък.Все пак си оставам доволна.Но така или иначе предпочитам да купувам от ФЮ,там няма грешки Peace 90% от продуктите ми за коса са от Англия Flutter

# 584
  • Мнения: 812
И аз имам една развалена маска на  Керастаз,повече не съм поръчвала след това.
Бубка,честита рожденничка ,да е жива ,здрава и много игрива  newsm59

Общи условия

Активация на акаунт