Маркова козметика на изненадващо ниска цена - enzo.bg (3)

  • 71 137
  • 703
  •   1
Отговори
# 615
  • Мнения: 1 408
Ако не се лъжа имаше такова нещо ако е отворен 100 % от сумата. Ако е разопакован 80 % от сумата ти връщат , но не знам дали беше в този сайт.

# 616
  • София
  • Мнения: 9 224
Последните 2 парфюма които съм поръчала и   също изобщо не са трайни. Вторият е мъжки и трае максимум половин час  ooooh!  Аз не знам каква им е трайността по принцип, защото за първи път ги поръчвам, но чак такава нетрайност не съм очаквала... особено след като получих в началото истински траен Ланвин, и два мъжки без забележки.

Или тук ги подменят както казвате, или оттам директно ни ги пращат фалшиви, тук-таме омешани с някой истински...на принципа "покрай сухото гори и мокрото"...

# 617
  • в 1001-та нощ
  • Мнения: 16 680
трудно ми е да видя логика - да продаваш толкова истински неща и от време на време да си разваляш реномето, като пускаш боклуци  Rolling Eyes анти имидж политика  newsm78

# 618
  • София
  • Мнения: 5 697
Не е изключено отделни служители да злоупотребяват и фирмата да няма нищо общо с това.

# 619
  • Мнения: 2 594
И аз съм забелязала че правят странни издънки.Веднъж всичко е ок,следващата поръчка обаче продуктите са ужасни...Скоро един шампоан ми пристигна само за 4 дена(надали от Чехия)и видимо беше пробван защото на отвора му имаше засъхнал шампоан.Като го поръчвах ми направи впечатление че има само една бройка в склада им.Ама хайде,пак не ми се разправяше с тях ooooh! Crossing Arms Затова вече твърдо поръчвам само от ЗР и ФЮ Peace

# 620
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 850
аз получих абс. оригинален тестер (от парфюм, който съм имала поне 5 пъти  Mr. Green изключено е да се заблудя)  Blush

не може ли да се ползва опция - да се отвори и види - преди да се плати  newsm78
Aз също поръчвам само тестери и проблем нямам.
Взела съм над 15 бр.Ланвин,Гучи,Пако Рабан и т.н.
Последните 4 бр преди 10 дни са напълно оригинални.Получих 2 бр на WISH ,трайността му е 24 часа.
Засега аз проблем нямам.

# 621
  • Мнения: 86
Здравейте Simple Smile
По-рано бях писала, че парфюмът, който получих е менте. В деня след получаването му го върнах с придружително писмо за рекламация (изпратих го по куриер на 10.10, съответно е получен при тях на 11.10). Днес (16.10) са ми изпратили мейл, в който се казва, че са получили рекламацията ми и ще ме уведомят за резултата в срок "най-късно до 30 дни". Само на мен ли ми се струва твърде дълъг този срок  Thinking

# 622
  • Мнения: 77
Не е изключено отделни служители да злоупотребяват и фирмата да няма нищо общо с това.



 smile3513 Съгласна съм с Атти ,мисля,че на някои българи, склонността да се правят на по-хитри от другите и тук се е показала.Бая се позамислям дали някога да поръчам от този сайт и мисля ,че трябва да се уведомят хората от Чехия  Naughty



# 623
  • Пловдив
  • Мнения: 692
Доста е дълъг наистина! За съжаление..... се намираме в БГ. За други чужбински сайтове /не за козметика обаче/, когато ми се е налагало да върна дефектна стока парите са ми се връщали на момента, без дори да съм предоставила номер на върната пратка. Дано уважат рекламацията по-рано. Ще чакаме да пишеш!  Hug

# 624
  • Мнения: 86
Дано ..
Подразни ме срокът, защото противоречи с написаното на сайта по повод "лесната рекламация":
 - В наш интерес е да реагираме на Вашите рекламации в най-кратък срок. Обикновено това отнема няколко дни.
 - Ако рекламацията е призната, Вашите транспортни разходи ще бъдат възстановени. Протоколът за рекламация ще Ви бъде изпратен до 3 дни на електронната поща.

И тези 3 дни съм ги упоменала в писмото си. Момичето от телефона каза, че преводът на парите отнема около седмица след приемане на рекламацията. Отидоха 4-5 седмици и това в най-добрия случай Simple Smile
 

# 625
  • Мнения: 306
Така е защото си мълчим. И аз пуснах моите парфюми, но успоредно с рекламацията пускам и-мейл на фирмата в Чехия с прикачени снимки като ще ползвам гугъл преводача.
Ето завоалираният срок посочен на сайта: "Ако рекламацията е призната, Вашите транспортни разходи ще бъдат възстановени. Протоколът за рекламация ще Ви бъде изпратен до 3 дни на електронната поща."
Много подвеждащо, а излиза, че 30 дни ще мислят дали е менте или не. Сигурно и експертиза назначават и вещо лице викат, щом им трябва месец.  Българска работа!
Моля всички момичета, които са потърпевши да изпратят и-мейл до фирмата в Чехия. Нека малко да се раздвижат нещата.
Иначе ще си мислят, че това са единични случаи и няма да си мръднат пръста.

# 626
  • София
  • Мнения: 1 974
Аз вчера ходих до Сефора, за да тествам La petit robe noir на Герлен. Бях взела и моя парфюм. Вече съм абсолютно сигурна, че е оригинален! Тествах и на кожа, и на блотер - еднакво начало, развитие и трайност!

# 627
  • София
  • Мнения: 1 087
Доста неприятно е това с парфюмите, но аз честно казано изобщо не съм изненадана, по принцип парфюмите са доста масово копирани. Twisted Evil
За мен са няколко основните неща, на които обръщам внимание - цената, опаковката, шишето, стикерите, всички съставни части, когато продуктът е оригинален - всичко е изпипано(освен случаите, в които има видими наранявания на кутията и целофана), мисълта ми е, че е направено качествено, бутилката е перфектна, пулверизатора, особено халката около гърлото (виждала съм съмнителни шишета, за мен си личи че е направено евтино, долнопробно и пр.), както и за дрехите - гледат се детайлите - перфектни шефове, копчета и ципове от високо качество, плат и конци също.
Другото, което ме притеснява е продажбата на тестери, всички знаем, че тестерите не се продават - фирмена политика, освен това колко тестера може да имат?!Това, коеот аз знам е, че в един кашон - 10-12 шишета има 1 тестер, можете да си представите какво е съотношението. Thinking

# 628
  • Мнения: 306
За съжаление когато пазаруваш он-лайн няма как да се видят детайлите - стикери, кутийки, бардокове. Виждаш само цената, която в моя случай си беше като за маркова козметика.
Иначе в момента, в който видях на живо кутийката веднага си познах ментето.

# 629
  • Мнения: 70
Момичета, аз досега съм правила само една поръчка на бяла козметика и съм много доволна, но беше  преди време и се чудех след тези неприятности с парфюмите напоследък, дали някой от вас е имал проблеми с поръчките на козметика за лице/коса?

По-конкретно съм си харесала ето този шампоан и се чудех за още няколко продукта на Kerastase:
http://www.enzo.bg/kozmetika/kerastase/kerastase-resistance-sham … g-shampoo-250-ml/

Искам да попитам дамите, които ползват Kerastase редовно дали цените тук си заслужават към момента и ако не, откъде поръчвате/купувате вие? Аз досега ползвах L'Oreal Professionnel, но ми се иска малко да сменя.

Общи условия

Активация на акаунт