Re: Пазаруване от Amazon.co.uk и Amazon.de - 13

  • 60 705
  • 738
  •   1
Отговори
# 75
  • София
  • Мнения: 9 016
Всъщност тези -20% намаляват и вече намалени дрехи нали?

# 76
  • Мнения: 125
Да  Peace  И обувки, освен дрехи.

# 77
  • Варна
  • Мнения: 1 190
Колко време имам за да върна обувки, които засилих до англ. превозвач (КД), уж четох за 30 дни, а в потвърдителния мейл ми пише някакви 7 работни дни, обърках се нещо...

# 78
  • Мнения: 125
Ако продавачът е Амазон - 30 дни от датата на доставка. Да не би при теб продавачът да е друг и за това срока да е 7 дни.

# 79
  • Варна
  • Мнения: 1 190
Явно е 30 дни, но какво искат да кажат с Cancel the contract:

Further, under the United Kingdom's Distance Selling Regulations, you have the right to cancel the contract for the purchase of any of these items within a period of 7 working days, beginning with the day after the day on which the item is delivered. This applies to all of our products.

А, и тези 30 дни заедно с пътуването наобратно ли е? Че те докато ми ги донесат до Варна 2-3 седмици минават..

Последна редакция: нд, 02 сеп 2012, 23:11 от Toni_baraboni

# 80
  • Мнения: 125
От датата, на която са получени обувките в УК, имаш 30 дни, за да ги върнеш.

А този срок от 7 дни  newsm78  Амазон ли ги продава или трето лице?

Последна редакция: нд, 02 сеп 2012, 23:42 от Aia'

# 81
  • Варна
  • Мнения: 1 190
От датата, на която са получени обувките в УК, имаш 30 дни, за да ги уведомиш, че ще ги връщаш.

А този срок от 7 дни  newsm78  Амазон ли ги продава или трето лице?

Амазон, да. С безплатна доставка до Англия.

# 82
  • Мнения: 125
Сега прочетох в сайта - в рамките на 7 дни трябва да ги уведомиш че ще връщаш обувките, т.е. в твоя случай - няма да можеш да ги върнеш.

To cancel your purchase within the seven-working-day cooling-off period, please visit our Returns Support Centre and print out a personalised return label for your item, giving the reason for the return as "I just don't want it anymore". Please package the relevant item securely and send it to us using the personalised return label within 30 days following the date that the item was delivered to you

# 83
  • Мнения: 4 785
Моята сага продължава!

Книгата всъщност била изпратена от US, нищо че е поръчана през английския амазон  Tired Егаси, аз ако я исках от Америка да я бях поръчала оттам, даже я имаше в много по-евтин вариант!

Някой наясно ли е колко време отнема доставката от американския амазон?
На митницата ли ще ходя да си я търся и ще ме уведомят ли като дойде изобщо? (стойността й е 15-16 лири, доколкото разбирам не дължа мито, само ДДС)?

Най-наболял ми е въпросът - КОГА ще пристигне проклетата книга, продавачът изобщо не ми връща мейл на въпросите, от амазон вдигат рамене. Аз съм доста разочарована от тях на този етап...

# 84
  • Мнения: 31
Сега прочетох в сайта - в рамките на 7 дни трябва да ги уведомиш че ще връщаш обувките, т.е. в твоя случай - няма да можеш да ги върнеш.

To cancel your purchase within the seven-working-day cooling-off period, please visit our Returns Support Centre and print out a personalised return label for your item, giving the reason for the return as "I just don't want it anymore". Please package the relevant item securely and send it to us using the personalised return label within 30 days following the date that the item was delivered to you

Това означава разваляне на договора, просто ако си промениш мнението. Различно е от връщането, примерно заради неподходящ номер.

# 85
  • Варна
  • Мнения: 1 190
Сега прочетох в сайта - в рамките на 7 дни трябва да ги уведомиш че ще връщаш обувките, т.е. в твоя случай - няма да можеш да ги върнеш.

To cancel your purchase within the seven-working-day cooling-off period, please visit our Returns Support Centre and print out a personalised return label for your item, giving the reason for the return as "I just don't want it anymore". Please package the relevant item securely and send it to us using the personalised return label within 30 days following the date that the item was delivered to you

Това означава разваляне на договора, просто ако си промениш мнението. Различно е от връщането, примерно заради неподходящ номер.
И аз мисля така, защото това е стандартен текст в абсолютно всичките ми потвърдителни мейли, които имам от Амазон, във всички поръчки.

# 86
  • Мнения: 243
на 31 юли получих компютър от немския Амазон, което на 25 август спря да работи. на 29 август започнах да им пиша може ли да им го върна и да ми възстановят парите и те казаха добре. днес 31 август им го пращам, но ме притеснява да не кажат, че е минал 30 дневния срок, макар, че и днес ми казаха по е-мейл, че ще ми възстановят и транспортните разходи, които са около 90 евро. според вас това възможно ли е да се случи или някъде някой нещо се е объркал? 30 дни календарни или работни ги броят и от коя дата започват да текат?
30 дни от датата  на получаване на стоката , в рамките на тези дни като задействаш процедурата по връщане  ти генерират етикет за изпращане . След което имаш  30 дни в които трябва да получат пратката. Връщал съм няколко пъти но не ми върнаха пълната сума , поискаха да им изпратя документ за  пътните разходи на пратката .Което е проблем за някои от куриерите. Трябваше да го изпратите с DPD излиза към 40 - 50 лв.

Наскоро ми се наложи да връщам едни обувки на Амазон. Изпратих им ги препоръчани с Български пощи, писах им колко лири ми е излязъл транспорта и им сканирах бележката. На следващия ден парите за транспорта ми бяха възстановени, в последствие като получиха обувките ми възстановиха и тяхната стойност.

# 87
  • Варна
  • Мнения: 1 190
на 31 юли получих компютър от немския Амазон, което на 25 август спря да работи. на 29 август започнах да им пиша може ли да им го върна и да ми възстановят парите и те казаха добре. днес 31 август им го пращам, но ме притеснява да не кажат, че е минал 30 дневния срок, макар, че и днес ми казаха по е-мейл, че ще ми възстановят и транспортните разходи, които са около 90 евро. според вас това възможно ли е да се случи или някъде някой нещо се е объркал? 30 дни календарни или работни ги броят и от коя дата започват да текат?
30 дни от датата  на получаване на стоката , в рамките на тези дни като задействаш процедурата по връщане  ти генерират етикет за изпращане . След което имаш  30 дни в които трябва да получат пратката. Връщал съм няколко пъти но не ми върнаха пълната сума , поискаха да им изпратя документ за  пътните разходи на пратката .Което е проблем за някои от куриерите. Трябваше да го изпратите с DPD излиза към 40 - 50 лв.

Наскоро ми се наложи да връщам едни обувки на Амазон. Изпратих им ги препоръчани с Български пощи, писах им колко лири ми е излязъл транспорта и им сканирах бележката. На следващия ден парите за транспорта ми бяха възстановени, в последствие като получиха обувките ми възстановиха и тяхната стойност.
Ама ти до БГ ли ги беше поръчала или до посредник?

# 88
  • Мнения: 1 162
Toni_baraboni

 Пиши им, че си в България вече)) И гледай какво ще ти отговорят. Аз така им връщах един електроуред, за него една година беше гаранция и нещо взел и се развалил, поеха ми доставката от Бг.

# 89
  • Мнения: 243
на 31 юли получих компютър от немския Амазон, което на 25 август спря да работи. на 29 август започнах да им пиша може ли да им го върна и да ми възстановят парите и те казаха добре. днес 31 август им го пращам, но ме притеснява да не кажат, че е минал 30 дневния срок, макар, че и днес ми казаха по е-мейл, че ще ми възстановят и транспортните разходи, които са около 90 евро. според вас това възможно ли е да се случи или някъде някой нещо се е объркал? 30 дни календарни или работни ги броят и от коя дата започват да текат?
30 дни от датата  на получаване на стоката , в рамките на тези дни като задействаш процедурата по връщане  ти генерират етикет за изпращане . След което имаш  30 дни в които трябва да получат пратката. Връщал съм няколко пъти но не ми върнаха пълната сума , поискаха да им изпратя документ за  пътните разходи на пратката .Което е проблем за някои от куриерите. Трябваше да го изпратите с DPD излиза към 40 - 50 лв.

Наскоро ми се наложи да връщам едни обувки на Амазон. Изпратих им ги препоръчани с Български пощи, писах им колко лири ми е излязъл транспорта и им сканирах бележката. На следващия ден парите за транспорта ми бяха възстановени, в последствие като получиха обувките ми възстановиха и тяхната стойност.
Ама ти до БГ ли ги беше поръчала или до посредник?

До посредник. Но им писах, че обувките са в България и нямаше проблеми.

Общи условия

Активация на акаунт