Това, което ни спасява все още, е че сме прекалено бедни и не можем да преминем изцяло на готовите боклуци, които се продават.
Иначе за българина най-важното е ВКУСЪТ. Заслушайте се в рекламите - няма такава в която поне 1-2 пъти да не се споменава думата 'вкус' или 'вкусно'.
Вкусът царува, вълшебен вкус, вкус на месо (което не означава, че в продукта има месо - само вкусът е важен) и още много подобни...
Скоро говорих с позната, която е на 50 г. и тъй като на мъжа й открили завишени триглицериди, решили да се хранят по-здравословно. Купили си мюсли за закуска. После сподели: "Абе не са ми вкусни, едвам се насилих да ги изям. А като ям Активия с мюсли, толкова по-вкусно ми е!"
Та не е случайно, че рекламите се целят в нас точно с епитети като "вкусно", просто за повечето хора това е единственото важно, докато не стане късно.