Почивка в Тенерифе с KLM, HMS, Sol Marketing, Soleos Via

  • 123 407
  • 837
  •   1
Отговори
# 450
  • Мнения: 0
В момента презентации на този тип почивки прави фирмата Сол Маркетинг ЕООД. Регистрирани са в Пловдив на бул. 6-ти септември №112, но на този адрес няма такава фирма. МОЛ на фирмата е Борис Набергой (който и да е той). Имат офис в София на ул. "Цар Симено" 31. Тел. в София 02 9831648 и 0988 351 818. за Пловдив дават тел. 0889 399 095. 

# 451
  • София
  • Мнения: 1 010
Ето предупреждение във ФБ.
Разпространявайте колкото можете! Нека предпазим колкото може повече хора... Sad

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=555339394544180&set= … ype=1&theater

# 452
  • Мнения: 1
Време е за малко разяснение по случая. Надявам се по този начин да успокоя някои от вас!

Всяка есен, след лятната ваканция, се започва нова рекламна кампания на клубове и комплекси, които са част от системата "ваканционна собственост", които са с различни агенти. В момента работят г-н Набергой (представлявал Клубът и в други държави, както и на място) и негов екип напълно легално - лиценз за посредническа туроператорска дейност официално фигуриращ в Министерството на икономиката и енергетиката; вписана фирма в регистъра по ДДС; трудови договори на всички в компанията; застраховка в Алианц, подвеждаща към отговорност и т.н. Семейства, които имат договори, от която и да е била кампания (дори и от първата от преди години КЛМ) могат да се свържат с мене, да ми пишат лично съобщение и ще се погрижа за цялостна организация около почивката им. Имам директна връзка с комплексите, познавам шефовете на отделите Джун Бейкър и Айвън и няма проблеми да съдействам. Вярно е, че почивката не струва голяма сума на г-н Набергой, понеже има договор с тях за официално промотиране в България за неопределен срок от време, но не може да бъде осъществена за семейства, които не са препоръчани от него или от вече клиенти на Regency Resorts - има си строга селекция на посетителите! Организацията, която ще ви направят тези млади хора обаче е много добра, ще съдействат за всичко, от което имате нужда преди заминаването. Колкото до г-жа Георгиева от икономическа - тя е водила разследване и е разговоряла с доста от вече пътувалите, така че може и към нея да се обръщате за потвърждение, че нещата са реални.


Весели празници пожелавам на всички тук, дори и на зложелателите, разбира се. За повече въпроси и помощ очаквам на лични съобщения! И повече позитивизъм и доверие пожелавам през Новата 2014та, българите имаме нужда и от това в днешно време, а не само да се нахвърляме върху всичко ново и различно, което не разбираме като методологи яи организация! Благодаря за вниманието! Sunglasses

# 453
  • Мнения: 712
всяко семейство или хора живеещи поне 2 години на семейни начала може да пише до комплекса или на нашата делегатка и да замине за максимум 200 евро, цената е според сезона.

Поздрави и весело посрещане на НГ, здраве и късмет през нея!

# 454
  • Мнения: 1
Ограничениета за бюджет над 1500 евро и почивки по скъпи курорти къде ги забравяш? Да не говорим за организацията, както и за датите и настаняването. За тези около 200 евро си говорим за най - слабо посещаемите периоди и за някой апартамент в Paradise Court... Stop

# 455
  • Мнения: 54
Вярно е, че почивката не струва голяма сума на г-н Набергой, понеже има договор с тях за официално промотиране в България за неопределен срок от време, но не може да бъде осъществена за семейства, които не са препоръчани от него или от вече клиенти на Regency Resorts - има си строга селекция на посетителите!
hahaha smile3537

# 456
  • Пловдив
  • Мнения: 566
А може ли пояснения какви са критериите за тази "строга" селекция? Защото друго освен определен месечен доход аз поне не видях. Въз основа на какво ме препоръчва той, като нищо не знае за мен (освен дохода и къде ходя на почивки) и не ме познава. А това колко евтина излизала такъв вид почивка е смехотворно просто. За 300 евро например (наистина в слаб сезон) отиваш на луксозен круиз, което е несравнимо с Тенерифе-то.

# 457
  • Мнения: 1
А може ли пояснения какви са критериите за тази "строга" селекция? Защото друго освен определен месечен доход аз поне не видях. Въз основа на какво ме препоръчва той, като нищо не знае за мен (освен дохода и къде ходя на почивки) и не ме познава. А това колко евтина излизала такъв вид почивка е смехотворно просто. За 300 евро например (наистина в слаб сезон) отиваш на луксозен круиз, което е несравнимо с Тенерифе-то.


В анкетата, която са задали от курорта са нужни възраст, семейно положение, дали се ходи често на семейни почивки, какъв бюджет се отделя за тях, дали се излиза в чужбина. Последното не е задължително защото има семейства, харчещи в БГ за почивки повече от колкото такива в чужбина. Иначе не си мислете, че повечето туристически агенции не ни обират стабилно - плащат по 20-30% на половината курорти, с които работят и едни доста големи надценки за нас. Хората, които пътуват и най вече, които знаят как се правят резервации през чуждестранни сайтове знаят, че бг туроператорите слагат двойни, че и тройни пари!

Общо взето всеки може да пътува както си предпочита, но да се обвинява метод на работа по - непознат в България, а доста успешен и популярен на Запад е малко крайно. Според мен в време и тук малко да модернизираме обществото.

# 458
  • Мнения: 6
А може ли пояснения какви са критериите за тази "строга" селекция? Защото друго освен определен месечен доход аз поне не видях. Въз основа на какво ме препоръчва той, като нищо не знае за мен (освен дохода и къде ходя на почивки) и не ме познава. А това колко евтина излизала такъв вид почивка е смехотворно просто. За 300 евро например (наистина в слаб сезон) отиваш на луксозен круиз, което е несравнимо с Тенерифе-то.


В анкетата, която са задали от курорта са нужни възраст, семейно положение, дали се ходи често на семейни почивки, какъв бюджет се отделя за тях, дали се излиза в чужбина. Последното не е задължително защото има семейства, харчещи в БГ за почивки повече от колкото такива в чужбина. Иначе не си мислете, че повечето туристически агенции не ни обират стабилно - плащат по 20-30% на половината курорти, с които работят и едни доста големи надценки за нас. Хората, които пътуват и най вече, които знаят как се правят резервации през чуждестранни сайтове знаят, че бг туроператорите слагат двойни, че и тройни пари!

Общо взето всеки може да пътува както си предпочита, но да се обвинява метод на работа по - непознат в България, а доста успешен и популярен на Запад е малко крайно. Според мен в време и тук малко да модернизираме обществото.

Уважаеми господине, повечето хора, които пишат тук и не са доволни от тези 3 на брой (за сега) фирми, не се оплакват от нищо друго освен от некоректността на същите! Грубо не спазване на българското законодателство от тяхна страна, нагло отношение към хората, които авансово са платили и в законоустановения срок искат връщане на сумата, която фирмите не са имали право да им иска до 14 дни след подписването на договорите! Наистина някои от коментарите са и в посока, че който желае може да отиде във въпросния курорт без да плаща тази сума! Това не мога да твърдя и не ме интересува! Но категорично не ме "успокояват" Вашите писания за непознати, но модерни методи на работа! Тези фирми са измамници, лъжци и меко казано некоректни към своите клиенти! След като още с подписването на договора те нарушават закона и до сега на нито едно от пострадалите семейства не са върнали недължимо платените суми, моля Ви не ни карайте да повярваме, че тези същите хора могат да бъдат коректни към хората, които избират да пътуват с тях! Не им вярвам и не съм само аз!

# 459
  • София
  • Мнения: 127
А може ли пояснения какви са критериите за тази "строга" селекция? Защото друго освен определен месечен доход аз поне не видях. Въз основа на какво ме препоръчва той, като нищо не знае за мен (освен дохода и къде ходя на почивки) и не ме познава. А това колко евтина излизала такъв вид почивка е смехотворно просто. За 300 евро например (наистина в слаб сезон) отиваш на луксозен круиз, което е несравнимо с Тенерифе-то.


В анкетата, която са задали от курорта са нужни възраст, семейно положение, дали се ходи често на семейни почивки, какъв бюджет се отделя за тях, дали се излиза в чужбина. Последното не е задължително защото има семейства, харчещи в БГ за почивки повече от колкото такива в чужбина. Иначе не си мислете, че повечето туристически агенции не ни обират стабилно - плащат по 20-30% на половината курорти, с които работят и едни доста големи надценки за нас. Хората, които пътуват и най вече, които знаят как се правят резервации през чуждестранни сайтове знаят, че бг туроператорите слагат двойни, че и тройни пари!

Общо взето всеки може да пътува както си предпочита, но да се обвинява метод на работа по - непознат в България, а доста успешен и популярен на Запад е малко крайно. Според мен в време и тук малко да модернизираме обществото.

Може би ако бъдете малко по-откровени с хората и не лъжете толкова, не би ви навредило никак.
Например:

1.Това че още същия ден на подписването на договора се изпраща сума до Риджънси, което е абсолютна лъжа защото те не само, че не са получили пари от вас ами даже ви дават на вас такива за всяко изпратено семейство - информация, която имам от самия делегат, който е действителен служител на Риджънси.

2. И най-важното -  че тази почивка струва 920/860 или там колкото я пуснете за деня. Кажете си на хората, че почивката е безплатна,  а тези пари покриват вашите разходите по промотирането (сигурна съм, че бихте могли да намалите тази сума наполовина). Убедена съм че с една такава стратегия и по откровено представяне на информацията пред евентуалните туристи  бихте имали по-голям успех и по-малко зложелатели.

3. И трето, но не на последно място разбира се. Повишете нивото на компетентност на консултиращите девойки в офиса - особено на едната (Ана мисля се казваше). Това е човекът, който общувайки с хората се явява лицето на компанията и който би следвало да им вдъхне доверие, а не да ги отблъсне с глупаво бръщолевене, чиято цел е да замаже ниското й ниво на информираност и липсата на отговорност към поетите й задължения.

# 460
  • Мнения: 1

Уважаеми господине, повечето хора, които пишат тук и не са доволни от тези 3 на брой (за сега) фирми, не се оплакват от нищо друго освен от некоректността на същите! Грубо не спазване на българското законодателство от тяхна страна, нагло отношение към хората, които авансово са платили и в законоустановения срок искат връщане на сумата, която фирмите не са имали право да им иска до 14 дни след подписването на договорите! Наистина някои от коментарите са и в посока, че който желае може да отиде във въпросния курорт без да плаща тази сума! Това не мога да твърдя и не ме интересува! Но категорично не ме "успокояват" Вашите писания за непознати, но модерни методи на работа! Тези фирми са измамници, лъжци и меко казано некоректни към своите клиенти! След като още с подписването на договора те нарушават закона и до сега на нито едно от пострадалите семейства не са върнали недължимо платените суми, моля Ви не ни карайте да повярваме, че тези същите хора могат да бъдат коректни към хората, които избират да пътуват с тях! Не им вярвам и не съм само аз!


Сега по отношение кой на какво вярва си е негов личен проблем и решение. Аз примерно смятам, че Мтел са най - големите мошенници и не съм техен абонат; смятам, че Мак Доналдс слагат в храната си съставки, водещи до пристрастяване и съответно не консумирам, както и съветвам всички около мен да се въздържат от подобни храни и т.н. Вие сте си в правото да не вярвате, както и всеки друг, но е излишно да се плашат хората, които искат да пътуват с всичките глупости, които са написани тук. За мен това не е услуга, а по скоро тип вреда.

Колкото до законите, незнам в каква оторизация или компетенциа на кой орган се изказвате вие, но щом Министерството на икономика и енергетиката е лицензирало дадена фирма и щом след разследване на Икономическа полиция, г-жа Георгиева е установила, че всичко е наред не мисля, че някой може да оспорва властите. Или вие сте в качеството си на?

Когато се подписва договорът също доколкото знам не се говори никъде за опция за отказ. Тук в България силата на един договор с няма за нищо, но е някак си неадекватно да се подпише един такъв и 24 часа по късно да има отказал се, особено като става дума за такива малки суми, не става дума за недвижими имоти все пак? И то реално повечето, които се отказват са защото са прочели "историйките" тук...

Колкото до клиентите - има си достатъчно доволни, които се ползват и за реклама и за насърчаване на нови участници в кампанията. Тези, които не вярват в този метод - аз лично ги съветвам да не ходят на такъв тип мероприятия!

# 461
  • Мнения: 1

1.Това че още същия ден на подписването на договора се изпраща сума до Риджънси, което е абсолютна лъжа защото те не само, че не са получили пари от вас ами даже ви дават на вас такива за всяко изпратено семейство - информация, която имам от самия делегат, който е действителен служител на Риджънси.

2. И най-важното -  че тази почивка струва 920/860 или там колкото я пуснете за деня. Кажете си на хората, че почивката е безплатна,  а тези пари покриват вашите разходите по промотирането (сигурна съм, че бихте могли да намалите тази сума наполовина). Убедена съм че с една такава стратегия и по откровено представяне на информацията пред евентуалните туристи  бихте имали по-голям успех и по-малко зложелатели.

3. И трето, но не на последно място разбира се. Повишете нивото на компетентност на консултиращите девойки в офиса - особено на едната (Ана мисля се казваше). Това е човекът, който общувайки с хората се явява лицето на компанията и който би следвало да им вдъхне доверие, а не да ги отблъсне с глупаво бръщолевене, чиято цел е да замаже ниското й ниво на информираност и липсата на отговорност към поетите й задължения.

Уважаема Г - жо, ще ви отговоря на всяка една точка как стоят нещата:

1. Относно делегата - това са масово хора, които имат за цел да продадат пакет "ваканционна собственост"! Те не получават никакво твърдо заплащане, само % от сделките, които направят. Какви ли не неща биха ви казали някои хора за да спечелят доверието ви, но някой показа ли ви черно на бяло такъв документ? Защото ни е на наши клиенти им показваме Fly By Agreement Contracts с легализиран превод, ако ви говорят нещо въобще подобен род документация! Там черно на бяло са всички условия и точки за отношенията между Дружеството и Клубът! Колкото до получаване на сума от тях за пратено семейство - това е при положение, че решат да се възползват от въпросната услуга!

2. Сумата е достатъчно добре калкулирана. В това отношение да Ви кажа, че почти навсякъде другаде в Европа, където има агенти на Клуба, почивките се продават на същата цена само, че в евро! Когато сте част от един екип по - скоро може да давате съвети, като не сте наясно с почти нищо обаче не може и да предполагате какви са разходите на една фидма в подобна сфера!

3. Тук вече става събеседване на лична основа ми се струва. Винаги ще има клиенти, които харесват даден служител и такива, които не. Момичетата редовно получават благодарствени картички и писма, шоколадови бонбони, сувенири и други символични такива за добре свършената си работа. Не мисля обаче, че аз или вие сме в компетенция и право да коментираме трети лица по форуми, както и да раздаваме квалификации. Да не забравяме, че един служител прави това, което му се казва от висшестоящите в йерархията и това както ви го нарекохте "бръщолевене" е по - добрият вариант, отколкото да няма никаква комуникация, нали така?

# 462
  • Мнения: 6

Уважаеми господине, повечето хора, които пишат тук и не са доволни от тези 3 на брой (за сега) фирми, не се оплакват от нищо друго освен от некоректността на същите! Грубо не спазване на българското законодателство от тяхна страна, нагло отношение към хората, които авансово са платили и в законоустановения срок искат връщане на сумата, която фирмите не са имали право да им иска до 14 дни след подписването на договорите! Наистина някои от коментарите са и в посока, че който желае може да отиде във въпросния курорт без да плаща тази сума! Това не мога да твърдя и не ме интересува! Но категорично не ме "успокояват" Вашите писания за непознати, но модерни методи на работа! Тези фирми са измамници, лъжци и меко казано некоректни към своите клиенти! След като още с подписването на договора те нарушават закона и до сега на нито едно от пострадалите семейства не са върнали недължимо платените суми, моля Ви не ни карайте да повярваме, че тези същите хора могат да бъдат коректни към хората, които избират да пътуват с тях! Не им вярвам и не съм само аз!


Сега по отношение кой на какво вярва си е негов личен проблем и решение. Аз примерно смятам, че Мтел са най - големите мошенници и не съм техен абонат; смятам, че Мак Доналдс слагат в храната си съставки, водещи до пристрастяване и съответно не консумирам, както и съветвам всички около мен да се въздържат от подобни храни и т.н. Вие сте си в правото да не вярвате, както и всеки друг, но е излишно да се плашат хората, които искат да пътуват с всичките глупости, които са написани тук. За мен това не е услуга, а по скоро тип вреда.

Колкото до законите, незнам в каква оторизация или компетенциа на кой орган се изказвате вие, но щом Министерството на икономика и енергетиката е лицензирало дадена фирма и щом след разследване на Икономическа полиция, г-жа Георгиева е установила, че всичко е наред не мисля, че някой може да оспорва властите. Или вие сте в качеството си на?

Когато се подписва договорът също доколкото знам не се говори никъде за опция за отказ. Тук в България силата на един договор с няма за нищо, но е някак си неадекватно да се подпише един такъв и 24 часа по късно да има отказал се, особено като става дума за такива малки суми, не става дума за недвижими имоти все пак? И то реално повечето, които се отказват са защото са прочели "историйките" тук...

Колкото до клиентите - има си достатъчно доволни, които се ползват и за реклама и за насърчаване на нови участници в кампанията. Тези, които не вярват в този метод - аз лично ги съветвам да не ходят на такъв тип мероприятия!
1. Конкретно за фирмата HMS мога да твърдя, че към момента на подадената от мен жалба до комисията за защита на потребителите - те не са имали лиценз за упражняване на туроператорска дейност, издаден от министерството, ето защо в отговор до мен комисията ме увери, че на тях ще бъде съставен акт за извършване на административно нарушение! Дали такъв е съставен и в какъв размер няма как да знам! А под закони имам предвид закона за защита на потребителите, според който (ако си направите труда да се запознаете с него) - при подписването на договора са длъжни да опишат и възможността, която закона дава за отказ; това, че вие "кръщавате" "договора" - "споразумение" и че не споменавате никъде правото ми на отказ, изобщо не означава, че аз нямам право на такъв! А само означава, че вие нарушавате закона! Икономическа полиция може да не е открила престъпление (по всяка вероятност става дума само за некоректност и неоснователно обогатяване, но не и за престъпление), но вие със сигурност нарушавате минимум Закона за защита на потребителите и Закона за задълженията и договорите! (ако желаете ще си направя труда да Ви цитирам и членове, но след като сте тръгнали да развивате такава дейност е недопустимо да сте толкова некомпетентен)! И точно защото никой не може да "оспорва властите", както Вие сте се изразили, аз съм отнесла случая до съда, а не си губя времето да оспорвам нещо не по законов ред!
2. Договорът има сила и тук в България, и на всякъде по света! Нямам представа как е по света, но в България - договорът може да се развали - едностранно, двустранно и т.н. има си специално нормативна уредба по темата (моля Ви преди да се изказвате толкова категорично първо прочетете малко, ако е необходимо консултирайте се с юрист и тогава заявявайте твърда позиция - иначе става въпрос за писане на "неистини" или иначе казано "лъжи", с които се опитвате да заблуждавате хората!) И няма значение дали според Вас е "неадекватно" или не 24 часа след подписването на договора да има отказали се, тъй като отново ЗАКОНЪТ дава тази възможност! И представяте ли си - дори няма нужда да имаш мотив, още по-малко да дължиш обяснение на някои защо искаш да развалиш договора! Ако не Ви харесват законите - обърнете се към Парламента Simple Smile Но щом едно фирма иска да развива дейност на територията на една страна, то тя категорично трябва да спазва нейните закони, независимо дали на някой му харесва и му се струва "неадекватно" Wink А що се отнася до това дали сумата е малка или голяма, дали предмет на договора са движими вещи или недвижима собственост, съгласно закона за задълженията и договорите е недопустимо "неоснователното обогатяване", т.е. трябва да върнете това, което сте получили, ако ще да става въпрос за 2 лева! Такъв е законът!
И ако въпросните фирми не искат да има толкова негативни мнения за тях сред хората, просто трябва да спазват законодателството на Република България независимо дали им харесва! След като съм се отказала от договора в законоустановения срок, те трябва не да се държат нагло, или пък да ме лъжат месеци наред, че ще ми върнат парите, а просто да спазят закона! Тогава всеки един от нас ще напише, че тези фирми са коректни и в случай на отказ действат съобразно закона!
Според мен, а очевидно и не само, хората, които управляват и работят в тези фирми са измамници и лъжци!!!

# 463
  • Мнения: 3
Здравейте!
Много ме развълнувахте с темата. Не ми стана ясно в какво точно е измамата на фирмата? Може и да има нещо такова но така и не разбрах?!  Договорите, който се подписват са със срок на изпълнение 18 месеца. Сумата която се плати в началото - 850 лв точно е описана в дог. че е за административни разходи.
Момичетата по тел бяха изключително любезни и внимателни (поне за сега е така, по нататък не знам)
Винаги си има доволни и недоволни.
Мисля, че това което е най-важното е все пак като се отиде в Тенерифе да имаш запазен апартамент отговарящ на обещанията. Посрещането от лице на фирмата би било много добре, но ако не стане е чак болка за умиране. Но ако отидеш и се окаже че нямаш резервация , ето това е огрооооооооооооомен проблем. Затова питам имал ли е някой проблем с тази фирма относно настаняването?
Подписахме договор на 21.12.13 и смятаме да пътуваме месец май.
Много ще съм Ви благодарна ако споделите ЛИЧНИ впечатления.

# 464
  • Мнения: 1
И аз мога да споделя, дано господинът отговори и на мен. Ние със съпругът ми също платихме въпросната почивка до Тенерифе на една от презентациите на КЛМ в София. Платихме я през март 2013/ срокът на договора е 18 месеца/. В началото на декември 2013 си уточнихме дати за почивка и писахме на фирмата . Искахме да почиваме между 31.03.2014 и 06.04.2014. След доста голяма кореспонденция се оказа, че не могат да ни приемат да почиваме в този период, въпреки, че бяхме спазили изискването - да заявим периода 3 месеца по - рано. След което изведнъж кореспонденцията спря и вече на пети мейл нямам никакъв отговор - въпреки, че предложихме да променим периода за летния сезон. Звънях на посочените телефони - не са активни. Остава само да отидем на адрес, което сигурно ще направи съпругът ми утре. А може би любезният господин ще ни даде някакъв съвет? Имаме договор, платили сме, искаме да ползваме почивката, но...не ни се получава!

Общи условия

Активация на акаунт