отзиви за emag.bg

  • 244 206
  • 902
  •   1
Отговори
# 840
  • Мнения: 21 603
Здравейте, аз съм от Екипа на Емаг и съм отговорна за триенето на лошите ревюта в сайта. Прочитам, подсвирквам си и цъкам на бутона Discard по цял ден. Много съм доволна от целия Екип колеги. Всички си вършат работата коректно и с усмивка на лице! Прекрасни работни условия и много допълнителни бонуси и придобивки. Peace Лек и усмихнат ден на всички!  Wink
И по колко лоши отзива триеш на ден?  Mr. Green
Ми явно си преизпълнява плана, щом има "бонуси и придобивки", бая дискардване се налага  Wink

# 841
  • Мнения: 9 830
Здравейте, аз съм от Екипа на Емаг и съм отговорна за триенето на лошите ревюта в сайта. Прочитам, подсвирквам си и цъкам на бутона Discard по цял ден. Много съм доволна от целия Екип колеги. Всички си вършат работата коректно и с усмивка на лице! Прекрасни работни условия и много допълнителни бонуси и придобивки. Peace Лек и усмихнат ден на всички!  Wink

Евала за наглостта!
Ама нали се сещаш, че всичко се връща..и твойто редче ще дойде
  smile3560

# 842
  • Мнения: 8 376
Здравейте, аз съм от Екипа на Емаг и съм отговорна за триенето на лошите ревюта в сайта. Прочитам, подсвирквам си и цъкам на бутона Discard по цял ден. Много съм доволна от целия Екип колеги. Всички си вършат работата коректно и с усмивка на лице! Прекрасни работни условия и много допълнителни бонуси и придобивки. Peace Лек и усмихнат ден на всички!  Wink

Браво, amy_nka, много благодаря за вашето така мило направено писмено свидетелско показание за политиката на работа в Емаг. Много помогнахте на хората, които смятат в бъдеще да предявят претенции срещу Емаг. Все пак, едно писмено доказателство на електронен носител чрез проследим автор (благодарение на ИП, а от там и на вашата самоличност), е стъпка напред в борбата с мошеници като вашата компания, която раздава бонуси на служителите си, за да лъжат и ограбват хората.

И приятна работа на вас, колкото време продължи след тази ви издънка.

П.С. Не се мъчете да триете коментара, вече е запаметен, където трябва.  Peace

# 843
  • Мнения: 6 379
Тези ще фалират, ако продължават така.
КЗК глобява Emag с 4,66 милиона лева

# 844
  • Мнения: 958
Ще фалират, ако си плащаха глобите!
Познайте от първия път дали това се случва...

# 845
  • Мнения: 5 296
Ясно е, че ще обжалват. Ако глобата е неправомерна ще падне в съда.

# 846
  • Мнения: 42
Здравейте, аз съм от Екипа на Емаг и съм отговорна за триенето на лошите ревюта в сайта. Прочитам, подсвирквам си и цъкам на бутона Discard по цял ден. Много съм доволна от целия Екип колеги. Всички си вършат работата коректно и с усмивка на лице! Прекрасни работни условия и много допълнителни бонуси и придобивки. Peace Лек и усмихнат ден на всички!  Wink
При цялото ми уважение към Вас, но не мисля, че това, което правите е най-малкото редно! Винаги трябва мненията да са и от двата типа - не може да очаквате само положителни мнения за стоките си, и съответно, ако не получите такива веднага на бутона "Delete" -  нали затова е сложена онази опцийка да си оставиш ревюто, за да споделиш мнението си!
Поздрави!

# 847
  • Мнения: 871
мисля, че профилът и отговорът на amy_nka е голяма шега... не ми се вярва някой да напише това на сериозно! Дори и това да е практиката там, не мисля, че някой би си го признал просто така Simple Smile

# 848
  • Мнения: 61 590
И аз не вярвам да е сериозно.

# 849
  • Мнения: 21 603
Факт е обаче, че аз не съм попадала на отрицателни мнения в е маг, а тук изобилстват, така че явно някой ги "чисти"

# 850
  • Варна
  • Мнения: 987
Да,политиката е ясна Simple Smile

# 851
  • Мнения: 2
Не купувайте нищо от емаг. Имам огромен проблем с тях с платен и недоставен хладилник. Доставиха ми увреден при това не спазиха срока за доставка посочен в сайта. Чаках 8 дни, накрая дойде увредена пратка и върнах хладилника. В момента нямам нито хладилник, нито пари. Искат да ги чакам да си оправят административните проблеми минимум 14 дни до освобождаване на парите ми. Фирмата е румънска. Не дава гаранции за нищо. Ако бях прочела форума по-рано, за нищо на света нямаше да купя нищо от тях, дори ако имат 10 пъти по-ниски цени. Изпратих сигнал до КЗП. Писах и на Господари на ефира. Сега ще сигнализирам и Европейска комисия за защита на потребителите. Нямам никаква идея, кога и как ще си получа парите. Казах им да не ми изпращат хладилник, не мога повече да го чакам. Почти 10 дни сме без хладилник вкъщи. Мисля в понеделник да отида да си взема един от физически магазин, защото тези румънски измамници не дават никакъв срок, в който ще ми доставят това, за което съм платила. В сайта не можеш да видиш отрицателно мнение. Аз оставих 2 отрицателни, които не ги публикуваха. По закон трябва да публикуват, както положителни, така и отрицателни, но уви. Модераторите не ги пускат да са видими. В общите условия в сайта са написали, че трябва да публикуват мнения. Тази румънска фирма буквално си прави, каквото пожелае с объркания български потребител и няма нито една институция на територията на България, която да ни защити от тях. Просто трябва да ги изгоним от бг пазар с отрицателни мнения и с даване на гласност на измамите, които правят и лошото обслужване.

# 852
  • Мнения: 5 296
Само аз ли съм виждала доста ревюта с негативни отзиви? Grinning
Ето това примерно: линк
Ето още няколко продукта: линк, линк, линк, линк.

# 853
  • Мнения: 9 830
Само аз ли съм виждала доста ревюта с негативни отзиви? Grinning
Ето това примерно: линк
Ето още няколко продукта: линк, линк, линк, линк.


Изтъвали са ги!  Laughing
Ей сега  amy_nka, ще натрупа "червени точки" за бонуси, и ще ги забърше-споко
Mr. Green

# 854
  • Мнения: 61 590
Аз също съм чела отрицателни мнения, нямам линк.

Общи условия

Активация на акаунт