отзиви за emag.bg

  • 244 201
  • 902
  •   1
Отговори
# 855
  • Мнения: 2
Само аз ли съм виждала доста ревюта с негативни отзиви? Grinning
Ето това примерно: линк
Ето още няколко продукта: линк, линк, линк, линк.



Те публикуват отрицателни мнения за продукт, но не и за отношението на емаг към клиентите, доставката, сервиза и всичко останало свързано с тях. Сега проверих отново, моето мнение за некоректно отношение на фирмата не е публикувано. 
Ще дам гласност за всички измами, които правят тези румънци тук на българския пазар. Жалбата в КЗП вече е приета, ще чакам резултати.
Освен с разни студентчета и стажантчета с никой друг не можеш да се свържеш в тази фирма. Пълни измамници са.

# 856
  • Мнения: 834
С последните две поръчки много ме разочароваха. Едната поръчка ми я анулираха без причина, звънях - и те не знаели защо, казаха да пусна нова поръчка. Направих втора поръчка, чаках 4 дни и пак ми беше анулирана без причина, пак телефони и след сума ти обяснения се оказа, че тези продукти, които впрочем си стояха в промоция, не са били налични въобще.  Tired
При другата поръчка проблемът беше с техническите характеристики на продукта, които не отговаряха на описанието в сайта им, но поне след месец ми върнаха парите.

Преди съм поръчвала от тях и не съм имала проблеми, но след тези два случая бая се позамислям дали пак бих  взела нещо от тях. 

# 857
  • Мнения: 5 296
В сайта не можеш да видиш отрицателно мнение.
Има, има.

Целта на коментарите под всеки продукт са точно за коментари за продукта.
Коментари за доставка, сервиз, обслужване и т.н. могат да се правят навсякъде  - на мейла им, фейсбук страницата им, както и десетки форуми. Даже май и сайтове имаше за недоволни.

В общите им условия трябва да има упоменат срок, в който са длъжни да върнат получените пари. Ако не ги върнат директно към КЗП.

# 858
  • около Варна
  • Мнения: 1 095
Да споделя развитието на моята сага с таблета. След четвъртото изпращане в сервиз,най-после си признаха,че не могат да го отремонтират и ми изпратиха писмо,че ще ми върнат сумата. Оле!

# 859
  • Мнения: 3
Да споделя и аз нещо. В процес на връщане на стока съм. Дадох продукта на куриер на 10 юни. Чак на 17 юни получих имейл, че са го получили. 
Цитат
Продуктът, който си върнал за възстановяване на сумата е получен и следва да бъде проверен. Ще ти изпратим по имейл нашето становище относно oдобрението на твоята молба за връщане.

 Още ни вест, ни кост от тях. Колко време го проверяват тоя продукт? За една уеб камера става дума, в кутията си, с упътването, с найлончето, даже я върнах в емагската им кутия за по-сигурно. Опаковката й не е от онези, които се скъсват при отварянето, а се отваря и затваря без поражения.
Цитат
Ако си избрал опцията връщане на платената сума за покупката и продуктът, който си върнал отговаря на условията за връщане, ще ти възстановим сумата на посочените от теб данни във формуляра за връщане. Ако си заплатил с карта онлайн ще ти възстановим съответната сума на същата карта. Ще преведем сумата в товоя акаунт или на картата до 14 календарни дни
Колко още да чакам?

# 860
  • София
  • Мнения: 9 850
Ами то си пише - 14 календарни дни...
Имай малко търпение, една седмица е минала само от както са получили продукта. Ако след 14 календарни дни нямаш мейл или пари, им пиши или звъни.

# 861
  • София
  • Мнения: 6 754
Не е по темата, но изключително много се дразня като чуя/прочета в реклами/сайтове/брошури да се обръщат към клиентите на ти, като че ли са най-близките им приятели. Не зная другите до колко ги сближава и се чувстват привлечени от такъв маниер на писане/говорене, но мен ме отблъскват и губят като клиент.

# 862
  • Мнения: 5 296
В Калифорния изобщо няма да ти допадне значи - още по-приятелски се държат Crazy

# 863
  • Мнения: 3
Цитат
Ами то си пише - 14 календарни дни...
Имай малко търпение, една седмица е минала само от както са получили продукта. Ако след 14 календарни дни нямаш мейл или пари, им пиши или звъни.
Търпелива съм аз. Още нямам мейл и пари, но в историята на конкретната поръчка се е появила сторнирана фактура с днешна дата. Това ще да е добър знак.

# 864
  • Мнения: 3
Да взема да си довърша историята - за 20 календарни дни стана цялата работа по обратната размяна, при това ми върнаха  цялата сума. Обаче така и не ме уведомиха за това с и-мейл, та го разбрах доста по-късно от банковото си извлечение.   Embarassed  Всъщност още миналия път, когато съм писала, вече е било станало...  Simple Smile

# 865
  • Мнения: 1 141
Здравейте, имам въпрос, моля ако някой може да ми отговори. Пуснах заявка за сервиз, писаха ми, че ще дойде куриер да вземе пратката и дотук добре. Обаче куриерът се обади в събота, а аз не бях в града. Разбрахме се, че може да се остави пратката в някой от офисите на Спиди, без значение кой. Накарах сина ми да остави пратката, но служителката не знаела къде да я изпрати. Писали адреса на емаг и дотук добре. След няколко дни ми звънят от Спиди, че адресът е невалиден. Обясних им, че аз не знам адреса и останалите подробности. Служителят на Спиди каза, че е разбрал и ще я препрати. Вчера ми се обадиха, че пратката се е върнала в офиса да отида да си я взема. Сега не знам как да процедирам. Знае ли някой адреса, на който трябва да се изпрати стоката за гаранционен ремонт? Чудя се дали да пусна отново заявка и да чакам куриер? Обаче той ще знае ли къде трябва да се изпрати? Или да я препратя направо на някакъв валиден адрес, ама на кой?  Thinking Ако някой има опит с изпращане до сервиз, моля да ми разясни процедурата.

# 866
  • Мнения: 8 376
Обадете се на телефона на Емаг и разяснете ситуацията, за да Ви дадат номер на товарителница. В нея те ще са си написали адреса за доставка. По принцип така се процедира, ако оставяте продукта в офиса на Спиди, а не го взима куриер. Иначе сервизът им е в Румъния и не върши никаква работа за жалост. На мен, както и на много други недоволни, ни върнаха стоките непоправени, защото "нищо им нямало".

# 867
  • Мнения: 1 141
esmeralda23, много благодаря! Ще пробвам, пък каквото стане. И без това нямам кой знае какви очаквания, патила съм си от такива "сервизи" и "гаранции".

# 868
  • Мнения: 12
Пазарувала съм няколко пъти и то все от намаления. Общо взето съм доволна

# 869
  • Мнения: 227
Революция на цените в Емаг от 19 до 22 септември 2016г.Има хубави намаления,даже си поръчах една преса за коса.Пазаруваме често от емаг,не сме имали проблеми с доставката.

Общи условия

Активация на акаунт