Бързаме за някъде, или сме изнервени или разглезени?

  • 5 338
  • 99
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 12 722
Повечето по цял ден се чудят какво да правят, защото няма наплив от клиенти. 

# 76
  • Мнения: 6 217

Понякога, като съм в настроение ми идва отвътре да кажа на такава продавачка - "Пушете си спокойно, да не Ви пука"... Stop Съвестно ми е някакси, че ще й издими на вятъра нещо дето й струва пари. Добра душа съм си аз, добър клиент Wink
Разбраните хора няма да направят проблем от това, а ще съобразят, че цигарата й е по-важна от клиента сега... Stop
Че аз им го казвам:"Пушете си, аз ако си харесам нещо, ще ви извикам." Peace

# 77
  • Мнения: 1 519
Много от продавачките не знаят защо са в магазините. С нетърпение чакат да им свърши работното време, да си вземат паричките и беж да ги няма!
Интересното е обаче, че когато те влизат в магазините и получават същото отношение, не се замислят да се променят, а напротив, става още по-зле.
  
Случвало ми се е да харесам нещо на витрина, отправям се към входа на магазина и гледам продавачката седнала отпред, а ръцете й заети с поредната ... цигара. Много пъти ми се е случвало да им наруша рахата така... Предпочитам да си спестя досадните им погледи. В крайна сметка незаменима стока няма.

Последна редакция: ср, 28 ное 2012, 15:37 от krem-karamel

# 78
  • Мнения: 116
Виновни са не продавачките,а шефовете им,които допускат това да се случва.

# 79
  • Мнения: 12 722
Моите впечатления - веднага скачат, оставят цигарата, но наистина се побъркват по цял ден, защото няма работа. За заплащането не говоря.

# 80
  • Мнения: 15 376
Опашките са много типични за манталитета ни и аз лично ги избягвам.

# 81
  • София
  • Мнения: 221
 Не мисля, че всички са длъжни да се съобразяват с мен, и с това че бързам и имам още неотложни задачи - то всеки има такива.

 Когато има опашка, си изчаквам чинно реда. Ако има забавяне, най-вероятно се дължи на несъобразяване от страна на шефовете за това, че не са предвидили достатъчно гишета или не са измислили подходяща система за бързо обслужване. Срещат се и някои служители, които наистина не си гледат съвестно работата, но това е по-скоро изключение и там винаги може да поискаш обяснение от шефовете им.

 Ядосвам се на изнервени клиенти, които само обясняват колко бързат и смятат, че само те имат важни и неотложни задачи. Други, които искат и напират да се предредят. На такива, които не спазват правилника за движение и понеже много бързат - или пресичат на червено или карат с висока скорост.
 Преди няколко дни, шофирам в малка двупосочна улица в квартала, където в едното платно има спрели коли, а в другото останалите трябва да се разминават, като отбиват встрани. Карам си в моята лента и насреща ми идва кола, която е редно да отбие и да ми направи място. Но уви тя продължава срещу мен и шофьорът  - жена ми прави знаци да се върна назад за да може да мине. Аз изчаквам. Жената слиза и започва да ми обяснява, че много бързала и трябвало да се върна и да и направя място. Аз любезно отговарям, че тя е застанала в моята лента( тоест е влезнала е в насрещното платно) и е редно тя да се върне и да ми направи място. Натрупва се колона от няколко коли. Е, накрая се върна и направи място, но изгуби своето и на още няколко човека време, защото не иска да спазва правилата за движение.
 
 

# 82
  • Мнения: 116
Много бързащите клиенти ме дразнят само ако преди това са се шляели спокойно,или ако пререждат.

# 83
  • Мнения: 10 554
Деси_нет, а колко от вас звъннаха на "паяк" да дойде да разчисти неправилно паркиралите?
Не може да се изнервят всички участници в ситуацията, да си губят времето в нелепости и никой да не потърси сметка на основните виновници. Не може всичко да се отминава с "е*ал съм му майката".
 
Ей това ме дразни мен - всички, каквото и да говорят по форуми, не им е приятно да ги размотават и поставят в безсмислени и тъпи ситуации и всички отминават с "голяма работа", "в България сме", "няма оправия".... е за да има оправия някой трябва да повиши тон!


п.с. и аз не харесвам пререждащи се по опашки.
Организация и ред трябва да има. Но след като някъде има опашка, значи някой не е помислил, че с един обслужващ тази опашка - емиии не се получава.... или не е достатъчен или не бива!

# 84
  • Мнения: 12 722
Опашките са много типични за манталитета ни и аз лично ги избягвам.

По-скоро вида на опашките - преди, когато наистина имаше опашки, те представляваха една неуправляема тълпа, всеки се бута. Нещо като сега към рейсовете. А хората се подреждат един след друг, на разстояние. 

# 85
  • Мнения: 15 376
А хората се подреждат един след друг, на разстояние.  

Да не кажа почти невъзможно такова нещо да се случи, т.е. възпитани хора да се подредят и чинно без бутане да изчакат своя ред.
Лошото впечатление, което ми прави - възрастни хора се блъскат и опират, ръгат с лакти сакън да не се минат. И предреждат неприятно.

Не е за опашките, но е свързано с бутането. В нашето метро, когато се понапълнят мотрисите, настава пълна каша и блъскане. Как това веднъж не ми се случи в чужбинско метро - там като балерини пристъпват и няма блъскане, няма допир дори...

# 86
  • София
  • Мнения: 221
  Ice Queen, дадох примера, за да илюстрирам как някои хора мислят, че понеже бързат, то не е необходимо да спазват правила, както и че всички трябва да се съобразяват с това тяхно бързане.

# 87
  • Tам през Атлантическия океан
  • Мнения: 7 120
Опашките са много типични за манталитета ни и аз лично ги избягвам.


Пълни глуости  Mr. Green

Опашки има и тук САЩ (в Гремания тоже)  Laughing Редовно си чакам по опашки в магазини в пикови часове , за разни документи също  Mr. Green бюрокрация   Laughing Дори и пред лекарски кабинет сме чакали аКО сме с час  Laughing

Хората са спокоооооойни и си чакат , служителите си вършат работата не на тъГадЪк т.е. и те спокойно  Grinning

# 88
  • Мнения: 10 554
 Ice Queen, дадох примера, за да илюстрирам как някои хора мислят, че понеже бързат, то не е необходимо да спазват правила, както и че всички трябва да се съобразяват с това тяхно бързане.


Да, аз ти разбрах примера. Затова казвам, че в повечето случаи нещата не се коренят в твоето или моето бързане, а в това, че трети не си върши работата и ние трябва да побутнем третия.

# 89
  • Мнения: 599
Изместихте темата. А тя беше за това, че при наличие на няколко гишета, работят едно или две и се заформят опашки. Ако има само 2 гишета и служителите си обслужват клиентите, въпреки опашката, няма да се изнервя - и да бързам, друг избор нямам. Но да има 5,6, от които работят 2, а останалите си бъркат в носовете или са се самопуснали в почивка, от което ми губят времето, нормално е да недоволствам.
Относно светофарите - напред се изказах, ама да споделя снощна случка: на кръстовище с лява секция светва зелено за наляво, което трае 10 секунди. На 5-тата секунда първата кола не беше тръгнала. Ами разсвириха му се и то доста. Та докато се накани, успя да мине само той и още една кола. Така стават и задръствания, щото 4, 5 автомобила останаха да чакат следващо зелено, което е след около 3 мин. И там ако зАспи 1-вия, смятайте за какво става дума.

Общи условия

Активация на акаунт