Бързаме за някъде, или сме изнервени или разглезени?

  • 5 331
  • 99
  •   1
Отговори
  • Мнения: 60
Та това ми е въпроса, сутринта отидох да си платя сметка, 2 гишета, едното работи, другото не. 5 човека опашка, 1 пред мен мърмори и нервничи, как може такова нещо, пари дава, пък чака?..После 2 госпожи идват зад мен, започват и те да нервничат, едната отива даже да търси касиерка за другото гише, не намира и надига вой. Аз им предлагам да застанат пред мен защото не бързам, те ми се усмихват и ми казват, че и те не бързат, от бързане били остарели...... Обаче не спират да мърморят, и двете на видима възраст, че не работят, не закъсняват за никъде. Упорито отказват да ме прередят, обаче обяснения за отказа си не дават. Та изнервени или разглезени, или ей така за спорта, да става скандал?

# 1
  • Мнения: 599
Не бих казала, че висенето на опашка е приятно занимание, та даже и да не бързам. Бих прекарала тези минути и по-приятно.

# 2
  • Мнения: 4 892
Това, че не бързаш за някъде не означава, че е приятно да прекараш времето си във висене по опашки.
Напоследък ЧЕЗ са ми много черни, във всяко едно отношение - бюрокрация, некоректност и висене с месеци за елементарни неща, и логични. Проклела съм ги направо, всичките жици да им откраднат, дано!

# 3
  • Мнения: 60
И на мен не ми се висеше на опашката, но да крещиш и да мрънкаш, как оправя нещата това? Почувствах, че тези хора са с някакви привилегии над мен. А и случката я дадох само като пример, постоянно изнервени хора виждам, някой ти свири 1 секунда след зеленото на светофара, пък ти не тръгваш, телефона си вдигаш на петото позвъняване... леле, що не вдигаш, все някакви странни нерви за глупости. Забравих, и при педиатъката, и там офкат и въздишат, че не могат да влязат от раз, при условие, че има 7 човека примерно преди тях, всичките с някаква нужда от посещение, но според мрънкащите те са най-важни и те трябва да влязат бързо.

# 4
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
....Проклела съм ги направо, всичките жици да им откраднат, дано!
Joy hahaha

Нормалното положение е да няма опашка. На кое отгоре да сме разглезени. Пак толкова нормално е да осигурят достатъчно служители, които да обслужват така, че да не се задържат повече от 2-3-ма на гише. Но те си пестят от заплати и съответно не пестят нашите нерви.
Нека да мрънкат хората, пък може някой да се сети, че е по-нормално да не си губим времето да им плащаме.

# 5
  • Западен парк
  • Мнения: 417
Сакън, не всички! Да остане по една жица на улица. Ще се стоплим на дърва и ще сготвим на газ, но пустите "Прозорци" към света - само на ток се отварят!

# 6
  • Мнения: 4 892
Ами от постоянно изнервени хора, които от две секунди закъснение на светофара свиркат като луди и на мен не ми е приятно, но по опашки ако не крещя, то поне мрънкам когато се налага да чакам повече от реалното време, за което може да се свърши работата, защото мотаенето е очевидно умишлено.

# 7
  • Мнения: 60
....Проклела съм ги направо, всичките жици да им откраднат, дано!
Joy hahaha

Нормалното положение е да няма опашка. На кое отгоре да сме разглезени. Пак толкова нормално е да осигурят достатъчно служители, които да обслужват така, че да не се задържат повече от 2-3-ма на гише. Но те си пестят от заплати и съответно не пестят нашите нерви.
Нека да мрънкат хората, пък може някой да се сети, че е по-нормално да не си губим времето да им плащаме.
Въпросът ми беше, какви са привилегиите на някои от опашката пред тези на други, явно имат някакви бързи работи, някой тях трябва да обслужи първо. Но от цялата работа касиерката се изнерви, сбърка някакви цифри и нещата станаха още по-бавно. Не видях как подпомогнаха с крещенето за отварянето на другото гише.

# 8
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Нека да се изнервя касиерката. Ще я сменят с някоя, която не се нерви или ще сложат две, че да им е облекчена работата.
Не можах да разбера въпроса за привилегиите, като за такива не се споменава нито в заглавието, нито в първия пост.

# 9
  • Мнения: 60
Ами аз не викам, не се нервя, чакам явно като балама, защото разбирам, че по-бързо няма да стане, та и да правя първите неща полза няма. Обаче някакви да ми надуват главата и да ми обясняват, че не е редно, като, че ли аз съм виновна ми дойде малко в повече. На практика, както казах, аз ако се махна от опашката, те ще минат по-бързо, друго по-удобно нещо за тяхното бързане не бих могла да направя. Само, че и така не стана.

# 10
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Недоволни са като клиенти и това им е начина да го изразят. Неприятно се получава и за другите клиенти като теб, които не изразяват недоволството си толкова шумно. Но на монополиста явно не му пука особено колко са му недоволните клиенти и още колко ще станат недоволни, заради първите недоволни(извинете за повторението).
Та така. Ако не ти пречат шумните лели, седиш и си чакаш. Другия вариант е да намериш друг начин на плащане.

# 11
  • при късмета
  • Мнения: 25 471
Ами от постоянно изнервени хора, които от две секунди закъснение на светофара свиркат като луди и на мен не ми е приятно, но по опашки ако не крещя, то поне мрънкам когато се налага да чакам повече от реалното време, за което може да се свърши работата, защото мотаенето е очевидно умишлено.

Ти като не тръгнеш навреме на светофара, тези зад теб не се ли дразнят на същото на което и ти?

# 12
  • Мнения: 9 990
Ами аз не викам, не се нервя, чакам явно като балама, защото разбирам, че по-бързо няма да стане, та и да правя първите неща полза няма. Обаче някакви да ми надуват главата и да ми обясняват, че не е редно, като, че ли аз съм виновна ми дойде малко в повече. На практика, както казах, аз ако се махна от опашката, те ще минат по-бързо, друго по-удобно нещо за тяхното бързане не бих могла да направя. Само, че и така не стана.

T.e. ти дойде да мрънкаш и да се нервиш тук?
Аз недоволство от обслужване приемам за нормално да се изяви.Наложително е.Това е коректив.За да се подобрява обслужване.А не да си трайкаме и да търпим.И аз бих настоявала да дойде другата касиерка, и без да бързам.Не е нужно да бързам, за да си изискам качественото обслужване.Това касае много места, не само опашка за парно...на каквато не съм стъпвала от 10 години сигурно де.Но-в хотел на рецепцията, в магазин, в кино на касата, навсякъде.И няма общо с привилегии.Не разбирам те за какво се намесват.Да бързаш не е привилегия.Разглезени-не сме.Имаме едно от най-лошите обслужвания на света.Хич ни няма в "слугуването"  Wink(сиреч това сервитьори и касиерки и продавачи не умеят да те обслужат адекватно)

# 13
  • Мнения: 60
Искате да ми кажете, че няма хора на, които е логично да се оплачеш, управители, собственици, та трябва да зяеш по некадърните касиерки и на другите клиенти. Е то от там явно идва проблема. Защото касата за която говоря е на еasy pay, и мога само да кажа, че от години е така. Не мисля, че като се мърмори на опашката някой ще те чуе.

# 14
  • София
  • Мнения: 221
 А навремето какви опашки имаше! За банани и портокали преди нова година, за книги, за телевизори и други дефицитни стоки.

Общи условия

Активация на акаунт