Пазаруване от Amazon.co.uk и Amazon.de - 15

  • 61 940
  • 740
  •   1
Отговори
# 225
  • Мнения: 3 714
dima1 кофти се е получило, още повече след като е за коледен подарък на детето  Sad Аз до последно бих настоявала да им върна тази за тяхна сметка и да ми пратят правилната, като не може - пълен рефънд и да ти пратят правилната на цената, на която е била когато си я поръчвала  Crossing Arms Ти вече си се съгласила с тяхното предложение, така че няма значение вече.
Много ли е голяма тази прахосмукачка, че да не може да се върне, аз гледах в описанието пише че е под 1 кг.  newsm78 Да ти кажа честно последния път като им връщах обувки (дефектни), хич не съм ги питала дали ще ми поемат пощенските - направо им пратих разписката от пощата и те директно ги преведоха и моите обувки бяха пратени до английски адрес.

# 226
# 227
  • Хасково
  • Мнения: 199
Здравейте, някой ползвал ли е този или подобен уред за палачинки.  http://www.amazon.de/Severin-2198-Cr%C3%AApes-Maker-schwarz/dp/B … SHZC/ref=pd_ybh_3  Ще съм много благодарна да споделите дали си струва  Hug

# 228
  • Мнения: 4 992
това е т.нар ел. сач. Много хубави стават палачинките, дори съм виждала на места, където продават по няколко такива! Ако имаш място да го съхраняваш определено си струва, а и цената е добра!

# 229
  • Хасково
  • Мнения: 199
gold, какво имаш в предвид под : / дори съм виждала на места, където продават по няколко такива! / Къде са тези места в Бг ли и как така по няколко такива ???

# 230
  • Пловдив
  • Мнения: 652
Мисля, че миналата седмица видях такъв уред за палачинки в Лидъл, а цената май беше пак около 50 лв  newsm78

# 231
  • Мнения: 2 391
dima1 предполагам пишеш на амазон, а не на търговеца? Пиши на чат, по имейл също.
няколко пъти се е налагало да им пиша и никога не е имало никакъв проблем.
Естествено в началото почват със стандартните отговори, но с малко търпение се е получавало.
2 пъти са ми пращали нов продукт и то без да искат да връщам стария. За единия даже възстановиха разходите + пратиха нов + без да връщам първия.  Peace
Успех!

# 232
  • Мнения: 4 992
quote author=Ansi_S link=topic=692476.msg23855135#msg23855135 date=1355840544]
gold, какво имаш в предвид под : / дори съм виждала на места, където продават по няколко такива! / Къде са тези места в Бг ли и как така по няколко такива ???
[/quote]
не беее, как съм го написал и аз ooooh!
На места- павильони за палачинки- ползват тези уреди. Заглеждала съм ги, защото има и едни други големи сачове - без ограничители, а тези са по-малки, за дом. употреба и имат ръбче отгоре.

# 233
  • Варна
  • Мнения: 710
dima1 предполагам пишеш на амазон, а не на търговеца? Пиши на чат, по имейл също.
няколко пъти се е налагало да им пиша и никога не е имало никакъв проблем.
Естествено в началото почват със стандартните отговори, но с малко търпение се е получавало.
2 пъти са ми пращали нов продукт и то без да искат да връщам стария. За единия даже възстановиха разходите + пратиха нов + без да връщам първия.  Peace
Успех!
Да и на мен ми се е случвало да ми върнат пари за дефектна стока, без да искат да им я връщам. Но в този случай се оправдаха, че те не били директния продавач, а само "Fulfilment from Amazon". Оф, както и да е, просто се случи с най-неподходящия продукт и ми е криво  Tired. Иначе никога не съм имала проблеми с Амазон, може би трябваше да бъда по-настоятелна и в този случай, но здраве да е.

# 234
  • Мнения: 2 391
Да обърнем нещата към търговеца тогава?  Mr. Green Опитай се да се свържеш с него.

# 235
  • Мнения: 162
Мацоранки, ако пусна часовник от немския с директна доставка, с ДХЛ ли ще пътува?

# 236
  • Мнения: 965
Здравейте,

Имам нужда от ваш компетентен съвет...
По принцип пазарувам от ebay и там са ми ясни правила и т.н. Наскоро обаче разширих границите на разхищение и така направих първата си сделка в Амазон. Намерих Car Kit, който ме устройваше. Продавачът не е директно Амазон /мисля, че има значение/.
Подарих го на близък, но това, което беше описано като една от функциите, не работеше. Продавачът ми писа да го върна, щели да го тестват и ако е дефектен, да ми пратя обратно друг или да ми върнат парите.
Питам аз за пощенските... Не поемали от БГ, той е изпратен до превозвач... Но аз им обясних, че е бил за подарък и съоветно е подарен в БГ. Не признават. Възможно ли е това, както и има и вероятност да си остана без стоката?

ето и линк http://www.amazon.co.uk/gp/product/B001HZFDBS/ref=oh_details_o00_s00_i00

# 237
  • Wolwedans
  • Мнения: 396
Здравейте,

Имам нужда от ваш компетентен съвет...
По принцип пазарувам от ebay и там са ми ясни правила и т.н. Наскоро обаче разширих границите на разхищение и така направих първата си сделка в Амазон. Намерих Car Kit, който ме устройваше. Продавачът не е директно Амазон /мисля, че има значение/.
Подарих го на близък, но това, което беше описано като една от функциите, не работеше. Продавачът ми писа да го върна, щели да го тестват и ако е дефектен, да ми пратя обратно друг или да ми върнат парите.
Питам аз за пощенските... Не поемали от БГ, той е изпратен до превозвач... Но аз им обясних, че е бил за подарък и съоветно е подарен в БГ. Не признават. Възможно ли е това, както и има и вероятност да си остана без стоката?

ето и линк http://www.amazon.co.uk/gp/product/B001HZFDBS/ref=oh_details_o00_s00_i00
Аз за това винаги пускам техниката до БГ, дори да е по-скъпо. Така винаги съм сигурна, че ще ми поемат пощенските разходи. От черния петък получих дефектна прахосмукачка до БГ. Върнах им я. Поеха всички пощенски разходи- около 30 паунда, че и отгоре, защото преди това би бяха възстановили 3 и нещо по някакъв автоматичен задействан път. Логично е да поемат разходите само до страната до която са шипнали поръчката, макар, че понякога правят компромиси и проявяват разбиране. има много момичета, които са им възстановили разходите по връщането от БГ до УК, макар, чее поръчката е била до УК адрес. Може би е въпрос на късмет, може би е политика не знам, но все пак не можем да ги виним за това...

# 238
# 239
  • Мнения: 3 714
По повод на повреден уред за затопляне на бебешка храна ми се наложи да поровя из законодателството, тъй като от Амазон не били сигурни дали могат да ми го подменят, понеже бил купен през 2011.
Та първо рових в английското законодателство, където абсолютната търговска гаранция е 6 месеца, обаче и там има презумпция, че ако по своята същност електроуреда е такъв, който би следвало да се използва по-дълго време, клиентът може да предяви претенциите си в срок от 6 години от датата на покупка. Малко дълъг ми се видя този срок, но така си е записано в техните закони  newsm78

В България по силата на европейското законодателство (което важи за всички страни членки) абсолютната търговска гаранция е 2 години.
Ако някой има нужда от повече информация може да погледне този сайт http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/gu … tees/index_en.htm
Гаранцията важи не само за повредени стоки, но и за такива каквито не отговарят на описанието си  Peace

Сега имам един въпрос. Първият път писах през контактната форма в сайта. Получих мейл, сега искам да пратя мейл до същия човек, ако отговоря на писмото, което съм получила дали ще получат отговорът ми  newsm78 Или трябва да пиша пак през контактната форма  newsm78

ПС отговориха ми на писмото (отговор от моята поща) и даже като станах сутринта видях, че вече са изпратили уреда за топлене на храна с фърст клас и това след като вчера им писах, че според европейското законодателство имам право да поискам подмяна на уред до 2 години след получаването му. Искат да им върна стария, за което разбира се няма проблеми  Grinning

Последна редакция: чт, 20 дек 2012, 10:12 от anbibian

Общи условия

Активация на акаунт