Пейпал - помощ - 8-ма тема!

  • 33 672
  • 741
  •   1
Отговори
# 135
  • Мнения: 5 790
Здравейте, чакам един рефънд, но картата, която ползвам в ПП е блокирана. Като получа рефънда парите ще останат ли в ъкаунта ми, тъй като след като картата е блокирана, няма да могат да отидат в нея?

Пластиката е блокирана, не сметката.
Ще си идат по сметката и като ти издадат нова карта, ще си ги изтеглиш от нея.

# 136
  • в старата къща на село.(ехххххххххххх мечтииии)
  • Мнения: 425
Здравейте ,ползвам PeyPal от години и днес за първи път ми се случи да ми прихванат два пъти една и съща сума от 40.00 лири .В ужас съм ,обадих се до банката ,казаха че през няколко секунди съм платила два пъти една и съща сума ,но също така ,че ако не пиша на PeyPal и не им препратя техен отговор ,в който казват, че нямат претенции към второто плащане ,няма как да ми освободят сумата.
Та искам да питам ,някой имал ли е подобен проблем и някакъв готово мейл за подобна ситуация.
И също така ,като си вляза в акауната на PayPal имам отразено само едно плащане за 40 лири ,няма отбелязано да съм платила втори път,което не знам как да тълкувам?Дали от там са задържали второто плащане след като е по една и съща сделка? Много ми е странна цялата ситуация. Tired
Предварително благодаря!

# 137
  • Перник
  • Мнения: 396
Здравейте, чакам един рефънд, но картата, която ползвам в ПП е блокирана. Като получа рефънда парите ще останат ли в ъкаунта ми, тъй като след като картата е блокирана, няма да могат да отидат в нея?

Пластиката е блокирана, не сметката.
Ще си идат по сметката и като ти издадат нова карта, ще си ги изтеглиш от нея.

Ами, преди време имах подобна ситуация, но не плащах през Пейпал и от банката - ЦКБ, ми казаха, че като е блокирана картата, няма как да постъпят пари. Та тогава ми отблокираха картата, за да ми се върнат парите.

# 138
  • Мнения: 1 162
Падаща звезда

 Задължително пиши на пейпал и искай обяснение. Ако имаш интернет банкиране - направи скан и на двете транзакции и пиши какво са ти казали в банката. Според мен нещо като бъг - аз тук изобщо не успях да платя преди няколко дни, стои ми транзакция пендинг и това е. Писах на сайта, при тях нищо не се отразява и нямам поръчка  Mr. Green

# 139
  • в старата къща на село.(ехххххххххххх мечтииии)
  • Мнения: 425
Падаща звезда

 Задължително пиши на пейпал и искай обяснение. Ако имаш интернет банкиране - направи скан и на двете транзакции и пиши какво са ти казали в банката. Според мен нещо като бъг - аз тук изобщо не успях да платя преди няколко дни, стои ми транзакция пендинг и това е. Писах на сайта, при тях нищо не се отразява и нямам поръчка  Mr. Green
За писането ще пиша ,въпроса е ако някой има подготвен мейл ,за подобна ситуация ,защото английския ми не е на такова ниво,че да успея да обясня достатъчно грамотно  точно какво се е случило.Имам спомени ,че съм чела тук подобни случай,но е било преди многооо време.

# 140
  • Мнения: 1 162
Падаща звезда

писах ти на ЛС Grinning

# 141
  • в старата къща на село.(ехххххххххххх мечтииии)
  • Мнения: 425
Падаща звезда

писах ти на ЛС Grinning
Много ти благодаря! bouquet  bouquet  bouquet

# 142
  • Мнения: 2 214
Как да прехвърля пари от акаунта в сметката си? И дали много ще ми удържат?(дск е банката ми) Thinking
Мерси!

# 143
  • Мнения: 125
My Account - Withdraw - Withdraw funds to your bank card
Таксата на ПП е 2 евро. Не знам дали и банката няма да ти вземе такса за входящ валутен превод, най-добре се обади и питай  Peace

# 144
  • Мнения: 2 214
My Account - Withdraw - Withdraw funds to your bank card
Таксата на ПП е 2 евро. Не знам дали и банката няма да ти вземе такса за входящ валутен превод, най-добре се обади и питай  Peace

Мерси,принципно ми казаха 0,5% от сумата,ама някакси не им вярвам,защото момичето по телефона доста беше не ориентирано.Та затова тук се допитах Hug

# 145
  • Мнения: 125
И Гугъл казва 0,5%  Hug

# 146
  • Мнения: 0
До сега не съм пускала диспут но го направих понеже чакам вече 47 ден поръчка от чайнабай.Ето това ми илиза/


    DisputeThe buyer and seller have 20 days to communicate directly to resolve an issue with this transaction. All disputed funds are held until the issue is resolved. If both parties can't agree to a solution, either party can escalate this to a PayPal claim.
    EscalationThe buyer or seller asks PayPal to review the case and decide the outcome. We make every effort to resolve the claim within 30 days and restore funds to the rightful owner.
    Awaiting other party's responsePayPal requests more information from the seller to resolve the issue. If the seller doesn't respond within 10 days, we close the case and restore funds to the rightful owner.
    Requiring your actionPayPal requests more information from the buyer to resolve the issue. If the buyer doesn't respond within the allotted timeframe, we close the case and restore funds to the rightful owner.
    Being reviewed by PayPalWe review the information the buyer and seller have provided. We try to reach a final decision quickly, but complex cases may take longer and require additional information from the buyer or seller.
    ClosedThis claim or case has been closed. A closed dispute cannot be reopened or escalated to a PayPal claim.

Disputed Amount:
   

    $8.75 USD

Status

A claims specialist is reviewing your case.

What happens next

We'll contact you with any developments or if we require additional information from you by Jan 23, 2013.

If you've resolved this problem, you can cancel this claim anytime.

If you received the item but it's different than you expected, you can change your reason for this claim.
Supporting documents

Files (0)

You haven't submitted any files.

Faxes (0)

You haven't submitted any faxes




И някакво съобщение на емейла ми дойде веднага като пуснах диспута.Кога да чакам някой да ми пише и какво да правя ?

# 147
  • Мнения: 5 790
Може да ти пишат, може да не ти пишат... Зависи от магазина.
Ако не ти пишат и не се разберете, след 20 дни можеш да ескалираш до клейм. Това означава, че предаваш случая на Пейпал да решават.

# 148
  • Мнения: 152
Здравейте!

Преиздадоха ми кредитната карта , защото изтичаше срока . Бях получила имейл напомняне от ПП да си актуализираме датата на изтичане на картата. Преди малко го направих като въведох новата дата 01/ 2015 и новия секюрити код. Номерът на картата си е същия.

НО след това се опитах да платя и ми изписва , че има някакъв проблем с плащането и ако ползвам ПП да проверя дали ми е верифицирана картата.

В ПП на пеймънт статус пише , че е canceled.

На статус в ПП си пише , че е верифайд.

Въпросите ми са :

1. Трябва ли да изчакам определено време след като съм въвела новата дата на валидност на картата и тогава мога да плащам

2. Трябва ли отново да верифицирам картата.

Благодаря!

# 149
  • Мнения: 5 790
И на двата въпроса отговорът е не.
Проверете в банката дали са активирали картата.
Някои банки искат първата трансакция да е на банкомат - ако случаят е такъв, проверете само наличността по картата. Това също се води за трансакция.

Общи условия

Активация на акаунт