Да пазаруваме от UK - Начини, доставки, отзиви!-тема 56

  • 47 046
  • 769
  •   1
Отговори
# 765
  • София
  • Мнения: 2 799
Момичета, пишем на 52-ра страница вече, заповядайте в новата тема:
Нова Тема

# 766
  • Мнения: 8 242
Нещо не си намирам поръчката, изчезнала е в акаунта ми. Отивам в Order history, но там няма нищо.. Sad
Преди час като проверявах от телефона, си беше там със статус processing, дали не е канселирана? Rolling Eyes

В Order history избери Orders placed in the last 3 months. И да е канселирана, пак ще се вижда, order status:Cancelled.

Не става. Sad Като отворя Order history няма нищо и пише: We have no order records for this account for the selected period. (не съм избирала никакъв период, не виждам от къде като няма никакви поръчки уж...)
Може би трябваше да кажа, че пуснах поръчката като "гост" без да имам още акаунт, но веднага след като я пуснах си направих акаунт и данните ми вече бяха запомнени. Освен това поръчката след като си направих акаунт, беше отразена в хисторито.
Чудя се вече дали не съм я канселирала по погрешка...Но предполагам дори в този случай ще се отрази в акаунта някъде, нали? Rolling Eyes

Избери от падащото меню Orders placed in the last 3 months
Иначе наистина нищо не излиза, но като избереш период от там веднага се показват Simple Smile

# 767
  • sofia
  • Мнения: 2 261
Нещо не си намирам поръчката, изчезнала е в акаунта ми. Отивам в Order history, но там няма нищо.. Sad
Преди час като проверявах от телефона, си беше там със статус processing, дали не е канселирана? Rolling Eyes

В Order history избери Orders placed in the last 3 months. И да е канселирана, пак ще се вижда, order status:Cancelled.

Не става. Sad Като отворя Order history няма нищо и пише: We have no order records for this account for the selected period. (не съм избирала никакъв период, не виждам от къде като няма никакви поръчки уж...)
Може би трябваше да кажа, че пуснах поръчката като "гост" без да имам още акаунт, но веднага след като я пуснах си направих акаунт и данните ми вече бяха запомнени. Освен това поръчката след като си направих акаунт, беше отразена в хисторито.
Чудя се вече дали не съм я канселирала по погрешка...Но предполагам дори в този случай ще се отрази в акаунта някъде, нали? Rolling Eyes

Избери от падащото меню Orders placed in the last 3 months
Иначе наистина нищо не излиза, но като избереш период от там веднага се показват Simple Smile

Сори, че пиша пак в тая тема, но:
duhi, обичам те, благодаря, станаа!!! Heart Eyes Там си е поръчката, но още е със статус processing. Няма значение де, важното е, че не е изчезнала по трасето...  Grinning

# 768
  • София
  • Мнения: 23 175
пуснах поръчка през КД, върнали с а ми мейл къде да преведа парите, реших през epay , обаче са ми изпратили IBAN и BIC КОД, този втория няма къде да го въведа.
дали ще стигнат без него и дали е удачно през epay  да ги изпращам?

# 769
  • Мнения: 8 242
пуснах поръчка през КД, върнали с а ми мейл къде да преведа парите, реших през epay , обаче са ми изпратили IBAN и BIC КОД, този втория няма къде да го въведа.
дали ще стигнат без него и дали е удачно през epay  да ги изпращам?
ИБАН е достатъчен Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт