Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са опасенията на родителите относно представянето на техните деца в изпитите?
Как се държат учениците преди изпитите?
Как се подготвят и реагират учителите преди изпитите?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са опасенията на родителите относно представянето на техните деца в изпитите?
Родителите изразяват загриженост относно представянето на децата си в изпитите, като наблюдават различни подходи и реакции към ученето. Някои родители се разочароват от липсата на усилия от страна на децата си, докато други се гордеят с увереността и мотивацията им. Освен това има споделени опасения относно разсейването и бързането при решаване на задачи, което води до грешки. Въпреки това, има и родители, които са спокойни, тъй като децата им остават спокойни и не показват признаци на стрес преди изпитите.
-
Как се държат учениците преди изпитите?
Реакциите на учениците преди изпитите могат да варират. Някои ученици са спокойни и уверени, докато други изпитват нервност и липса на мотивация. Някои ученици също променят желанията си за училище ежеседмично или по-често, което причинява безпокойство на родителите. Освен това някои ученици проявяват невнимание и бързане при решаване на задачи, което води до грешки и затруднения.
-
Как се подготвят и реагират учителите преди изпитите?
Учителите се подготвят за изпити, като провеждат пробни тестове и предоставят допълнителни уроци. Те също така коментират грешките и предоставят обяснения отново. Някои учители изразяват притеснения относно невниманието и бързането при решаването на задачи, което води до грешки и затруднения. Въпреки това, учителите се стремят да помогнат на учениците си да се подготвят по най-добрия начин за предстоящите изпити.
-
Какво представляват фразеологизмите и какви са проблемите, свързани с тях?
-
Какви са изискванията за прием в гимназии за деца с диабет?
Всички олимпиади, състезания по всички предмети създават възможности за избор и предварително класиране - трудно е, но не е невъзможно. Изпитите са, така да се каже, последната дата, на която можеш покажеш какво можеш и да направиш нещо за себе си. Отделно училищата с допълнителен прием... В седми клас възможности да искаш
Ще влезе в бисерите той,знам си аз.
Най-високата оценка там е 5.35.И може да се "успокоя " с факта,че от 350 явили се деца,250 са зад сина ми по резултат.Хайде,докато го написах и се успокоих.

Има училища с отделен прием, да, тоест те не са в общото класиране. Но това въобще не значи , че кандидатстването за тях не зависи пряко от НВО. Един пример е вече даденият с НПМГ, която обаче е и в общото класиране. Ами НГДЕК - съвсем отделен прием, независимо класиране, но с включена оценка от теста по БЕЛ в балообразуването? Ами ТУЕС - отново отделен прием, но с участващи и двете оценки от НВО в бала? Визираш вероятно училища по изкуствата, но колко деца са си поставили тези гимназии като цел номер 1? Малко на общия фон, че да гледаме на тях като на голям избор на варианти. А и коя земна сила ще накара дете, целило се в езикова или примерно МГ, заради сериозно боледуване в деня на изпита, в последствие да се насочи към примерно музикалното или приложното и да прекара в тях 5 години едва ли не насила поради липсата на избор..Да не говорим, че никаква гаранция няма да има за приемането му и в тях при положение, че подготовката му е била съвсем различна. Определено трябва да се помисли в тази посока за промяна.