Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Каква е цената на повдигащия механизъм за легло?
Какви са мненията на хората за диваните Виденов, като например диваните Александрия и Неви?
Какво е мнението на хората за спалния комплект "Мейси" на Виденов?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Каква е цената на повдигащия механизъм за легло?
-
Какви са мненията на хората за диваните Виденов, като например диваните Александрия и Неви?
-
Какво е мнението на хората за спалния комплект "Мейси" на Виденов?
-
Как да избера диван с ляв или десен ъгъл?
-
Как да почиствам маса с плот от венге в кухнята?
Моля се всичко да е наред.
, ама колкото изкара толкова
Клиентът не трябва да страда от това!
, вече не можех да запазя самообладание..... Звънанх веднага да се върне буса им и да си вземе недоразуменията оттук и да ми докарат една свястна маса със столове. По телефона отново ми обесниха,че не може да се върне буса и пак нищо не мога да направя....
. Заплащих ги,че ще си търся правата като потребител с всички сили и някой ще си плати за това,че бременна ми се налага да ям в леглото почти 2 месеца по тяхна вина. Поисках телефона на по-горестоящ човек над тези,с които разговарях и са така нагли. Обади ми се някакъв мъж,който започна да ми предлага подаръци - някаква масичка, вазичка и нз какво си. Категорично отказах,отново поисках телефона на човека, който отговаря за района на София и тези мебели Виденов. След няколко минутки ми се обади друг мъж,който се представи - Г-н Желев и поиска накратко да му разкажа за случилото се и какъв проблем е възникнал. Разказах му всичко. Оказа се,че всеки закупил от мебели Виденов каквото и да било има право,след като не е доволен от качеството в рамките на 1 месец,да му бъдат върнати парите
и същия,който няколко пъти обещаваше,че ще се обади по телефона и не го правеше. Г-ин Желев се извини от името на фирмата им и ме попита дали има нещо,което би ме удовлетворило,за да забравя неприятните случки с мебели Виденов и служителите им. Понеже обзаведохме дома си с ММ, реших да споделя с ММ. Решихме да запълним една дупка с един нестандартен шкаф със странни размери. Обадих се на Г-н Желев и му казах,че имаме нужда от такъв нестандартен шкаф. Човекът каза,че ще го направят. Сега докараха шкафа, монтираха го и вкъщи вече няма тази дупка,която ме дразнеше.
Сега мислим да си поръчаме и скрина към гардероба.