За връщането - запозната съм с другите постове. Връщането на парите на клиент (след скандала) нито е гаранция, нито премахва затрудненията, описани в първия пост. Времето, времето е ценно.
Презентацията - и аз ли да повтарям едно и също? Ето отново: За мен едночасова процедура не е достатъчна, независимо от Вашето мнение по въпроса и нямам причина просто ей така да ви повярвам. Излиза, че единствения начин да тествам продукта е като похарча над две хиляди лева.
Полиция и съд? Шегувате ли се? Моите възприятия за агресивната реклама не я правят престъпление.
Телепатията - чудя се дали въобще да отговарям, за повечето четящи с разбиране е ненужно. За Вас - отговорите са моите изводи, а не уменията ми да чета мисли. Изводите ми може да са грешни, но така или иначе няма да ме доведат при Вас. Човек може да пропусне много битови възможности в живота си - за хубава почивка, кола, тоалет, козметика. Това не е повод за страдание. Минава към следващия продукт. Последните, както и хората не са незаменими.
В заключение - Успех нататък.
ПП Думите ми, че не се справяте особено добре, не целяха да Ви обидят и бяха съвсем добронамерени. Ако умеете да извличате полза от външна гледна точка, ще се възползвате. Ако са ви засегнали - съжалявам.
Здравейте,
както казахме и по-рано 1 час се тества продукта, това е практиката. Ние разбрахме много добре, че за вас не е достатъчно и ви обяснихме, че за други хора е достатъчно. Няма нужда да се повтаряте както и ние. Това и да искам да го променя с цел да ви спечеля като клиент няма как да стане. Може би не е лоша идея да се идва няколко пъти (ще говоря с управителите за това), а до колкото време, точно и ясно обяснихме, имаме случай където клиента си връща покупката и ние си му връщаме парите без никакви проблеми и на никой не губим времето... Пак се повтаряте и аз пак трябва да изтъкна случая с жената, която имаше ефект УАУ и върна само защото е чела негативните постове... Не губим времето на никого! Вижте, ако имате други въпроси давайте напред да не тъпчем на едно място..
А и в допълнение за тестването на продукта... до колкото сме наясно идват хората, правят тест 1 час, след това взимат тестват си вкъщи още седмица две и който си върне продукта до месец аз не съм запозната да има проблем парите да не са върнати и без необходимите документи, може да има, аз лично не съм запозната въпреки че ги проверявам нещата... Продукта до колкото знам може да се вземе на кредит, за да не ги давате на куп парите и ако се откажете в разумни срокове то нищо не губите... Нито време, нито пари... нищо.. Това е процедурата в на този етап..
Вие казвате, че не се справям добре, ок, сигурно вие сте по-добра от мен, не споря с това, но ще се радвам ако посочите примери и ситуации където аз лично мога да се справя по-добре и тогава ще приема критиката ви, градивната критика... Но вие казвате нещо, без да е подкрепено с факти или обяснения или насоки, върху които да мога да разсъждавам...
Относно за качествата на продукта и руските сайтове и т.н. Знам че има и там някакви негативни коментари, ама чакай малко спечелихме ли награда: http://desheli.bg/заслужен-приз/ - спечелихме... Аз лично не вярвам на коментарите и хейта, виждам, че козметиката има спечелена награда и като я тествам сама виждам ефекта УАУ... така че какво да ви говоря повече на тази тема...