Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Мнения за школа "Междучасие"

  • 154 090
  • 647
  •   1
Отговори
# 60
  • София
  • Мнения: 3 184
И ние сме неделна, ама явно БЕЛ ни е в 13:45, а не математиката. Аз като платих първата вноска и забравих всичко.

# 61
  • Ланкър, планините Овнерог
  • Мнения: 10 135
Айдееее, записах я. Сега, като ида и да им платя, няма връщанка  Mr. Green

# 62
  • Мнения: 297
И аз след дълго четене и колебания записах младежа в тази школа за 7 клас-при михайлова/данова newsm78 . Все още не съм на 100% убедена обаче за това дали избора ми ще се окаже правилен..

# 63
  • Мнения: 1 878
Мен ме притеснява факта, че цяла седмица и събота и неделя ще сме ангажирани, да не изпуши накрая някой бушон  Rolling Eyes

# 64
  • София
  • Мнения: 3 184
Само децата ще са ангажирани. Ние ще си пием кафетата.

Какво го мислите? Ако сте доволни от учителите в училище, не записвайте децата на курсове.

Аз не съм доволна и нямам избор. На класно по математика две години се решават задачи, които не са обяснявани. Часовете стигат само за задачите след урока, а те са от най-елентарните. По литература не ги учат да пишат преразказ, а на класните им дават само това.

# 65
  • Мнения: 1 878
Волно или неволно  нещата се завъртяха така, че нямаме избор дори и с добри учители............По мое време само за студенти се готвехме така с частни уроци, постепенно школи и пр. развихме нова учебна схема, която намирисва все повече на гол бизнес.........ама и аз съм днес една черногледа  Crazy все такива мисли ми напират да излязат  Mr. Green

Апропо, поради големия интерес към г-жа Михайлова, тя е посочила и вече е поканена още една нейна колежка, нарочена за много добра, но май тази година ще е за първи път........поне в Междучасие де.

# 66
  • Мнения: 20
И аз след дълго четене и колебания записах младежа в тази школа за 7 клас-при михайлова/данова newsm78 . Все още не съм на 100% убедена обаче за това дали избора ми ще се окаже правилен..
И аз така, само че избрах вместо Данова Симеонов.

# 67
  • Мнения: 2 190
Здравейте,

много се радвам, че можем да споделяме мнения и опит.
Аз повдигнах въпроса за системите за проследяване на напредъка и за обратната връзка. Лично благодаря на всички, които се включиха. Помогнахте ми да разбера, че мисля различно (грешно?), защото имам свръх очаквания към  частна образователна фирма с добра репутация.

Вероятно съм професионално изкривена (разглезена?), но наистина смятах, че не е възможно, една от водещите школи за подготовка на 7-мо класници да няма формални системи за  проследяване на напредъка на децата и за обратната връзка с родителите. Ще се опитам да обясня съвсем накратко.

От десетина години част от работата ми (макар и не основната) е свързана с обучение на възрастни по различни международни проекти. Първо мене ме обучаваха, после участвах в организиране на обучения (включително и лектор), а сега понякога съм част от екипи за разработване на проекти. Явно са ме разглезили какво да очаквам от всяко обучение.

Както някой беше писал, обучението не е да пееш пред бурета. Трябва да има система за текущо и непрекъснато проследяване на напредъка. Това дава възможност за подобряване на обучението и адаптирането му към участниците. Формалната система (писани правила, които се спазват) гарантира, че ще се прилага винаги и за всички. Сигурна съм, че водещите учители имат собствени такива системи. Но когато са прекалено ангажирани, дали ще успеят да ги прилагат винаги и за всички? Наличието на формална система дава сигурност (не и гаранция) за родителите - от една страна, че знаят какво става и могат навреме да вземат мерки, от друга страна как да помагат на обучението. (Само желание на стига, професионален съвет винаги е добре дошъл).

Когато този, който се обучава и този който плаща обучението са различни - трябва да има и обратна връзка. Не съм маниак на родителски срещи. Това е най- първобитният и разпространен начин за обратна връзка, един вид минимум.  Аз лично предпочитам други форми, но те са си екстра, която изисква повече работа и по-добра организация.

И все пак, живеем в България и аз съм реалист. Перфектна система няма, а ако някой я направи, ще се окаже, че не е по джоба ми. Моите приоритети при избор на школа са:

1. Преподавател (опит, резултати, мнения на други родители) и система за обучение. Затова избрах Златилов и Тодоров. (първите модули са отдавна платени, което показва, че следващите точки са много омаловажени).

2. Измерване на напредъка и обратна връзка - писах много и няма да повтарям.

3. Материална база.

За точка 1 - като почнат курсовете, ще видя. Ако се сработят с детето - ОК. Ако не, значи не са един за друг, търсят се други възможности.

За точка 2 и 3 - не определят избора, но очаквам някакъв минимум. Ако липсват - очаквам да ме информират преди да се запиша. Например не избирам курса, според условията в залата. Но ако няма столове и маси, трябва да ми кажат носете си и аз ще го направя. Обаче, ако трябва да ходя 2 часа преди курса, да занеса въглища и да запаля печката, няма да стане. Ще търся друго решение.

Говорих с Междучасие. Ето какво разбрах:
За измерване на напредъка: основното са пробните изпити. Ако детето отсъства 2 пъти, звънят на родител. Имали са случаи, в които учителите при проблеми, звънят на родителите. Поради липса на формална система, не можаха да кажат колко са случаите и при кои учители.

За обратната връзка: Телефони и преследване по коридора.

Разговорът с тях ми напомни старата поговорка, че спасението на давещите се е дело на самите давещи се. Та и аз реших, че ще се уча да плувам - разбирайте да се самообучавам как да разбера дали детето напредва и какво още мога да направя. Ще се радвам да споделяме идеи.
И щом трябва - ще стана шампион по дебнене на учители.  Simple Smile
Накратко по точка 2 - не е без хич и ми стига - изборът ми засега остава непроменен, но ще трябва да обогатявам общата си култура.

# 68
  • Мнения: 1 890
биборана,споделям мнението ти!
Това,че детето е записано на курсове нищо не гарантира,
ако няма  обратна връзка,има проблем - търси се алтернатива.

# 69
  • София
  • Мнения: 11 104
И аз след дълго четене и колебания записах младежа в тази школа за 7 клас-при михайлова/данова newsm78 . Все още не съм на 100% убедена обаче за това дали избора ми ще се окаже правилен..

Дали изборът ти е бил на 100% правилен разбираш накрая,когато излезнат резултатите.
В нашия случай изборът беше Михайлова/Симеонов.Оказа се успешен!
Заради последния записах детето си в Междучасие.Чудех се за Михайлова,понеже преди три години нямаше толкова отзиви,нито за нея,нито за школата.Накрая реших,че тя ще бъде и някъде по това време и нейната група беше позапълнена.
След това разбрах,че родителски срещи няма.Причината,която беше изтъкната ме остави така  Shocked,защото аз съм привърженик на обратната връзка.
Моят съвет е да изпращате децата си на пробни изпити и в други школи.Няколко школи провеждат такива за външни деца,срещу заплащане разбира се.По спомени това са Регалия,Милениум,СМГ,може би вече и ПЧМГ.Към днешна дата може да има и още такива.

# 70
  • София
  • Мнения: 16 243

Моят съвет е да изпращате децата си на пробни изпити и в други школи.Няколко школи провеждат такива за външни деца,срещу заплащане разбира се.По спомени това са Регалия,Милениум,СМГ,може би вече и ПЧМГ.Към днешна дата може да има и още такива.

Това е много добър съвет, за който ти благодаря! Не се бях сетила за това, но има много смисъл  Peace

# 71
  • Мнения: 30 101
Дами, за всеки влак си има пътници и за всеки пътник си има влак. Хубаво е да се осъзнава, че бързият влак не е експрес. Респективно който иска експрес си плаща повече.
Школите са най-масовата и евтина форма на подготовка и са подходящи за деца без проблеми или без много амбиции. Който иска да наваксва повече трябва да си потърси друга форма (частни уроци), където темпото и материалът ще се съобразяват с детето и ще има обратна връзка и след всеки урок даже. Но не може да се иска школата да се държи като частен учител.

# 72
  • Мнения: 297
Just a woman, благодаря за включването! Избрах не-Симеонов, защото сина ми трябва да е при строг учител. Тук прочетох че излизал задълго от стаята, правел смешки..Правят ли му смешки, усети ли се малко отпуснат моя младеж..оттървахме му края.Иначе Данова не я знам, беше единствения вариант без разкъсване на времето след Михайлова.

Черна станция, следя ти постовете по други теми-браво!
По повод на курса-не искам детето ми да ходи на курс принципно. Но нямам време за проба-грешка с частни учители. Тази година опитах по БЕЛ, защото там ни е по-сериозния проблем, уж похвалена. Резултата никак не е очаквания, обратна връзка имаше, ама критерии ниски ooooh! иначе ако имам сигурен човек който работи по системата на курсовете-веднага го "вземам"!

Последна редакция: нд, 09 юни 2013, 08:05 от Johnny Bibin

# 73
  • Ланкър, планините Овнерог
  • Мнения: 10 135
Ние днес си платихме първия модул. Дано има ефект от курсовете.

# 74
  • Мнения: 673
Школите са най-масовата и евтина форма на подготовка и са подходящи за деца без проблеми или без много амбиции.
Не съм много съгласна, то може детето да е без амбиции и без големи умствени възможности, но пък с големи финансови и тогава не мисля че и частните уроци ще му помогнат много.
Аз не мисля че някой преподавател, който и да е може да направи чудеса за една година. С допълнителното обучение за такъв период се кърпят дупки в образователната система в училищата и средни поражения нанесени от държавните учители. Но ако положението е трагично в училище, както при нас по чуждите езици, спасението е паралелно обучение, ние сме започнали от предучилищна с курсове по английски, да не казвам колко тежко е това  Tired.

Общи условия

Активация на акаунт