Прием в СМГ след четвърти клас-ІІ част

  • 285 680
  • 1 657
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 123
На мен задачите ми харесват (формулировката е забавна). Първата също. Има малка "уловка" за б подточка и синът ми се хванал.Намерил е най-малкото възможно число.Само дето не е нечетно. Simple Smile
По принцип той се разсейва на задачи с дълго условие. Simple Smile
И моя също е дал отговор 2 Ама кой ще чете

# 76
  • Мнения: 22
Моля за отговорите от ОМТ!

# 77
  • Мнения: 123
Моля за отговорите от ОМТ!

http://alekdimitrov.com/
Тук ги има.
PS А видяхте ли на сайта, че за записване искат и попълнена лична здравна профилактична карта което е от 23.6. И сега сигурни несигурни ще ходим до GP-то да вадим, че като излезе отпуска само заради това да не можем да се запишем ще е резил

# 78
  • София
  • Мнения: 771
Иначе за резултата  - 13,18 и 1б са й грешни, но при положение , че не знам какво и как е разписала не се наемам да предвидя колко точки ще има, пък и без друго не е решила дали иска да учи там. Та по темата не се говори от неделя у нас. Искаше да изкара стипендия за ПЧМГ, заради Златилов предполагам, но понеже не стана сега нищо не иска. Всичко се проточи много във ваканцията и интереса спадна съвсем
 

И моят син е запленен от Златилов, за теста в Пчмг, не знаех,че ще има и стипендии иначе щях да го пусна там. Златилов със сигурност ли няма да преподава повече в СМГ?  Sad

Дали ще влезе или не, в момента не е от такова голямо  значение. Имаме варианти. Но е много разочарован, че не е показал всичко, на което е способен.  spoko

Ирина,
Скрит текст:
абсолютно същото, същите думи.. А, отвън изглежда много добре.Дворът е хубав и зелен и се намира в квартала, в който съм прекарала 10 години в учение ..

# 79
  • Мнения: 8
Според моето Джи пи  не е нужно да се прави нова Здравна карта , а трябва да се вземе картона и картата от предишното у-ще, като само се добави бележка за манту на навършени 11-години.

# 80
  • Мнения: 980
Някой да има идея как биха разпределили 10-те точки върху трите подусловия на големите задачи?
Намирате ли подусловие в) по-трудно или ще бъдат горе-долу по около 3т. всяко?

Аз бих оценил описателните задачи по следния начин (той е абсолютно ПРИМЕРЕН и може да няма нищо общо с действителността):

1/а)
Има 11 нечетни и 10 четни реда – 1 т.
Във всеки нечетен ред има по 7 пулчета, а във всеки четен – по 6 – 1 т.
Има общо 11.7 + 10.6 = 137 пулчета – 1 т.

1/б)
За заключението, че в четните редове има с едно пулче по-малко отколкото в нечетните и означаването им съответно с х и х-1 – 1 т.
За проверка и отхвърляне на възможността с 3 реда (3.х – 1 = 2013) – 1 т.
За намиране на 5 реда (5.х – 2 = 2013) – 1 т.

1/в)
За заключението, че пулчетата са групирани в групи по 28 (1 + 2 + . . . + 7) – 1 т.
За намиране на броя на групите (2013 : 28 = 71 и ост. 25) и заключението, че има 71 пълни и 1 непълна група – 1 т.
За заключението, че в последната група има 4 черни пулчета – 1 т.
За намирането на броя на черните пулчета 71.7 + 4 = 501 – 1 т.

2/а)
За заключението, че в горния квадрат плочките са наредени в 20 реда и 20 стълба, а в долния – в 10 реда и 10 стълба – 1 т.
За намирането на страната на горния (40 дм) и долния (30 дм) квадрат – 1 т.
За намирането на обиколката на фигурата (220 дм) и превръщането и в метри (22 м) – 1 т.

2/б)
За намирането на лицето на една плочка със страна 4 дм (16 кв. дм) и със страна 5 дм (25 кв. дм) – 1 т.
За заключението, че с плочки 5х5 са покрити 720 – 16.20 = 400 кв. дм – 1 т.
За намирането на х = 400 : 25 = 16 – 1 т.

2/в)
За съставяне на диофантово уравнение 6.х + 10.у = 240 – 1т.
За обосновката, че единственото възможно решение на горното уравнение е х = 25 и у = 9 – 1 т.
За конструирането на правоъгълник 15х16 от 6 квадрата 5х5 и 10 квадрата 3х3 и обосновката, защо това е най-малката обиколка – 2 т.

Последна редакция: вт, 25 юни 2013, 18:18 от Ant12

# 81
  • България, София
  • Мнения: 644
Аз бих оценил описателните задачи по следния начин (той е абсолютно ПРИМЕРЕН и може да няма нищо общо с действителността):
Благодаря. Много хубав анализ.

# 82
  • Мнения: 84
...
За да бъда все пак по темата, някой помни ли кога излиза регламентът за следващата учебна година?
...

За съжаление не помня кога са го публикували на сайта, но съм си свалила самия регламент, под името "Вътрешни правила за приемане на ученици в пети клас в СМГ за учебната 2013/2014г" от дата 11.09.2012 год.
Мога да го изпратя, на когото му трябва ...
Надявам се, за другата учебна година да го обявят по същото време /или дори по-рано  Laughing

# 83
  • Sofia
  • Мнения: 146
Точките за втори модул са:
1. а - 2, б - 4, в - 4
2. а - 3, б - 2, в - 5

# 84
  • Мнения: 123
Някой да има идея как биха разпределили 10-те точки върху трите подусловия на големите задачи?
Намирате ли подусловие в) по-трудно или ще бъдат горе-долу по около 3т. всяко?

Аз бих оценил описателните задачи по следния начин (той е абсолютно ПРИМЕРЕН и може да няма нищо общо с действителността):

1/а)
Има 11 нечетни и 10 четни реда – 1 т.
Във всеки нечетен ред има по 7 пулчета, а във всеки четен – по 6 – 1 т.
Има общо 11.7 + 10.6 = 137 пулчета – 1 т.

1/б)
За заключението, че в четните редове има с едно пулче по-малко отколкото в нечетните и означаването им съответно с х и х-1 – 1 т.
За проверка и отхвърляне на възможността с 3 реда (3.х – 1 = 2013) – 1 т.
За намиране на 5 реда (5.х – 2 = 2013) – 1 т.

1/в)
За заключението, че пулчетата са групирани в групи по 28 (1 + 2 + . . . + 7) – 1 т.
За намиране на броя на групите (2013 : 28 = 71 и ост. 25) и заключението, че има 71 пълни и 1 непълна група – 1 т.
За заключението, че в последната група има 4 черни пулчета – 1 т.
За намирането на броя на черните пулчета 71.7 + 4 = 501 – 1 т.

2/а)
За заключението, че в горния квадрат плочките са наредени в 20 реда и 20 стълба, а в долния – в 10 реда и 10 стълба – 1 т.
За намирането на страната на горния (40 дм) и долния (30 дм) квадрат – 1 т.
За намирането на обиколката на фигурата (220 дм) и превръщането и в метри (22 м) – 1 т.

2/б)
За намирането на лицето на една плочка със страна 4 дм (16 кв. дм) и със страна 5 дм (25 кв. дм) – 1 т.
За заключението, че с плочки 5х5 са покрити 720 – 16.20 = 400 кв. дм – 1 т.
За намирането на х = 400 : 25 = 16 – 1 т.

2/в)
За съставяне на диофантово уравнение 6.х + 10.у = 240 – 1т.
За обосновката, че единственото възможно решение на горното уравнение е х = 25 и у = 9 – 1 т.
За конструирането на правоъгълник 15х16 от 6 квадрата 5х5 и 10 квадрата 3х3 и обосновката, защо това е най-малката обиколка – 2 т.

харесва ми ако е така ще имаме повчеко точки

# 85
  • Мнения: 980
Точките за втори модул са:
1. а - 2, б - 4, в - 4
2. а - 3, б - 2, в - 5

От гледна точка на трудността на отделните подусловия е абсолютно логично да е така.

Предполагам, че информацията е от някой "вътрешен" човек - преподавател на курс, учител в СМГ и пр.

Ако е така, дали имаш и споделено мнение относно трудността на изпита и обща оценка на резултатите. До момента би трябвало да са проверени около половината работи от двама проверители или всички работи да са минали първа проверка. 

# 86
  • Sofia
  • Мнения: 146
Точките за втори модул са:
1. а - 2, б - 4, в - 4
2. а - 3, б - 2, в - 5

От гледна точка на трудността на отделните подусловия е абсолютно логично да е така.

Предполагам, че информацията е от някой "вътрешен" човек - преподавател на курс, учител в СМГ и пр.

Ако е така, дали имаш и споделено мнение относно трудността на изпита и обща оценка на резултатите. До момента би трябвало да са проверени около половината работи от двама проверители или всички работи да са минали първа проверка. 
За сега резултата от втори модул не бил впечатляващ... За първи модул нямам идея.

# 87
  • София
  • Мнения: 4 100

За сега резултата от втори модул не бил впечатляващ... За първи модул нямам идея.

Каква бомба хвърли само  Mr. Green Изтръпнаха всички!

Сега сериозно - мисля, че макар задачите на 2ри модул да не са много трудни, се изисква доста старателна обосновка, каквато децата на тази възраст нямат търпение да направят.

# 88
  • Мнения: 123
Точките за втори модул са:
1. а - 2, б - 4, в - 4
2. а - 3, б - 2, в - 5

От гледна точка на трудността на отделните подусловия е абсолютно логично да е така.

Предполагам, че информацията е от някой "вътрешен" човек - преподавател на курс, учител в СМГ и пр.

Ако е така, дали имаш и споделено мнение относно трудността на изпита и обща оценка на резултатите. До момента би трябвало да са проверени около половината работи от двама проверители или всички работи да са минали първа проверка. 
За сега резултата от втори модул не бил впечатляващ... За първи модул нямам идея.
Тогава излиза че резултатите ще са подобни на 4 пробен и там както се изрази госпожата на курса бяха трагикомични

# 89
  • Мнения: 864
А някой правил ли си е труда да сравни задачите с миналогодишния приемен изпит? По-трудни, по-лесни или долу горе като сегашните са били.
На втора задача подточка "в" доста точки дават. Моят син си е съставил диофантовото уравнение, намерил е единственото възможно решение, но накрая за да не изневери на стила си решил да сметне и нещо наум. И там вече си оказало влияние напрежението и умората към края на третия час. За останалата част от втори модул твърди, че си е описал всичко перфектно. След последните корекции на отговорите от първи модул се оказа, че сме без грешка там. Любопитно ми е колко точки ще му отнемат от половин сгрешена задача от едно подусловие. От една страна ме е яд, че след толкова решени задачи без грешка точно накрая е претупал нещата и е сгрешил най-лесното, но пък си давам сметка, че това е наистина много тежък изпит за едно 10 годишно дете. В интерес на истината не очаквах, че ще успее да се концентрира толкова и да спази почти всичките ми препоръки. Обещала съм му до края на ваканцията думата "задачи" да не се споменава вкъщи  Laughing

Общи условия

Активация на акаунт