СЕДМИ КЛАС не ще уплаши нас! Прас! - тема № 37

  • 41 413
  • 740
  •   1
Отговори
# 600
  • Мнения: 6 270
Аз обаче силно се съмнявам, че на синът ми химията му е много интересна. Подозирам, че всичко се дължи на желанието на госпожата да запълни бройката на кръжока и на отзивчивостта на детето. Хич не ми се вярва един ден да надене бяла манта. Аз искам от него едно простичко нещо - да си направи матурите без да прегрява.

# 601
  • Мнения: 51
Вчера им върнали входното по математика.Има мн.добър 4.80.Всички 3 грешки са от недоглеждане.Едната е че не е заместил х с -8, както е  условието на задачата.Решил е всичко правилно, но не е заместил.Това ни е проблем от 2-3 клас.Чете по диагонал и винаги е много бърз.Повтарям, потретвам, пришки ми излязоха на устата.Другата грешка е-при пренасянето е сменил знака, пак от бързане.
Почти не мога да разговарям с него, все има нещо по-важно от това да проведем един поне 5 минутен разговор.Той знаел какво ще му кажа, само едно и също съм повтаряла и т.н. и т.н.И аз се оплаках. bowuu

# 602
  • Мнения: 2 955
G.D., снимаш смело теста с каквото имаш, без да се криеш. Това не е класифицирана информация.  hahaha Ако кажат нещо, ще направим юридическа обосновка.

За кръжока по химия - аз бих й казала: да ходи, ако не му отнема много време и ако не му пречи . Иначе казваш смело "не" на госпожата.

Сигурно е кофти да си учител на 7 клас по "останалите" предмети, но такива са правилата на играта.
Малко офф: по наше време в бала се вземаше средният успех от всички предмети. Мъжът ми разказва, че в 7 клас  учителката по биология ги питала кой ще кандидатства. След това обяснила да предадат на родителите си тя от какво има нужда - за мъжа ми се паднало "кафе, поне 1 кг". Не го е получила.

# 603
  • Варна
  • Мнения: 262
За бяла манта никой не мисли още от сега. Аз също имах опасения да не му стане твърде натоварено, предвид важността на тази учебна година, но реши да ходи на кръжока и аз приех решението му. Сигурно се разнообразява там, знам ли, че то само БЕЛ и математика Whistling Simple Smile

# 604
  • София - Рим и обратно
  • Мнения: 11 229
Той знаел какво ще му кажа, само едно и също съм повтаряла и т.н. и т.н.
Божеее....а те ако се чуят как говорят абсолютно едни и същи неща, все едно са си плюли в устите, значи Laughing

# 605
  • Мнения: 51
Кафе с мед, успокояваш ме малко Hug, затова че има и други по - непослушни деца.Понякога, когато се отчая, си мисля, че се провалям като родител.В следващия момент си казвам, че има много по - лоши неща в живота. А всъщност е много чувствителен , но просто многооо го мързи.Отчитам като своя грешка това, че никога не съм го карала да помага за нещо, казвах му, че искам ог него само да учи.

# 606
  • София
  • Мнения: 3 911
Това е част от пубертета. Ще им мине след 3-4 години. Аз се опитвам да не намилам и викам, не винаги успешно обаче. Снощи, като ми показа 5,36 по МАТ, му казах "Браво" и той почна да разпитва защо не му викам. След час пак дойде да ме пита сигурна ли съм, че няма да викам.

Само като си помисля, че и ние сме тормозили родителите си така и ми става жал.

# 607
  • Мнения: 7 275
Седмокласната тема набира скорост и с всяка изминала година темите се изписват по-бързо. Броят на потребителите нараства и е по-трудно да отсеем информацията, която ни трябва.
Може би трябва да се направи една отделна седмокласна отчетна тема за ВАЖНИ НЕЩА, в която да се пише предимно за външното оценяване по МАТ и БЕЛ и нещата около него- сборници, школи за подготовка, пробни изпити, кандидатстване, молби, образци, документи, срокове, дати за външно оценяване и т.н и т.н.
Мисля, че все пак имаме напредък в това отношение като отделихме решаването на задачи по БЕЛ и МАТ да става в две отделни теми, а не тук.
Ако пък има две седмокласни теми, рискуваме да се чудим кое къде да пишем. Знам ли?
Аз си признавам, че няма да се отчитам тук и определено постовете с оценките от входни нива ги пропускам.
Темата иначе си е ОК. Какво ще се пише тук, зависи от редовно списващите потребители.
Горното го споделям като потребител, не като модератор.

# 608
  • Мнения: 41
момичета, ако някой се интересува от ресурси по информационни технологии
може да погледне тук :
http://it-book.photoshopbg.com/5_7klas2013/7klas2013resourses.html

# 609
  • гр. София
  • Мнения: 182
Един въпрос по темата - в стихотворението "На прощаване", думата "СЪРЦЕ" в строфата "...да чуй то сърце юнашко" какво стилистично средство е?  Shocked

# 610
  • Варна
  • Мнения: 4 295
Един въпрос по темата - в стихотворението "На прощаване", думата "СЪРЦЕ" в строфата "...да чуй то сърце юнашко" какво стилистично средство е?  Shocked

В листа със стихотворението,където са отбелязани всички изразни средства е посочено като инверсия.А след това "Как тупа сърце ,играе" е градация.Това му бе дадено от учителката му миналата година.
Иначе него като го запитах каза "Остави ме на мира беее" Mr. Green

# 611
  • Мнения: 2 955
Седмокласната тема набира скорост и с всяка изминала година темите се изписват по-бързо. Броят на потребителите нараства и е по-трудно да отсеем информацията, която ни трябва.
Може би трябва да се направи една отделна седмокласна отчетна тема за ВАЖНИ НЕЩА, в която да се пише предимно за външното оценяване по МАТ и БЕЛ и нещата около него- сборници, школи за подготовка, пробни изпити, кандидатстване, молби, образци, документи, срокове, дати за външно оценяване и т.н и т.н.
Мисля, че все пак имаме напредък в това отношение като отделихме решаването на задачи по БЕЛ и МАТ да става в две отделни теми, а не тук.
Ако пък има две седмокласни теми, рискуваме да се чудим кое къде да пишем. Знам ли?
Аз си признавам, че няма да се отчитам тук и определено постовете с оценките от входни нива ги пропускам.
Темата иначе си е ОК. Какво ще се пише тук, зависи от редовно списващите потребители.
Горното го споделям като потребител, не като модератор.

Фран Джонсън - трудно ще е с 2 теми. Понякога дискусията започва от даден въпрос - какво да правим, да я прехвърлим на ново място ли?

Предлагам да помислим за различни цветове. Например - важните неща в зелено

ПП Идеята за цветове не е моя, ползва се в подфорума с диетите.

Последна редакция: вт, 01 окт 2013, 18:34 от biborana

# 612
  • Мнения: X
Един въпрос по темата - в стихотворението "На прощаване", думата "СЪРЦЕ" в строфата "...да чуй то сърце юнашко" какво стилистично средство е?  Shocked

В листа със стихотворението,където са отбелязани всички изразни средства е посочено като инверсия.
И аз мисля, че е инверсия, но тогава не би ли трябвало подчертаното да е " сърце юнашко"( епитетът е след съществителното име, което пояснява)?  Thinking

По темата за темата - Следя седмокласната тема от доста години. В нея винаги са се споделяли най-различни неща, както каза пенсионираната русалка - от пъпките, през тестовете и оценките, до купоните.  Мисля, че си е добре в сегашния вид и няма нужда да я разделяме на части. Много от споделената информация не ме интересува, но не ми и пречи. Просто я прескачам.
Иначе си има отделни теми за по-големите школи, за сборниците може да се пише в темите за математика и БЕЛ, материали качваме основно в пощата, важните линкове или са в първото мнение от първата страница на темата, или могат да бъдат добавени от модератор ( включително графици, заявления, заповеди на МОН и т. н.)...
 А и си представям каква работа може да се отвори на модератора, да мести мнения от едната тема в другата и обратно, докато се научим правилно да преценяваме кое за къде е, а и след това.  Grinning

# 613
  • Варна
  • Мнения: 4 295
Да,в листа е подчертано "сърце юнашко"  Peace И съм сигурна,че въпроса е за словосъчетанието,а не за отделната дума сърце. Wink

# 614
  • Мнения: 489
Предлагам да помислим за различни цветове. Например - важните неща в зелено
Това е добро предложение!

Общи условия

Активация на акаунт