Re: AVON само за представители - КАМПАНИЯ 14 -Тема 120

  • 19 113
  • 413
  •   1
Отговори
# 90
  • София
  • Мнения: 489
Здравейте. Искам да попитам няма ли никакъв начин за пускане на добавка към поръчка след като е вече фактурирана и има номер. Видях, че мога да поръчам комплекта несесер и четки и парфюм, а съм изпуснала възможността и много ме е яд... Някоя от вас ако не иска комплекта примерно и има възможност да го пусне, макар да се съмнявам Simple Smile

# 91
  • Мнения: 37
Добавка към фактуриана поръчка не можеш да правиш. Звънни и ти на Ейвън утре сутрин, но мисля, че не може. Кампанията едва сега започна, ако си изпълнила условията ,можеш да си ги пуснеш със следваща поръчка, която ще ти се събере до 15-ти. Успех!

# 92
  • София
  • Мнения: 489
А има ли начин да изтиря фактурирана поръчка?

# 93
  • Мнения: 37
Никакъв начин няма!

# 94
  • София
  • Мнения: 489
Ох, много ме е яд ама какво да се прави. За да не е съвсем спам, поръчката ми е на стойност 280 лв някъде.

# 95
  • Мнения: 1 640
Бисквитки и кеш съм изчистила, трикове и браузъри различни ....не се види фактура и туй то, проблемът не е у мен и моя комп., сигурна съм, у ей-въна е.
 Не се кахъря повече. Напротив, даже втора поръчка им пуснах, а утре ще видим как и кога ще ми я фактурират.

Топси, вземи се стегни и втора поръчка скрехни, като  първо кода на комплектa впиши.

Последна редакция: пн, 30 сеп 2013, 08:07 от ФЕЯТА

# 96
  • София
  • Мнения: 489
Grinning Благодаря, но няма шанс. Всичките ми клиенти поръчаха именно в тази поръчка и никакъв изглед няма да пусна втора поръчка уви. Но както казах здраве да е, ако някой не му харесва комплекта четки - насреща съм Grinning не държа на парфюма Simple Smile

# 97
  • Мнения: 37
МММДа! Права е Феята итака поетично те е приканила, че няма как да не се вдъхновиш!
Аз навремето пропуснах един скъп парфюм да си поръчам, при изпълнени условия, но понеже си пуснах поръчкат в последния ден, нищо не можеше да се направи!
Ти като си събрала 280лв. от раз, ще спретнеш леко и още 50, все пак имаш 15 дена!

Фейче, Катето писа по-напред, че повредата не е в нашия телевизор. Скоро ще  оправят проблема.

# 98
  • Мнения: 70
Здравейте. Искам да попитам няма ли никакъв начин за пускане на добавка към поръчка след като е вече фактурирана и има номер. Видях, че мога да поръчам комплекта несесер и четки и парфюм, а съм изпуснала възможността и много ме е яд... Някоя от вас ако не иска комплекта примерно и има възможност да го пусне, макар да се съмнявам Simple Smile
Здарвей, аз така бях пропуснала в една предна мотивациоона да добавя и кода и говорих с координаторката ми , която ми каза че мога да си пусна поръчка само кода на к-кта, но идва с такса доставка 3 и нещо лева и каза, че ще звънне(незнам къде точно) да не ми задържат втората поръчка. И така си го получих.

# 99
  • Мнения: 1 640
Da, и това е добър изход - звъниш в кол-центъра и им съобщаваш, че желаеш да пуснеш поръчка само с кода на комплекта и да не ти я задържат. Действително, ще има такса за обработка на поръчката 3,75 лв. Но и аз мисля, че щом си имала за 280 лв. поръчка, за 2 седмици все ще възникне нещо ново за поръчване.

Странно или не , на мен досега не ми се е случвало точно код на мотив.подарък да забравя. Явно все за подаръка мисля. Забравяла съм, че часовници не формират ниво на поръчка и отстъпка, забравяла съм някой продукт клиентски да поръчам, но не и код на подарък.

Астила, точно след поста на Катяджин спрях с опитите да отварям ф-рата си. Не че и преди това нямах предчувствието,че те са сгафили и си бърникат системата, без да могат да си я оправят.

# 100
  • Мнения: 15 829
Здравейте. Искам да попитам няма ли никакъв начин за пускане на добавка към поръчка след като е вече фактурирана и има номер. Видях, че мога да поръчам комплекта несесер и четки и парфюм, а съм изпуснала възможността и много ме е яд... Някоя от вас ако не иска комплекта примерно и има възможност да го пусне, макар да се съмнявам Simple Smile
Здарвей, аз така бях пропуснала в една предна мотивациоона да добавя и кода и говорих с координаторката ми , която ми каза че мога да си пусна поръчка само кода на к-кта, но идва с такса доставка 3 и нещо лева и каза, че ще звънне(незнам къде точно) да не ми задържат втората поръчка. И така си го получих.

Това го помня много добре като го писа защото за мен беше информация какво може да направи представител ако се случи подобен гаф.
Аз лично виждам няколко  варинанта:
1. или да пропуснеш четките.
2. или да изчакаш краят накампанията може след 3 седмици все на някой да му дойде нещо да поръчка. Така пускаш поръчка от 50 лева и с  нея кода на комплекта. Ако ли не става  пускаш само комплекта с 3,75 такса доставка. Дори и поръчка за 30 лева да събереш пак ще платиш 3,75 такса доставка но пък ще се ползва минималната отстъпка което става по-добре от никаква отстъпка и такса доставка.
3.Друг вариант е ако си раздала на клиенти каталози за К15 и имаш списък на поръчани продукти да видиш кои са на същата цена както в К14 и да ги пуснеш тях в поръчка за 50 лева в К14 последна дата. е няма да говорим за процента но все пак ще хващаш комплекта без да плащаш 3,75.

въобще както виждаш доста възможности.

# 101
  • Мнения: 161
Момичета, това за бисквитките е решението, ако не виждате бутоните за поръчка с един клик и важните съобщения. Относно фактурите вече се разбра че простосмъртен начин няма Simple Smile

# 102
  • Мнения: 10
Уф, историята с фактурите стана историческа!
На tigywigy голямо благодаря за усилията да ми помогне   bouquet
Аз чакам да стане 10 часа ,за да отида до пощата да видя дали ще ми е пристигнало кашончето -като гледам от проследяването на пратките все още не е, но искрено се надявам да дойде най-късно към 11  Praynig
Поръчката ми е около 150лв, но четките сигурно ще ги получа на следващата , защото имам 7 поръчани продукта (защото не мога да броя  ooooh! ). Стискайте палци, момичета, да дойде тази поръчка днес,че сигурно съм загубила някой клиент вече!

ПС: Случвало ли се е в проследяването да пише, че пратката е в РСЦ, а пък да е в пощенския клон ,в който я чакате?  Thinking

Последна редакция: пн, 30 сеп 2013, 10:17 от Teddy^

# 103
  • Мнения: 2
Аз също съм забравяла кода на подаръка и след 1 седмица го пуснах заедно с още 1-2 продукта на клиентки, които се присетили , че им трябва нещо. Момичетата по-горе са го обяснили добре.


Оф тези Ейвънци с този сайт ще ме побъркат - онзи ден гледах Специалните интернет пр. имаха енди имена различни картинки, сега гледам са сложили картинките на продуктите от онзи ден, но пък други наименования.. Е аз как да разбера какво ще поръчам в крайна сметка?!  ooooh!

# 104
  • Мнения: 0
Здравейте, аз се каня към сряда да пусна поръчка, дано до тогава да си оправят проблемите със сайта. Сега пак ще си задам стария въпрос: Някой знае ли дали четката за маникюр влиза към грим продуктите т.к. е в опоменатите страници, а никъде не пише, че се изключва от грим продуктите.

Общи условия

Активация на акаунт