Учители и училища ВАРНА 2014

  • 174 773
  • 1 046
  •   1
Отговори
# 165
  • Мнения: 319



Здравей,

може ли малко по-подробно информация за Добри Чинтулов и за г-жа Незабравка Събева. Също в паралелката с разширено изучаване на математика колко часа математика са заложени в програмата.

]
.
 Здравей.Не съм сигурна в първи клас колко часа точно бяха ,но поне 4 часа в седмицата.Сега в четвърти клас часовете по математика са повече от четири.Какво по-точно искаш да знаеш за училище Добри Чинтулов и за г-жа Събева?
[/quote]



Здравей!Интересува ме какъв подход има учителката към децата, дали подхожда индивидуално към децата, има ли връзка между родител-учител, дисциплината дали е на ниво. Дали е строга или не, общо взето от този род информация. Също дали има осигурена занималня до четвърти клас за всички деца.

# 166
  • гр.Варна
  • Мнения: 1 350
Късметлийка за съжаление занималня в Добри Чинтулов има само в първи клас-всички паралелки. От втори нататък-всеки се спасява.В облизост до училището има две частни занимални в които условията са много добри.
За г-жа Събева мога да кажа само хубави неща.Отделя много внимание на децата.При нужда и индивидуално.Няма лигавщини и не позволава да и се качват на главата.Направи класа задружен и са добър колектив.Е винаги си има и изключения ,но като цяло се справя много добре.Дава доста домашни ,но мисля ,че това не зависи от нея ами от учебната програма.Връзка учител-родител има винаги при нужда.Звъни само ако има истински проблем с който тя не се е справила.Не ни заничава с глупости и така е по-добре /поне според мен/ Ако пък родителя желае разговор с нея тя е винаги готова да помогне и изслуша проблема.Дано съм ти била полезна и изчерпателна в отговорите.Ако имаш и други въпроси-питай без притеснение.

# 167
  • Мнения: 254
Някой да е наясно с кандидатстване за предучилищна в музикалното и после първи клас?

# 168
  • Мнения: 2 922
Някой да е наясно с кандидатстване за предучилищна в музикалното и после първи клас?

Не мисля, че имат подготвителни групи в музикалното. Иначе ето тазгодишните условия за 1 клас:http://www.artschool-varna.com/index.html

# 169
  • Мнения: 337
Здравейте, къде може да се види въпросното райониране?

# 170
  • Мнения: 254
Някой да е наясно с кандидатстване за предучилищна в музикалното и после първи клас?

Не мисля, че имат подготвителни групи в музикалното. Иначе ето тазгодишните условия за 1 клас:http://www.artschool-varna.com/index.html

Явно имат, защото учителката по пиано на дъщеря ми я готви за предучилищна там. През юни. За съжаление този адрес не се отваря... Ще поразпитам.

# 171
  • Мнения: 2 922
Напиши в Гугъл Училище по Изкуствата Варна и ще намериш страницата. Явно нещо съм копирала неправилно. На първа страница са условията за 1 клас Simple Smile

# 172
  • Варна
  • Мнения: 68
Идея на Община Варна за законодателна инициатива към Сдружение на общините в България да се направят промени в Наредба 7 на МОН за броя паралелки и броя деца в паралелка от следващата учебна година   https://www.facebook.com/kostadin.kostadinov.politik/posts/559093390847192
Тук си говорите за избор на училище за Вашите деца. Дали всички ще имат право на избор ако Общината реализира идеята си?

# 173
  • Мнения: 82
Не се стърпях - и - ще пиша:
Няма лоши училища. Има лоши родители и лоши учители - т.е. лоши хора. (всичко е до конкретния човек). Да не мислите, че в така наречените "обществено желани училища" има само качествени учители и качествени родители? Обикновено се наблюдава огромно самочувствие, в повечето случаи без покритие. Лични наблюдения над две такива - в едното директорът лъже, а в другото не се спазват Законите и подзаконовите нормативни актове в образованието. Не се търси и съответно носи отговорност от ръководството на училищата. Децата не са добре там. Родителите се залъгват в противното.

Цитат: "Целта е в основните училища с наплив поради качество на обучението да се ограничи възможността на директорите чрез педагогическите съвети да приемат съответен на желаещите брой паралелки." - ПРАВИЛНО.

Имате ли представа каква свободия е? - Това не води до нищо добро - лошо качество на преподаване, безотговорност, лансиране на някои ученици, УПАДЪК. ИЗРОДЯВАНЕ.

-Мислите ле, че в клас с 30 деца е по-качествено и по-лесно от клас с 22 деца(колкото трябва да са по норматив според Наредбата). Мислите ли, че преподавателите се справят по-добре и работят с по-голяма мотивация? Защо трябва да се строи нова сграда за училище (решение на тристранната комисия) за  ...мил.лв, след като има училища с незапълнена база - за 2013/14г. приели само 2, 3 паралелки първи клас. Защо трябва малки, нищо неразбиращи деца да пътуват от единия до другия край на града всеки ден? Защо мислите, че сте направили ПРАВИЛНИЯ избор? Кое е ПРАВИЛНО за вашето дете?

Последна редакция: вт, 28 яну 2014, 11:58 от SvetlaC

# 174
  • Мнения: 2 906

Няма лоши училища. Има лоши родители и лоши учители - т.е. лоши хора. (всичко е до конкретния човек). Да не мислите, че в така наречените "обществено желани училища" има само качествени учители и качествени родители? Обикновено се наблюдава огромно самочувствие, в повечето случаи без покритие.

Ето с това съм напълно съгласна. В другата тема попитах какво означава лошо училище. Не ми отговориха. Познавам колеги, които работят в крайните квартални училища и знам колко добри са в работата си. Що за отношение е това?! Познавам и други, от т.нар. "елитни", които си клатят краката по цял ден.

# 175
  • Варна
  • Мнения: 68

Няма лоши училища. Има лоши родители и лоши учители - т.е. лоши хора. (всичко е до конкретния човек). Да не мислите, че в така наречените "обществено желани училища" има само качествени учители и качествени родители? Обикновено се наблюдава огромно самочувствие, в повечето случаи без покритие.

Ето с това съм напълно съгласна. В другата тема попитах какво означава лошо училище. Не ми отговориха. Познавам колеги, които работят в крайните квартални училища и знам колко добри са в работата си. Що за отношение е това?! Познавам и други, от т.нар. "елитни", които си клатят краката по цял ден.

"Лоши учители" не води ли до лошо училище?  
Пример: две училища в едни район, едното приема 7 първи класа, другото - 2 паралелки първи клас и не защото няма база. Как в случая Общината ще реализира  на практика идеята си?  Трябва административно да наложи в кое училище колко класа ще се приемат. Желанието на родителите обаче е друго...... Редно ли е това? За да е слаб интереса към дадено училище има причина, нещо куца там....
Само да добавя, че темата беше актуална за мен миналата година. Аз успях да направя своя избор, дано и другите имат своя шанс.

Последна редакция: вт, 28 яну 2014, 11:49 от dima76

# 176
  • Мнения: 2 906
"Лоши учители" не води ли до лошо училище?  

Как така всички учители в едно училище ще са лоши? А на лош учител може да попаднеш навсякъде, защото и в най-лансираното училище не всички учители са добри. Знаете приказката за стадото и мършата.

# 177
  • Варна
  • Мнения: 4 038
Оценката за училището трябва да е комплексна, не е само до единия учител, особено в първите класове. От значение е учителят в занималнята, общата атмосфера и организацията в училището, за което вече отговаря директорът. Свидетел съм как едно дете е при добър основен учител, но всичко останало явно куца плачевно и детето изживя огромен шок, дотам да не иска да ходи на училище. Заради проблеми, възникващи в междучасията и във времето след като основният учител приключи занятията си наобед.
Това как ще оцените? Мен ме отказва директно от това училище.

Предлагам като даваме крайни оценки, да цитираме кое училище визираме. Тук основно се коментират точно тези "обществено желани училища", за крайните квартални по-малко сякаш се говори, с изключение на коментари за конкретен учител.

# 178
  • Мнения: 2 096

Няма лоши училища. Има лоши родители и лоши учители - т.е. лоши хора. (всичко е до конкретния човек). Да не мислите, че в така наречените "обществено желани училища" има само качествени учители и качествени родители? Обикновено се наблюдава огромно самочувствие, в повечето случаи без покритие.

Ето с това съм напълно съгласна. В другата тема попитах какво означава лошо училище. Не ми отговориха. Познавам колеги, които работят в крайните квартални училища и знам колко добри са в работата си. Що за отношение е това?! Познавам и други, от т.нар. "елитни", които си клатят краката по цял ден.
Много бих се радвала да ми споделиш името на такъв учител за квартал Владиславово. Не се заяждам, всичко на думи е прекрасно и аз искам да си пусна детето в най-близкото училище, но точно в този випуск не намерих нито един учител, който да спечели доверието ми, за да му поверя детето си. Та нека бъдем конкретни. И да уточня никъде не говоря за елитните училища. Владиславово има три училища двете са ОУ.

# 179
  • Мнения: 13 214
Не мога да отворя ФБ в момента, моля, кажете ми каква е тази инициатива и в каква насока са предлаганите промени?

Не бих нарекла нито един учител лош, както и нито един родител.

Но е факт, че каквито и личностни и професионални качества да имат хората/ да, те са различни, няма как/, конкретната професионална среда е тази, която дооформя качествата.Важна е насоката, важни са изискванията.Колкото и да си добър в професията или да не си, някак се уеднаквяват полаганите усилия.

Ако за това е спорът, де.

Общи условия

Активация на акаунт