СЕДМИ КЛАС - пробни изпити в захлас - тема № 39

  • 58 364
  • 743
  •   1
Отговори
# 150
  • София
  • Мнения: 19 981
Кармела ,според мен отговора на 21 въпрос т. а) е 144. защото говорещите френски са  9 пъти по-малко от всички ОСТАНАЛИ анкетирани , а не от ВСИЧКИ анкетирани. И тогава ако с х означим броя на говорещите френски то от условието получаваме:

                    х=(360-х)/9
                    9х=360-х
                    10х=360
                     х=36
 значи мярката на ъгъл КОВ е 36 , а на АОК е 180-36=144

+1 Peace

Този тест обаче ми е познат. Голяма част от задачите съм сигурна, че са решавани в миналогодишната седмокласна тема, но сега ме мързи да търся. Вероятно дублира паднал се тогава пробен, ако не изцяло, то в огромна степен.

# 151
  • София
  • Мнения: 1 659
Този тест обаче ми е познат. Голяма част от задачите съм сигурна, че са решавани в миналогодишната седмокласна тема, но сега ме мързи да търся. Вероятно дублира паднал се тогава пробен, ако не изцяло, то в огромна степен.

Сигурно въртят задачи и от стари тестове. Аз така разпознах в един техен миналогодишен по БЕЛ
от пощата стар тест по БЕЛ от времето на кандидатстването на голямата, с някои изменения.

Като цяло днешният тест ми се вижда добър като за материала, който са взели.
Условията на Гурко 45 обаче не са много добри и едва ли пак ще запиша младежа там -
било е шумно и студено. Забравих да попитам - кога и как се получават резултатите за
външните ученици?

# 152
  • София,Младост 3
  • Мнения: 48
Сигурно въртят задачи и от стари тестове. Аз така разпознах в един техен миналогодишен по БЕЛ
от пощата стар тест по БЕЛ от времето на кандидатстването на голямата, с някои изменения.

Като цяло днешният тест ми се вижда добър като за материала, който са взели.
Условията на Гурко 45 обаче не са много добри и едва ли пак ще запиша младежа там -
било е шумно и студено. Забравих да попитам - кога и как се получават резултатите за
външните ученици?


Доколкото разбрах ще ни изпратят съобщение на пощата, като са проверени тестовете и можем да си ги вземем от офиса на ул.Гурко.

# 153
  • Пловдив
  • Мнения: 10 477
Моля някой да обясни достъпно (като за идиоти!!) бройната форма при същ. от м. р. Опитах три пъти без резултат. Всеки път се питаме "ученика или ученици". Аман!

Бройната форма е само за съществителни от м.р., които не означават лица  т.е.
ученици са винаги ученици 100 ученици, 850 ученици, защото са живи същества, личности.
стол - пет стола, осем стола

Човек ли е - няма бройна форма ... грубо казано

Кармела, мерси, свалих си снимката.

Още една молба. Може ли накой да направи едно показно на разписване на задачите от втори модул? Както би трябвало да изглеждат на изпита.

Последна редакция: нд, 10 ное 2013, 18:54 от dundi73

# 154
  • Мнения: 7 277
От коя учебна година са тестовете по математика за НВО в този вариант? Кога отпадна теста с 50-те задачи?

# 155
  • Мнения: X
От коя учебна година са тестовете по математика за НВО в този вариант? Кога отпадна теста с 50-те задачи?

През 2009 за последно са били 50 задачи.

# 156
  • София
  • Мнения: 1 659
Мисля, че точно в този формат първи беше випускът на дъщеря ми - преди 2 години,
учебна 2011/2012 година. Тогава въведоха т.н. PISA задачи, 20 зад. първи модул и 4 зад. втори модул.

# 157
  • Мнения: 60
Здравейте, дами Simple Smile
Малко късно се включвам, но все ми се струва,  че матурите са още далече Simple Smile
Имам една седмокласничка вкъщи, която има желание за езикова. За сега ходи на уроци по българки език а математиката е преподавам аз Simple Smile.
Хубава вечер!
Сега ще се върна назад да изчета темата и да се включвам по на място

# 158
  • София
  • Мнения: 3 920
Качих задачите от Милениум.

Не се справих много добре, излязоха ми наобратно, но са четливи.

Разяснения по задача 20: чертежът трябва да е:  координатна система с изобразена точката А(-3,-2).

# 159
  • дядовата ръкавичка
  • Мнения: 3 960
Грета ме изпревари. Нямам скенер вкъщи.  Но утре ще мога да кача едно тестче по биология, помня че някой питаше.
И моят младеж беше на пробни в Милениум. Тестът по БЕЛ е почти същият като миналогодишния, вкл. и преразказа. Доста лесен ми се стори. По математика не съм поглеждала задачите, с изключение на 18-та, която се е оказала "препъни камък". Задачата се оказа елементарна,  трябва само леко досещане.

# 160
  • София
  • Мнения: 5 552
Качих задачите от Милениум.

Не се справих много добре, излязоха ми наобратно, но са четливи.

Разяснения по задача 20: чертежът трябва да е:  координатна система с изобразена точката А(-3,-2).

Грета, благодаря за теста   bouquet Задачите са премерени, не са трудни, доста приятни.

# 161
  • Варна
  • Мнения: 30
24. а) (3х-4)(3х+4)
б) (у-3х)(у+8)
в) (3х-4)(3х-у-4)
г) (3х-4)(3х-у-5)
(4-3x)(y+8)
Печатна грешка  Simple Smile

# 162
  • София
  • Мнения: 1 659
24. а) (3х-4)(3х+4)
б) (у-3х)(у+8)
в) (3х-4)(3х-у-4)
г) (3х-4)(3х-у-5)
(4-3x)(y+8)
Печатна грешка  Simple Smile

Точно така, четворка е там.

# 163
  • София
  • Мнения: 19 981
Дънди, ето едно примерно разписване на 23 и 24 задача от Милениум.

23).  <AOM: <BOM=3:5 или <BOM:<AOM=3:5.

1 случай:
<АОМ:<BOM=3:5
<AOM=3x, <BOM=5x
<AOC=180 градуса
=> <АОМ+<BOM+<BOC=180
3x+5x+36=180
8x+36=180
8x=180-36
8x=144
х=144:8
х=18 градуса
=> <AOM=3x=3.18=54 градуса
<МОВ=5.18=90 градуса
Нека OL e l на < BOC
=> <BOL=<COL=36/2=18 градуса
<MOL= <MOB+<BOL=90+18=108 градуса

2 случай:
<BOM:<AOM=3:5
=> <AOM=5x, <BOM=3x
5x+3x+36=180
8x=144
x=18 градуса

<АОМ=5.18=90 градуса
<ВОМ= 3.18=54 градуса
Нека ОМ  e l на  < BOC
=> <BOL=<COL=36/2=18 градуса
<МОL=<MOB+<BOL=54+18=72 градуса

След малко ще напиша и 24-та.
Редактирам се, за бой съм, задачата следваше да напиша в математическата тема. Другата ще пусна там. Peace

# 164
  • Пловдив
  • Мнения: 10 477
Е, русалке, чак пък за бой.
Благодаря, ще чакам и другата.  Hug

Общи условия

Активация на акаунт