AVON - Обсъждане на продукти . Тема 14

  • 50 905
  • 746
  •   1
Отговори
# 480
  • Мнения: 15 825
Случвало ли се е да си поръчате определен брой продукти на вашия консултант и да получите само половината с обяснението, че на следващата поръчка ще пратят и останалите ? На моята консултантка и се случва всеки път !
може да си дели поръчките?! На мен ми се беше случвало само веднъж, една чанта не била налична и си я получих с началото на следващата кампания.

има много трикове които могат да се рализират с подобно оправдание ......  на първо четене се сещам поне 3-4...

Еничка. Разбира се има недостизи в различни кампании но да се случва всяка поръчка с половината продукти е невъзможно.. и намеква за некоректен представител.

Освен това има нещо като светофарна система при поръчките и когато даден продукт липсвa  или е на изчерпване текущото количество  светофара сигнализира. коректния представител пита клиента си желае ли продукта все пак да бъде поръчан защото може да бъде отложен за едва или две кампании. именно този начин на работа, който според мен е правилен, дава право  на клиента да се откаже от недоставен в рамките на кампанията продукт и по този начин да се застрахова от дребни хитринки които може да му прилага представителя.

# 481
  • Мнения: 20 897
Когато пуснаха спиралата Супершок си поръчах кафява. Е нямаше такъв разкош, всички жени ме питаха какво съм си сложила на миглите Crazy Втората беше черна и нямаше почти нищо общо с първата като качество, а третата беше още по-голямо разочарование и след нея приключих с тях.

# 482
  • Мнения: 2 045
Случвало ли се е да си поръчате определен брой продукти на вашия консултант и да получите само половината с обяснението, че на следващата поръчка ще пратят и останалите ? На моята консултантка и се случва всеки път !
може да си дели поръчките?! На мен ми се беше случвало само веднъж, една чанта не била налична и си я получих с началото на следващата кампания.

има много трикове които могат да се рализират с подобно оправдание ......  на първо четене се сещам поне 3-4...

Еничка. Разбира се има недостизи в различни кампании но да се случва всяка поръчка с половината продукти е невъзможно.. и намеква за некоректен представител.

Освен това има нещо като светофарна система при поръчките и когато даден продукт липсвa  или е на изчерпване текущото количество  светофара сигнализира. коректния представител пита клиента си желае ли продукта все пак да бъде поръчан защото може да бъде отложен за едва или две кампании. именно този начин на работа, който според мен е правилен, дава право  на клиента да се откаже от недоставен в рамките на кампанията продукт и по този начин да се застрахова от дребни хитринки които може да му прилага представителя.
Много си права! Хитринки колкото искаш... Мен винаги представителката ми ме пита ако няма нещо дали искам да изчакам и т.н. Както казах, случвало ми се е само с чантата и тогава пак бях попитана.
Но на всяка поръчка да трябва "да и пращат останалите допълнително" ми се струва доста съмнително...!

# 483
  • Мнения: 758
Видях че в темата дискутирате спирали тези 2 страници та да се включа.Взимала съм спирали 3 пъти от Ейвън през голям период от време всеки път и с последната супер шок се заклех повече спирали от Ейвън да не взимам абсолютен боклук са за мен.Първата ми изсъхна изключително бързо,втората не помня вече,но щом с триста зора се наканих да си купя супер шока значи и тя е била под всякаква критика.Супер шока ми пристигна също полу изсъхнала,почти нищо не загребва много дълго се занимавам с нея за да станат миглите хубави.И т.к едновременно с това ползвам и козметика Орифлейм си взех и от там няколко спирали.Първо беше най-евтината Вери Ми- страхотна,вече 3 месеца от как я отворих и започнах да ползвам изобщо не е тръгнала да изсъхва,следващата ми беше Уондър лаш невероятна и разресва и достатъчно кол-во туш, после на джордани миглите стават много дълги и четката е страхотна,сега си взех и зелена на Вери Ми и уондър лаш само че черна този път,т.к. предишния беше пурпурна.Знам че последните излияния не са за тази тема,но просто ви споделям опита със спиралите.

# 484
  • София
  • Мнения: 1 731
има много трикове които могат да се рализират с подобно оправдание ......  на първо четене се сещам поне 3-4...

Съгласна съм 100% с казаното дотук по този въпрос.
Има обаче представители, които не си взимат представителството толкова присърце като нас. И много-много не си нарушават спокойствието с разни ейвънски неща.
Имам позната, която е представител на Ори, няколко пъти си е поръчвала разни неща от мен, и си викам, да й върна жеста - поръчах си един детски течен сапун. Разбира се, не ми беше много важно, не й звънях през 5 минути да питам какво става. Еми чаках 1 месец, накрая ни свърши сапунът и реших да проверя какво става - ще дойде ли, да си купувам ли от друго място. Звъня й, казвам какво стана, и тя: О, ми той не пристигна. Ми звънни бе, пиши... нещо...  ooooh!

# 485
  • Мнения: 15 825

Има обаче представители, които не си взимат представителството толкова присърце като нас. И много-много не си нарушават спокойствието с разни ейвънски неща.

Taка е съгласна съм !

НО има клиенти пък който може и да поръча по 1-2 неща през кампания ама си ги чакат. Като ще си айляк представител кажи им да си търсят друг такъв.

Последна редакция: пн, 23 дек 2013, 12:50 от _re_ge

# 486
  • Мнения: 1
Случвало ли се е да си поръчате определен брой продукти на вашия консултант и да получите само половината с обяснението, че на следващата поръчка ще пратят и останалите ? На моята консултантка и се случва всеки път !
може да си дели поръчките?! На мен ми се беше случвало само веднъж, една чанта не била налична и си я получих с началото на следващата кампания.

има много трикове които могат да се рализират с подобно оправдание ......  на първо четене се сещам поне 3-4...

Еничка. Разбира се има недостизи в различни кампании но да се случва всяка поръчка с половината продукти е невъзможно.. и намеква за некоректен представител.

Освен това има нещо като светофарна система при поръчките и когато даден продукт липсвa  или е на изчерпване текущото количество  светофара сигнализира. коректния представител пита клиента си желае ли продукта все пак да бъде поръчан защото може да бъде отложен за едва или две кампании. именно този начин на работа, който според мен е правилен, дава право  на клиента да се откаже от недоставен в рамките на кампанията продукт и по този начин да се застрахова от дребни хитринки които може да му прилага представителя.

Благодаря ви за разясненията. Рядко поръчвам от Avon - да не кажа никога, бях се настроила за нещицата си, а тях ги няма Sad има и друго което ме притеснява - поръчала съм си 3 лосиона за тяло в комплект и отделно друг комплект от душ гел и стрей за тяло, получих 2 от лосионите и душ гела. Не съм плащала двата комплекта, но няма ли вече с новата поръчка да са си с нова цена. Не знам дали в новия каталог ги има като комплекти ама ми е странно, аз ако ще трябва да си ги плащам като отделни продукти - е, мерси  Simple Smile

# 487
  • Мнения: 1 437
Случвало ли се е да си поръчате определен брой продукти на вашия консултант и да получите само половината с обяснението, че на следващата поръчка ще пратят и останалите ? На моята консултантка и се случва всеки път !
може да си дели поръчките?! На мен ми се беше случвало само веднъж, една чанта не била налична и си я получих с началото на следващата кампания.

има много трикове които могат да се рализират с подобно оправдание ......  на първо четене се сещам поне 3-4...

Еничка. Разбира се има недостизи в различни кампании но да се случва всяка поръчка с половината продукти е невъзможно.. и намеква за некоректен представител.

Освен това има нещо като светофарна система при поръчките и когато даден продукт липсвa  или е на изчерпване текущото количество  светофара сигнализира. коректния представител пита клиента си желае ли продукта все пак да бъде поръчан защото може да бъде отложен за едва или две кампании. именно този начин на работа, който според мен е правилен, дава право  на клиента да се откаже от недоставен в рамките на кампанията продукт и по този начин да се застрахова от дребни хитринки които може да му прилага представителя.

Благодаря ви за разясненията. Рядко поръчвам от Avon - да не кажа никога, бях се настроила за нещицата си, а тях ги няма Sad има и друго което ме притеснява - поръчала съм си 3 лосиона за тяло в комплект и отделно друг комплект от душ гел и стрей за тяло, получих 2 от лосионите и душ гела. Не съм плащала двата комплекта, но няма ли вече с новата поръчка да са си с нова цена. Не знам дали в новия каталог ги има като комплекти ама ми е странно, аз ако ще трябва да си ги плащам като отделни продукти - е, мерси  Simple Smile
когато представителя ги поръча в дадена кампания например 1 и продуктите ги няма налични и дойдат със следващата кампания например 2 те са си с цената която са поръчани в кампания 1 и не би трябвало представителя да ти вземе повече пари цената е тази по която си поръчала

# 488
  • Мнения: 212
Набелязала съм си комплекта с черен хайвер, струва ми се интересен. Някой ползвал ли го е и двата крема стават ли за млада кожа 20- ? Също така как става отстъпката, имам поръчка над 35 лв. от каталог 17 и ако го поръчам автоматично ли ще е за 4,99? Не съм поръчвала скоро и затова ме извинете за въпроса.  Hug

# 489
  • Мнения: 2 045
Набелязала съм си комплекта с черен хайвер, струва ми се интересен. Някой ползвал ли го е и двата крема стават ли за млада кожа 20- ? Също така как става отстъпката, имам поръчка над 35 лв. от каталог 17 и ако го поръчам автоматично ли ще е за 4,99? Не съм поръчвала скоро и затова ме извинете за въпроса.  Hug
крема се води противостарееща нощна грижа. Ползвама съм и двата, наскоро писахме за тях, можеш да се поровиш малко назад. Околоочният го препоръчвам с две ръце  Simple Smile

# 490
  • Мнения: 2 045
Честита Коледа, момичета! Simple Smile
http://instagram.com/p/iCXJqWDtcX/

# 491
  • Мнения: 15 825

Не съм плащала двата комплекта, но няма ли вече с новата поръчка да са си с нова цена. Не знам дали в новия каталог ги има като комплекти ама ми е странно, аз ако ще трябва да си ги плащам като отделни продукти - е, мерси  Simple Smile

В бумагите, които представителя получава от ейвън, ако има поръчан комплект от каталога,  всеки продукт от него е с отделна цена. Обаче като се сумират цените на всички продукти се получава цената от каталога.
Ако имаш недоставен продукт - той ще ти бъде доставен с поръчната цена без значение колко ще струва в следващите каталози.


Весела Коледа и от мен.
Бъдете все така обаятелни, щастливи и не на последно място много много здрави!




K04 руски

https://plus.google.com/u/0/photos/112755161844152358349/albums/ … 61265790854126561

Последна редакция: ср, 25 дек 2013, 17:24 от _re_ge

# 492
# 493
  • Мнения: 1 708
Здравейте искам да ви попитам дали нощната емулсия за лице (от коледния комплект с малка черна рокля и маска за лице планет спа) има някакво възрастово ограничение на използване. Никъде на брошурата не пише newsm78

# 494
  • на североизток от Рая
  • Мнения: 6 251
 Серията Ultimate я дават за 45+. А тази емулсия беше от същата серия, нали?

Общи условия

Активация на акаунт