AVON само за представители - КАМПАНИЯ 17 - Тема 122

  • 31 582
  • 524
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 15 810
Ама съм обикновен представител, основно на себе си и да си самопрезентирам продукти (с чанта) ми се вижда неразумно  Crazy  Tired.

Повечето тук сме така и смятам че това те прави НЕОбикновен. Не е лесно да оцеляваш пазарейки основно за себе си и роднините. ейвън не го толерира но тук много хора го оценяват.и двете чанти са много стилни съгласна съм .

П.с. На мен пък ми харесваше стария чадър- разделен на сектори. този с къдричките нещо не ме "кефи" .

# 46
  • на североизток от Рая
  • Мнения: 6 251
 Каква е тази чанта, дето припадате по нея? Има ли я във фокуса? Че още не съм го разглеждала.

 Аз вече и на себе си не поръчвам. Почти навсякъде имам затворени ейвънски продукти, втръсна ми от едно  и също. Просто се улавям, че търся нещо ново, свежо за очите ми.

# 47
  • Мнения: 1 728
re_ge, благодаря за инфото ! Очаквах да е по-покривен и да мога само него да слагам, ама ще пробвам. Иначе отзивите са само хубави Simple Smile

# 48
  • Мнения: 2 479
Здравейте,честита нова тема. Hug
Поръчаха ми роклята и ми е много интересно да я видя вече...

# 49
  • Мнения: 222
само да докладвам, че органайзера за грим е наличен...все пак

# 50
  • Мнения: 0
Добро утро.
Леле колко сте изписали, аз вчера писах по това време и днес влизам и какво да гледам изписани 4 страници, та досега четох. Аз също не съм получила смс за брошури и мостри това важи само за к-т от 5бр. ли? И ако може все пак да ми кажете номера за поръчка.
Предната кампания беше доста силна при мен, но за тази все още не съм започнала да събирам поръчка.

# 51
  • Пловдив
  • Мнения: 1 734
Аз имам поръчани 5 брошури, но във фактурата не виждам никакви мостри споменати... да видим като дойде кашончето. Ейвън действат доста избирателно, но гледам да не се ядосвам, то все някакви неуредици има.
Чакам си с нетърпение колието по мотивационната, заради него пуснах поръчката толкова рано, защото като си ги знам, предполагам още средата на кампанията ще е изчерпано.
И при мен тази година няма особен интерес в коледния каталог, а раздадох 15... Миналата година с 5 каталога имах много повече поръчки, не мога да си обесня това но е факт.

# 52
  • Мнения: 220
Момичета, къде отидоха торбичките, нито тях откривам, нито код - къде да ги търся?

# 53
  • Бургас
  • Мнения: 839
Момичета, къде отидоха торбичките, нито тях откривам, нито код - къде да ги търся?
В сайта-Поръчай с един клик-Допълнителни инструменти за работа.

# 54
  • Мнения: 220
Момичета, къде отидоха торбичките, нито тях откривам, нито код - къде да ги търся?
В сайта-Поръчай с един клик-Допълнителни инструменти за работа.

Много ти благодаря, поръчах ги ! Hug

# 55
  • Бургас
  • Мнения: 839
Коледните чорапки за сън.http://kalinakitova.snimka.bg/children/hristina.554929.32092872

# 56
  • Мнения: 1 640
Уау, видях чантата за представители от Панорамата.Ако щете вярвайте, ама много си мечтая за такава чанта  Laughing. И ако бях един истински представител щях да си я взема, и да я разнасям важно  Mr. Green.Ама съм обикновен представител, основно на себе си и да си самопрезентирам продукти (с чанта) ми се вижда неразумно  Crazy  Tired.
Аз я видях на живо , даже някъде из комп-а си имам снимки. Среден размер е- като голям несесер за гримове, побираща достатъчно, компактна, но цената е висока, според мен. Като стане 15лв.,тогава бих я купила.
 Марти, не е нужно непременно ейвънски мостри и продукти да носиш в нея Wink

Чак тази сутрин си отворих успешно ф-рата. Няма уж липси. Колието и гривната са вътре, пък да видим утре в кашона ...

# 57
  • Мнения: 114
Отново получих съобщение, че ми се извиняват, но поръчката ще пристигне в понеделник, а не в събота. Whistling Само към мен ли имат лично отношение или вече в събота не пристигат кашони? newsm78 ПП Такъв скандал им вдигнах в кол центъра. Обясниха ми, че забавянето е поради метереологичните условия. Попитах и предшините 2 кампании ли ги валя  сняг? Все едно от Алпите ги карат да му се не види... И познайте, препоръчаха ми да пиша на пощата им и ще ми отговорят. Попитах ги за какво е този център като абсолютно никога не ми дават инфо, а ме препращат все да пиша на арменския поп. Много ме ядосаха.

Последна редакция: пт, 29 ное 2013, 10:49 от as-g

# 58
  • Мнения: 284
И аз получих това съобщение преди малко и пак се изнервих,защото 3 кампании го правят вече!А на всички казах,че утре им нося нещата Sick Да не говорим,че в 2 от кампаниите нещата бяха за Рд и като не им ги занесох на датата,купуваха нови подаръци и тези им бяха излишни  #Cussing out Ами все пак да си напишат,че повече няма да доставят в събота и да не си лъжем клиентите.И на мен ми писна вече.Какви ти метереологични условия.,....точно че преди 2 кампании си беше жега,явно и жегата им влияе  Thinking Но най-ме дразни това,че фактурата е оформена и искат плащане до определена дата,а получавам 5 дни след поръчката  Twisted Evil Иначе и аз имам поръчани този път 5 брошури,да видим ще имам ли нещо.

# 59
  • о`майна лунна нощ е
  • Мнения: 5 541
Вие ме тръшнахте в земята с това съобщение! Пуснах голяма поръчка през профила на другарката с идеята да дойде в събота, а сега ми таковаха таковата на пейзажа. Че и я засилих на майната си, точно, за да я вземем в събота  от работещ клон smile3514 Не вярвам да сме превилигировани и само нашата да дойде утре. Мога ли и аз да си въведа зимно работно време и га падне сняг да го гледам от вътрешната страна на прозореца, докато не се разтопи?!


..... ..... ....... - това всеки да си го преведе според речника.

ПП - имам и една молба - може ли да ми дадете линк към актуални снимки на червилата от стр.15 на к.17 UCR. Сигурна съм, че представените в каталога цветове не са реални, защото знам как изглежда Chic и това със сигурност не е представеният на страницата цвят.

Общи условия

Активация на акаунт