AVON само за представители - КАМПАНИЯ 17 - Тема 122

  • 31 608
  • 524
  •   1
Отговори
# 390
  • Мнения: 37
Нелка, не знам как да постъпиш Thinking Предложи им двата варианта. Нали знаеш, колкото клиенти, толкова и реакции. Някои ще решат да чакат, други ще откажат цялата поръчка. Много неприятно!!! Аз загубих една много "скъпа" клиентка миналата година. Купуваше от скъпите парфюми за мъже в комплект. Лилавият Кристиян Лакроа, обаче афтършейфът, който се беше разлял, до март месец го връщах и получавах. Повръща ми се като си спомя. Вече по празниците не поръчва. А пък ми правеше поръчки по 70-100 лв.

ПП Предизвикана от лошите отзиви за очната линия се изкуших да си взема тази с цвят TEAL Наистина малко трудно се сваля, но с двуфазния дегримьор, с който се сваля дълготраен грим, се получи. Иначе може би зависи и от кожата на клепача. Моята е по-мазна и се изтрих з 2-3 минути.Харесах това, че не се размаза цял ден  и без основа!

Последна редакция: пн, 16 дек 2013, 17:31 от ASTILLA

# 391
  • на североизток от Рая
  • Мнения: 6 251
 Категорично реших, че ще ги върна и ще кажа на клиентките, че са изчерпани комплектите. Едната клиентка и без друго се чудеше какво да избере, беше подарък за брат й, но има време да му вземе нещо от магазина. Дори не ми е кофти, че ще ги накарам да купят от магазин. Удовлетворена съм, че няма да е от Ейвън.

 И как може к-кт от три продукта да е 8.90, а липсват несесер и другият продукт, но единствения наличен душ гел е на цена 5.90 във фактурата.  Shocked Мискини...Хо, хо, хо, но прочетено обратно.  Joy

# 392
  • Мнения: 37
Така е най-добре. Ейвън да си дадат малко зор да се организират по-добре с набавянето на предлаганата стока.
Харесва ми, че чувството за хумор не те напуска и в кофти ситуации, като тази!  bouquet Hug

# 393
  • София
  • Мнения: 4 212
Миналата кампания имах продукт, който светеше червено. Добре,че не го изтрих и познайте-дойде. Така че и светофарите не са им меродавни.

# 394
  • Мнения: 0
Аз като пусках поръчка блестящият лак ми светеше в червено.Изчаках няколко дена и светна  в зелено и накрая хоп-изчерпан.Много кофти като се получи така.Ходи се обяснявай на клиентите...  Sad

Последна редакция: пн, 16 дек 2013, 21:52 от vippuhi

# 395
  • Мнения: 37
Аз като пусках поръчка блестящият лък ми светеше в червено.Изчаках няколко дена и светна  в зелено и накрая хоп-изчерпан.Много кофти като се получи така.Ходи се обяснявай на клиентите...  Sad

Кой блестящ лак, моля кажете, че имам поръчан синия?!?!

# 396
  • софия
  • Мнения: 756
Момичета, мога ли да откажа направена и фактурирана поръчка?

# 397
  • София
  • Мнения: 4 212
Момичета, мога ли да откажа направена и фактурирана поръчка?

Не!

# 398
  • Мнения: 15 821
Момичета, мога ли да откажа направена и фактурирана поръчка?


Не и по този начин.
Варианта е да я получиш и веднага да върнеш всичко което си поръчала в районен офис или през координатор  , защото по закон за защита на потребителите имаш право да го направиш в 7 дневен срок от издаване на фактурата ако всички продукти са непозлвани. 

# 399
  • Мнения: 78
Нели, миналата година много си изпатих с тия несесери към мъжките комплекти. Наложи се две поръчки да пусна, чак тогава дойдоха. Имах и други липсващи неща и адски се изнервих. Отказвай ги и не се ядосвай, празници идват.

# 400
  • софия
  • Мнения: 756
Момичета, мога ли да откажа направена и фактурирана поръчка?


Не и по този начин.
Варианта е да я получиш и веднага да върнеш всичко което си поръчала в районен офис или през координатор  , защото по закон за защита на потребителите имаш право да го направиш в 7 дневен срок от издаване на фактурата ако всички продукти са непозлвани. 

Благодаря! Това е вариант, който ме устройва. Дори няма да отварям кашона
Нормално ли е според вас тази липса на продукти, особено по такива големи празници? Аз съм представител от скоро, но това да ти доставят част от комплект (мъжката козметика с несесера - като несесера е недостиг  Shocked) е пълно безумие за мен...

# 401
  • Мнения: 15 821
Момичета, мога ли да откажа направена и фактурирана поръчка?


Не и по този начин.
Варианта е да я получиш и веднага да върнеш всичко което си поръчала в районен офис или през координатор  , защото по закон за защита на потребителите имаш право да го направиш в 7 дневен срок от издаване на фактурата ако всички продукти са непозлвани. 

Благодаря! Това е вариант, който ме устройва. Дори няма да отварям кашона
Нормално ли е според вас тази липса на продукти, особено по такива големи празници? Аз съм представител от скоро, но това да ти доставят част от комплект (мъжката козметика с несесера - като несесера е недостиг  Shocked) е пълно безумие за мен...


Ами значи много правилно си ме разбрала  Hug


НЕдоставянето на част от комплекти е ежегодно по празниците. Само Безумие мога да го нарека.

# 402
  • Мнения: 37
Аз сега пуснах един от мъжките комплекти и несесерът наистина  ми е в недостиг. Ще го чакам, само да не ми го сменят с друг, защото това е още по-гаден номер.

Последна редакция: пн, 16 дек 2013, 21:31 от ASTILLA

# 403
  • на североизток от Рая
  • Мнения: 6 251
 А аз като пуснах поръчка снощи, всичко светна в зелено. Ако имах различен от зелен светофар, щях да откажа комплектите, нямаше изобщо да се занимавам.

 Знам Рени, че  е нормално да има липси по празниците, но не  е ли редно и те като знаят това, да направят всичко възможно, за да избегнат този проблем.
 Така го казваш, като че ли трябва да се съгласим. Да, ама не. Не съм на твоето мнение.  Peace

# 404
  • Мнения: 15 821
А аз като пуснах поръчка снощи, всичко светна в зелено. Ако имах различен от зелен светофар, щях да откажа комплектите, нямаше изобщо да се занимавам.

 Знам Рени, че  е нормално да има липси по празниците, но не  е ли редно и те като знаят това, да направят всичко възможно, за да избегнат този проблем.
 Така го казваш, като че ли трябва да се съгласим. Да, ама не. Не съм на твоето мнение.  Peace

Само Безумие мога да го нарека.


Нелко къде пиша че го приемам за нормално, ами то кое БЕЗУМНО е нормално.

Възрадвах се че дамата ме е разбрала правилно че може да си върне кашона цял целеничък. Даже неотварян защото продуктите й не са комплектовами.

Общи условия

Активация на акаунт