Видях дух!

  • 20 808
  • 375
  •   1
Отговори
# 345
  • Мнения: 1 258
Оф, освен електрона в ядрото на атома има протони. Това е другата половина на урока. Атомът се състои от протонно ядро и електронна обвивка. http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1%82%D0%BE%D0%BC
Знаем за протоните, неутроните, атомите и пр. Просто го написах така, оф ама сте буквалисти!  ooooh! Човек трябва да обяснява много подробно всичко. Не вярвам да има изучен човек, който да не ги знае тези работи. Нужно ли е да се описват всеки път подробно? Важна е идеята. Останалото е ясно.

# 346
  • Пловдив
  • Мнения: 27 091
Айде пак - това се нарича атомна орбитала (дето shantav му вика ниво на електрона).
И за светлинната енергия го има, ама не е това което обяснваш ти. Някъде където се обяснява за реацията на метан със хлор и катализатора е светлина. Ама и аз не помня вече подробности.

Абе хора къде сте проспали средното си образование по физика и химия?!?!!?


Знаем за протоните, неутроните, атомите и пр. Просто го написах така, оф ама сте буквалисти!  ooooh! Човек трябва да обяснява много подробно всичко. Не вярвам да има изучен човек, който да не ги знае тези работи. Нужно ли е да се описват всеки път подробно? Важна е идеята. Останалото е ясно.
Ама обяснявате неща, които ги има в учебниците. Обаче при обясненията силно преиначавате фактите, и ако човек не си спомня  или не е запознат, ще си помисли, че сте прави. Пък не сте.

# 347
  • Мнения: 1 258
Айде пак - това се нарича атомна орбитала (дето ти му викаш ниво на електрона).
И за светлинната енергия го има, ама не е това което обяснваш ти. Някъде където се обяснява за реацията на метан със хлор и катализатора е светлина. Ама и аз не помня вече подробности.

Абе хора къде сте проспали средното си образование по физика и химия?!?!!?
Дреме ми как се казва. ИДеята е важна.


Тези неща обаче нямат нищо общо със снимката. С това се обяснява че светлината е енергия т.е електромагнитна вълна и как тя се отдава и поглъща от предмети т.е молекули. На мен това ми е интересно защото е физика но на вас на дали


електорните от по-горен слой
И на нас ни е интересно. Давай! Simple Smile

# 348
  • София
  • Мнения: 62 595
За неспециалистите като нас, физиката и химията трябва да са буквални. За специалистите също първо са били буквални, докато са минали на ниво да се заиграват с теорията, практиката, термините и идеите. Ако човек знае точните термини е по-добре да ги използва, а ако не е сигурен - да уточни, че може да има неточности в израза. Така хем незнаещите физика като  мен ще научат нещо точно описано, хем няма да има мегдан за дребни заяждания. Иначе става като с проявата на някаква степен на неграмотност "ти ли ще ми кажеш как да пиша!".

# 349
  • Мнения: 1 258
На мен "ниво на електрона" ми звучи по-приемливо и разбираемо от "атомна орбитала". Пък който не може да схване идеята с народни изрази, с точни научни ще гледа като теле в железница.

Пак ви хвана критическата...

# 350
  • Пловдив
  • Мнения: 27 091
Andariel  - това е химия и физика за 9 и 10 клас Simple Smile Не е толкова сложно, аз имам учебниците си все още Simple Smile А тук обясняващите даже ТАЗИ наука не са усвоили и не боравят с необходимите термини.


На мен "ниво на електрона" ми звучи по-приемливо и разбираемо от "атомна орбитала". Пък който не може да схване идеята с народни изрази, с точни научни ще гледа като теле в железница.

Пак ви хвана критическата...
Това е от задължителния материал в училище.......... Не би трябвало да ти е непознат термин........

# 351
  • Мнения: 1 258
Ние сме усвоили по-важни способности - да мислим и разсъждаваме и обсъждаме идеи, вместо само да попиваме и обсъждаме вече откритото и познатото.  Simple Smile


Това е от задължителния материал в училище.......... Не би трябвало да ти е непознат термин........

Не ми е непознат термин, госпожо! Пишете ми двойка и ме оставете на спокойствие!  tooth

# 352
  • Мнения: 9 958
А ако боравят как ще обяснят това, което се обсъжда в темата? Напомням,че това не са научни теории, а зададеното от авторката на темата.

# 353
  • Пловдив
  • Мнения: 27 091
Ние сме усвоили по-важни способности - да мислим и разсъждаваме и обсъждаме идеи, вместо само да попиваме и обсъждаме вече откритото и познатото.  Simple Smile
Какво мислите и обсъждате като даже минимума не знаете?!!?!?! Shocked Преливате от пусто в празно.

А ако боравят как ще обяснят това, което се обсъжда в темата? Напомням,че това не са научни теории, а зададеното от авторката на темата.
А ако боравят и са вникнали в това, което би трябвало да са научили няма да пишат подобни глупости. Тук не сме вече в темата за духовете, а какво е атом, кой е Ръдърфорд, и прочие прозаична скука.

# 354
  • Мнения: 1 258
Ние сме усвоили по-важни способности - да мислим и разсъждаваме и обсъждаме идеи, вместо само да попиваме и обсъждаме вече откритото и познатото.  Simple Smile
Какво мислите и обсъждате като даже минимума не знаете?!!?!?! Shocked Преливате от пусто в празно.

Ние минимума не знаем, а пък ти не можеш да мислиш...

# 355
  • Пловдив
  • Мнения: 27 091
Поне не се излагам публично, че не си знам какво пише в учебниците.

# 356
  • Мнения: 723
Ясни са ни нивата на електроните, буквичките K, L,M- също. Преминавала съм от ниво към друго ниво, и съм писала стрелкичките в клетките. Хепи говори за други неща.
И всъщност става въпрос за електронни слоеве..... 

# 357
  • Пловдив
  • Мнения: 27 091
Ясни са ни нивата на електроните, буквичките K, L,M- също. Преминавала съм от ниво към друго ниво, и съм писала стрелкичките в клетките. Хепи говори за други неща.  
За какви неща?! Като не ползва правилните термини идеите и олекват.

# 358
  • София
  • Мнения: 62 595
На мен "ниво на електрона" ми звучи по-приемливо и разбираемо от "атомна орбитала". Пък който не може да схване идеята с народни изрази, с точни научни ще гледа като теле в железница.

Пак ви хвана критическата...

Това са различни неща - да използваш термините, и да можеш по простичък начин да обясниш нещата. Все пак, едното не изключва другото. А и който не разбира термините в изложението, не е срамно да попита. Мен поне, хич не ме е срам и съм питала тук в някои теми какво означава този или онзи термин, или да поискам да ми го обяснят пО като за идиоти. Но поне да не се бъркат термините.

Янтре, забравила съм ги вече тези работи. За опреснителен материал и нови неща научавам от филмчетата на ДаВинчи и някоя по като за лаици статия. Например, на една доста късна възраст вдянах, че това, което се учи в училище за строежа на атома е модел на Ръдърфорд, и че това е само  модел, а не измерено и изрисувано по всички теоритични закони на физиката, и че има и други модели, просто този е най-лесен за възприемане, макар и поостаряличък вече. Обаче това беше едно от първите неща, които казах на децата, когато започнаха да учат физика и химия - че учат модели, а не съвсем буквално.

# 359
  • Мнения: 723
Вероятно и куца терминологията от класическата химия.
И аз се подведох от ниво на електрона, след секунда включих, че се нарича електронен слой.
Има много нови неща, Янтра, по отношение на изучаваните от нас в учебниците.
Самата аз не съм аналитичен ум и трудно вниквам в дълбочина....

Общи условия

Активация на акаунт