Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са някои съвети за пазаруване от китайски уебсайтове?
Как мога да отворя спор при несъответствие или оплакване?
Как мога да получа възстановяване на средства, когато е необходимо?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са някои съвети за пазаруване от китайски уебсайтове?
Когато пазарувате от китайски уебсайтове, важно е да проверите рейтинга на продавача и датата на регистрация, за да избегнете ниски цени. Освен това трябва да проверите метода на доставка, условията за минимална поръчка и да избягвате продавачи с нови профили и артикули в категорията „други“. Плащането не трябва да се извършва чрез PayPal, но е безопасно с опцията за спор до 60 дни след плащането.
-
Как мога да отворя спор при несъответствие или оплакване?
Спор може да бъде отворен в рамките на 5 дни след потвърждаване на пратката от продавача. В случай на несъответствие или оплакване, важно е да не потвърждавате получаването на пратката, за да запазите правото си за спор. При отваряне на спор продължителността му е 14 дни, като се предоставя възможност за договаряне с продавача преди ескалиране до решение от Aliexpress.
-
Как мога да получа възстановяване на средства, когато е необходимо?
-
Как мога да избегна митническите такси и данъка върху добавената стойност (ДДС), когато получавам пратки?
-
Как мога да проследя пратката си след поръчка от китайски уебсайт?