Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са условията за доставка на Amazon до България?
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
Какви са условията за връщане на артикули в Amazon?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са условията за доставка на Amazon до България?
Amazon доставя различни категории продукти до България. Стандартната доставка от Amazon.co.uk обикновено отнема 7-10 работни дни и включва такса от £5,69 за пратка, плюс £0,59 на килограм, включително ДДС. От Amazon.de стандартната доставка обикновено отнема 7-21 работни дни и включва такса от €9,50 за пратка, плюс €3,00 на килограм. Важно е да се отбележи, че различните продукти могат да имат различни условия за доставка.
-
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
За да откажете поръчка от Amazon, първо влезте в профила си. След това отидете на раздела „Последни и текущи поръчки“ и проверете дали има бутон „Редактиране на поръчка“. Ако има такъв, можете да промените или анулирате поръчката. Имайте предвид, че всички поръчки могат да бъдат променяни или анулирани само преди парите да бъдат блокирани от вашата карта. Общата цена с доставка се показва след въвеждане на данните на картата.
-
Какви са условията за връщане на артикули в Amazon?
Когато връщате артикул в Amazon, важно е да знаете, че трябва да стане в рамките на 365 дни. Ако връщате дефектен артикул, Amazon поема пощенските разходи. За да върнете артикул, първо трябва да влезете във вашия акаунт, след това да отидете на страницата за връщане и да изберете артикула. След това разпечатвате етикета за доставка и поставяте артикула в кутия. Накрая изпращате пакета с препоръчана поща без приоритет, което обикновено отнема 7-8 дни.
-
Как мога да се абонирам или да прекратя членството си в Amazon Prime?
-
Как мога да се свържа с отдела за обслужване на клиенти на Amazon?
.Така се карах с тях веднъж за едно кафе Лаваца.Пакетирали по два броя,написали "Вземи 2" на пакета,а на етикета с цената пише :цена на метро единица.И никъде повече нищо.Аз понеже хич не ги долюбвам Метро и все внимавам за микроскопичните им надписчета.На касата естествено любезно ми обясниха,че цената е само за 1ния пакет.Тази "промоционална"цена се оказа по-висока от всички останали хипермаркети,в които кафето се продаваше на редовна цена.Заинатих се и поисках да ги върна.Това ми струваше 40 минути чакане и нервен мъж
Метро са големи лъжци,пишат така и като идеш ...))))