Математически турнири - 26

  • 85 409
  • 751
  •   1
Отговори
# 705
  • София
  • Мнения: 3 060
Да, може би не трябваше да ги връзвам нещата. Но тя е свикнала, че като я накажа, бързо ми минава и никога няма последици. Затова ми се видя добър вариант. Хубаво е, че го споделих с вас, за да мога да видя действията си отстрани. Simple Smile

Elfi, не сме я наказвали заради резултати от състезание. Наказана е защото за една седмица си загуби телефона, ключовете и ме излъга много грозно. А не показа съжаление за което и да е от гореспоменатите.

# 706
  • Мнения: 50 923
Тя е много разстроена, защото е много наказана и имахне сделка, че ако си реши задачите, ще отменим наказанието.

Кофти подход. Винаги има шанс за издънка и даже може именно уговорката да я е натоварила и да е довела до издънката. Сега кой знае какво му е на детето. Я му простете наказанието заради усилието и друг път не омешвайте така нещата. Състезанията трябва да са за кеф и да има само поощрения, а не разочарования И у дома. Разочарованието, че детето не се е справило със задачите,  е предостатъчно.

# 707
  • Мнения: 240
И аз съм твърдо против наказаноята. Понякога сделките помагат, но си мисля че при по-големи деца и ако родителя има  добра представа от възможностите на детето си. Ние за първи път тази година (5 кл) пробвахме системата. По принцип резултатите са ни добри, но наскоро напрви 1-2 пълни провала. Аз реших че училището може да не се справя с по- големи деца и и казах че и ако сега се изложи така ще я местим в друго, където подготовката е по добра. Изглежда че не е виновно училището, защото като си е събрала акъла си е решила прилично задачите.

# 708
  • Мнения: 668
Е, не така, та това са деца, кой от вас може да се явява на съизмеримо състезание и да е сигурен, че ще бъде на 100% в кондиция. Има много фактори, влияещи на психиката на състезател, за това децата често имат непостоянни резултати. Особено ако към това прибавим очакването на родителя за перфектно представяне. Оставете децата да гонят своите очаквания - не им вменявайте своите - от личен опит знам, че не е лесно, но съм сигурна, че това е пътя към трайния интерес към науката. Stop

# 709
  • Високо в планината на изобилието
  • Мнения: 517
Moже ли и на мен отговори за 6 клас,благодаря предварително clavena@abv.bg или на л.с.  bouquet

# 710
  • Мнения: 2 391
В сайта Данибон прочетох, че "Класиране на учениците от София, които са получили над 50% от максималния резултат ще бъде публикувано на сайта на Софийска градска организация на СМБ до 07.04.2014 г.".
Дано преди тожа има от СМГ.  Peace

# 711
  • Мнения: 668
Някой има ли спомен колко дни по-късно изнесоха резултати СМГ миналата година?

# 712
  • в мечтите си
  • Мнения: 128
Добър вечер!Ще помоля ако има някой задачите от ЕК 1-ви,5-и и 6-ти клас. mixi_milena@abv.bg
Благодаря !

# 713
  • София
  • Мнения: 2 272
По повод стимулирането на децата да ходят по състезания и да се стремят към добри резултати - може би тук е удачно някой с педагогическа подготовка и опит да се изкаже как точно да го постигнем. Ще ми е интересно да науча някой метод за това. Аз лично гледам да не насилвам детето и да не му вменявам моите очаквания. Също така не му се карам или сърдя, когато не се справи. Обаче усещам, че това не е достатъчно - може би трябва да поработим допълнително, но не знам как точно да го направя, без да претоварвам детето.

# 714
  • Пловдив
  • Мнения: 167
Здравейте!
И аз бих помолила за задачите за 2 и  5 клас :
nikolica2002@yahoo.com

# 715
  • София
  • Мнения: 168
Някой има ли спомен колко дни по-късно изнесоха резултати СМГ миналата година?

чак на следващия понеделник - справка миналогодишната тема.

http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=711087.300

# 716
  • Мнения: 240
Е, не така, та това са деца, кой от вас може да се явява на съизмеримо състезание и да е сигурен, че ще бъде на 100% в кондиция. Има много фактори, влияещи на психиката на състезател, за това децата често имат непостоянни резултати. Особено ако към това прибавим очакването на родителя за перфектно представяне. Оставете децата да гонят своите очаквания - не им вменявайте своите - от личен опит знам, че не е лесно, но съм сигурна, че това е пътя към трайния интерес към науката. Stop

Съгласна съм. Дори минали години съм и казвала да не се притеснява, че каквото и да направи е добре. И честно казано бях изненадана от високите резултати, защото в къщи няма математици. Но когато детето 3 и 4 клас поддържа без усилие успеваемост от над 90%, а 5-ти клас започне да получава резултати от по 50%, започваш да търсиш причината. Единия път не и харесали задачите, не искала да ги решава- хубаво, случва се. Втория път - решила ги била , излизат резултатите -половината грешни. Проверяваме какво в станало - условията четени недочетени, те питат едно тя решава друго. Обясних и като на голям човек че имаме проблем и трябва да се оправяме някак. Този път се подготви и даже преди състезанието каза, ако не се справя може би наистина е по-добре да ме преместиш. Оказа се че проблема е във възраста. Очаквам и бъдещи провали, явно на тези години съвсем други неща са им в главите. Но поне се ориентирах, че не е виновно училището

# 717
  • Мнения: 5
Ще бъда много благодарна ако някой ми изпрати задачите за 2-ри клас  Blush
baileys@dir.bg
Здравейте и аз мола за задачите за втори клас.
Много благодаря.
danmil@abv.bg

# 718
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Ellie не е машина, има си спадове всеки човек. A тийн да не говорим.

# 719
  • Мнения: 240
Определено. Извинете за typo-тата но пиша от телефон. Проблема е че често пъти казва че е много шумно в клас и учителите не успяват да предадат материала, или че тя не чува и аз трябваше по някакъв начин да разбера къде е проблема ( дали не усвоява материала по математика) Затова стигнахме по взаимно съгласие до нашата сделка:) тя разбира че е за добро. Мисля че това и помогна да се концентрира, което на свой ред доведе до прилично решени задачи. Което на мен ми помогна да разбера ситуацията:) сложно:)
Малко звучи извън темата, но пък може би ще е полезна информация и за други родители чиито деца ходят на състезания. Изглежда в някои случай се наблюдава спад след 4 клас, дължащ се на наближаването на тийн годините. Нищо ново под слънцето.

Общи условия

Активация на акаунт