Искам да порасне добър и учтив, искам да се научи да си подбира приятелите, така, че да не попадне в лоша среда, искам да има добри нравствени устои. Искам да го науча, че четенето е удоволствие, а не задължение, че ученето може да бъде приятно.
Това са нещата които аз мога да му предложа. Мога да му отворя много врати - ходел е на плуване, свирил е на пиано, сега е на лека атлетика. Има сръчни ръце и творческа личност, дори доста креативна. Мрънкам заради колекцията от кутии, които са все някакви сгради, постояно чистя изрески - но това го влече и ако това е което иска да прави, аз ще го подкрепям. Имах само една амбиция - да го запиша да учи там където е ученик сега. Голям наплив има в това училище, а аз още отдавна знаех, че искам да е там. И въпреки, че училището е със засилено изучаване на математика (и детето ми се справя чудесно), не съм го записала на нито едно състезание.
Когато аз бях дете ходех на толкова извънкласни дейности - свирех на музикален инструмент, пеех в хор, ходих на кръжок по етнографско изкуство, балет, рисуване.... Това са все отворени врати, никога майка ми не ме е записвала, все аз сама го правех. Тя ме подкрепяше в начинанието, както и при отказа ми.