Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

MAILBOOKS - въпроси, проблеми, предложения

  • 387 444
  • 2 810
  •   1
Отговори
# 2 805
  • Мнения: 451
Здравейте! Когато се опитам да вляза в програмата, ми изписва следното съобщение: "Данните в регистъра на Windows и базата данни на MailBooks се различават. Ще ви бъде предложена екранната форма за регистрация - въведете верните данни за Вашия акаунт."
След като натисна на "Продължи", има автоматично въведени мои данни (ник, парола, имейл) и като натисна на "Запис", изписва "Не могат да се редактират данните за потребителския акаунт."
Някой друг срещал ли е този проблем и как може да се реши?

# 2 806
  • Мнения: 275
Здравейте! Когато се опитам да вляза в програмата, ми изписва следното съобщение: "Данните в регистъра на Windows и базата данни на MailBooks се различават. Ще ви бъде предложена екранната форма за регистрация - въведете верните данни за Вашия акаунт."
След като натисна на "Продължи", има автоматично въведени мои данни (ник, парола, имейл) и като натисна на "Запис", изписва "Не могат да се редактират данните за потребителския акаунт."
Някой друг срещал ли е този проблем и как може да се реши?

Затвори програмата и активирай файла ClearRegMB, който се намира в инсталационната папка MailBooks... това ще изтрие данните в регистрите... Стартирай отново програмата и въведи име и парола...

# 2 807
  • Мнения: 32
Проблемът с програмата се появи и при мен. Излиза ми надписът за изчакване, изчезва и не се отваря нищо. Sad

# 2 808
  • Мнения: 262
Здравейте , как мога да променя и-мейла си ?

# 2 809
  • Варна
  • Мнения: 1
Здравейте, преди няколко дни и при мен с появи проблемът с програмата - появява се надпис "Моля, изчакайте!" и изчезва, а програмата не се зарежда. Има ли някакво решение на проблема, което мога да предприема? Благодаря за съдействието предварително!

# 2 810
  • Мнения: 696
Здравейте, преди няколко дни и при мен с появи проблемът с програмата - появява се надпис "Моля, изчакайте!" и изчезва, а програмата не се зарежда. Има ли някакво решение на проблема, което мога да предприема? Благодаря за съдействието предварително!
При мен се получи също, пробвах, мъчих, накрая се оправи единствено с преинсталиране. Имам чувството, че при мен е от това, че качих до Уиндоус 11.

Общи условия

Активация на акаунт