Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

MAILBOOKS - въпроси, проблеми, предложения

  • 388 193
  • 2 812
  •   1
Отговори
# 2 805
  • Мнения: 451
Здравейте! Когато се опитам да вляза в програмата, ми изписва следното съобщение: "Данните в регистъра на Windows и базата данни на MailBooks се различават. Ще ви бъде предложена екранната форма за регистрация - въведете верните данни за Вашия акаунт."
След като натисна на "Продължи", има автоматично въведени мои данни (ник, парола, имейл) и като натисна на "Запис", изписва "Не могат да се редактират данните за потребителския акаунт."
Някой друг срещал ли е този проблем и как може да се реши?

# 2 806
  • Мнения: 275
Здравейте! Когато се опитам да вляза в програмата, ми изписва следното съобщение: "Данните в регистъра на Windows и базата данни на MailBooks се различават. Ще ви бъде предложена екранната форма за регистрация - въведете верните данни за Вашия акаунт."
След като натисна на "Продължи", има автоматично въведени мои данни (ник, парола, имейл) и като натисна на "Запис", изписва "Не могат да се редактират данните за потребителския акаунт."
Някой друг срещал ли е този проблем и как може да се реши?

Затвори програмата и активирай файла ClearRegMB, който се намира в инсталационната папка MailBooks... това ще изтрие данните в регистрите... Стартирай отново програмата и въведи име и парола...

# 2 807
  • Мнения: 32
Проблемът с програмата се появи и при мен. Излиза ми надписът за изчакване, изчезва и не се отваря нищо. Sad

    # 2 808
    • Мнения: 262
    Здравейте , как мога да променя и-мейла си ?

    # 2 809
    • Варна
    • Мнения: 1
    Здравейте, преди няколко дни и при мен с появи проблемът с програмата - появява се надпис "Моля, изчакайте!" и изчезва, а програмата не се зарежда. Има ли някакво решение на проблема, което мога да предприема? Благодаря за съдействието предварително!

    # 2 810
    • Мнения: 710
    Здравейте, преди няколко дни и при мен с появи проблемът с програмата - появява се надпис "Моля, изчакайте!" и изчезва, а програмата не се зарежда. Има ли някакво решение на проблема, което мога да предприема? Благодаря за съдействието предварително!
    При мен се получи също, пробвах, мъчих, накрая се оправи единствено с преинсталиране. Имам чувството, че при мен е от това, че качих до Уиндоус 11.

    # 2 811
    • Пловдив
    • Мнения: 4 280
    Имате ли проблем с влизането в програмата? Днес цял ден е в процес на изчакване и нищо не се случва.

    # 2 812
    • Мнения: 3
    Да, нещо се случва, защото и аз не мога да вляза...преинсталирах и нищо Persevere Дано скоро се оправи

    Общи условия

    Активация на акаунт