Спиди си мислят, че са куриери!

  • 208 942
  • 1 469
  •   2
Отговори
# 1 380
  • Мнения: 1 976
Пуснах пратка в автомат до офис и изобщо не пристигна при получчателя, звъним им от 2 седмици - първо казаха, че я виждали в склада им и уж ще ни се обадят. Никой не се обажда, след няколко дни пак звъним - записвали ни сигнала и пак щели да ни се обадят. 3-та седмица вече става тая хамалогия и нямаме никаква обратна връзка от тях. Бяха казали да пишем рекламация, но касовият бон на артикула е вътре в пратката - как точно да им докажем на каква стойност е пратката?
За пръв път ми се случва такова нехайство...

# 1 381
  • Мнения: 18 281
Пишете на КРС. Аз им писах, върнаха отговор, че се полага някакво нюню обезщетение на подателя за забавянето на пратката. Няма да бутне финансово Спиди, но ще им създаде неудобство.

# 1 382
  • Мнения: 14 968
В обща тема нещата ще се размият, не е и четивно, ще минеш през десетки постове евентуално, за да стигнеш до нещо, което те интересува.
Някой си е направил много труд да напише кой търговец, с коя фирма доставя, излишен според мен, като пазаруваш това се вижда. Куриери и доставчици се очаква да си вършат работата, интересува ме само, ако има проблем, няма ли, не си губя времето с мисли за куриери.

Grinning пък и на кой куриерите не им харесват теми като тази - с името на фирмата и десетки страници, ще се опитват по всякакъв начин да ги бутат назад и да създават хвалебствени “информативни” уж теми, какво поредно има да разбера, че потребителят Х ползва куриер У или Z и е доволен - от какво, ме някой си върши работата, което по презумпция трябва да е нещо рутинно.

Последна редакция: сб, 15 мар 2025, 08:56 от zari65

# 1 383
  • Мнения: 1
Здравейте, моят казус с Спиди е следния - Поръчвам мобилен телефон от Алиекспрес, След известно време той пристигна и съответно Спиди трябва да го доставят до адрес. И решавам Аз да не го чакам Куриера ,а го пренасочвам до Автомат в Мол София. На следващия ден разбирам че пратката не е доставена до Автомата , а е пренасочена  до Офис , намиращ се до Мол София. И след това Пратката изчезна...Ходих в Офиса да питам -Отговора е - Ами те Куриерите ги губят пратките от Алиекспрес, Чудесно ,какво ще правим сега? Започвам да чета в сайта -Ок трябва да се изпрати Имейл в който да се опише подробно каква е била пратката , стойност и тн.. Направих го ,отговориха ми че започва Разследване - и така вече 1 месец . До сега няма отговор, според правилата на Спиди за пратки от чужбина срока е до 3 месеца и след това евентуално може и да вземат решение дали да ти заплатят цялата стойност или не. Като и за самия превод чакаш още няколко работни дни . Разберете ме правилно , телефона не беше скъп , обаче правилата на тази компания са меко казано абсурдни. И когато по твоя вина изгубиш, откраднеш или просто унищожиш нещо, по-добре признай , компенсирай в кратки срокове , за да не се стига да ги разнасям по форумите какви безхаберници са ....

# 1 384
  • Мнения: 18 281
Моят случай също беше с пратка алиекспрес, калъфи и протектори за телефон. Съвсем сериозно имам чувството, че някой вижда пратка от Китай и просто решава да си я чопне. Писах на КРС, КЗП, чатих си с жив агент на алиекспрес, пуснах и три диспута - за всяка отделна стока, писах 7-8 мейла на самите Спиди и накрая о, чудо, намери се пратката.
Проблемът е, че не знаех с кой куриер ще дойде пратката - мислех , че е експрес уан, то се оказа Спиди. Ако знаех, щях да дам друг адрес.
Ако някой се опита да ми обяснява, че Спиди губят пратки от алиекспрес, ще го питам кой тъп крадлив колега прикрива, защото пратките са с проследяване и не се 'губят' толкова лесно.

# 1 385
  • Мнения: 11 917
Предупреждение към всички, ползващи Спиди.
Дъщеря ми пътувала, изпратила по Спиди пратка с преглед и тест, от друг град. Изпратеното не е станало на получателката, поради което пратката е отказана и върната. При отказа, жената изрично е поискала да бъде върната до друг офис в София. Служителката нищо не е казала. Сега пратката се озова в другия град, в офиса, от който е изпратена и дъщеря ми не може да я получи. Опитала е от опцията за пренасочване, не е успяла.
При разговор със Спиди, се оказа, че връшаните пратки не можело да се пренасочват.
Но това не е обявено на сайта на Спиди.
Ако беше обявено на сайта, или ако служителката го беше казала на получателката, тя щеше да получи пратката и да я изпрати към софияйския офис.
Сега няма кой да я получи и препрати до София и изпратената вещ ще бъде унищожена, тъй като няма как дъщеря ми да я получи в този друг град.

# 1 386
  • Мнения: 2 332
Може да си получите пратката, но ще трябва да платите две доставки. Предполагам, че не сте искали да платите втората доставка, за това е проблема.

# 1 387
  • Другата България
  • Мнения: 42 977
Напиши тук кой е другия град, може да има съфорумки, които да съдействат, не знам Спиди имат ли такава практика - друг да вземе чужда пратка.
На мен са ми взимали така, именно от Спиди, но познавам момичето, което работи там.
Друг е въпросът, че ако успееш така пак ще трябва да платите два пъти доставка.

Имаше някъде тема за Спиди.....

# 1 388
  • Мнения: 11 917
Може да си получите пратката, но ще трябва да платите две доставки. Предполагам, че не сте искали да платите втората доставка, за това е проблема.

Не, не е така. Мисля, че ясно съм написала какъв е проблема. Въобще не става въпрос за заплащане на куриерската услуга, а за невъзможността да бъде пренасочена  пратка, която е върната след тест и за това, че никъде няма информация за това, че таква пратка се връща само в офиса, от който е изпратена, без възможност за смяна на този офис.
Проблемът е, че не можеш да го направиш по никакъв начин през Спиди, а трябва да намериш някой, който на място в другия град да получи пратката и да я изпрати наново до София.  Не говорим за пари, а за възможности за пренасочване.

Намерих човек, който да получи в другия град пратката и да ни я препрати. Отиде до офиса на Спиди, тези идиоти му казали, че трябвало да плати цената на пратката, иначе щяла да се върне в града, където е получателката, която я е върнала?!!!! Това е направо абсурдистан.
Помолих го втори път да отиде и да ми даде служителката, за да й обясня, че дъщеря ми е изпращача продавач и няма какво да плаща обявената цена. При втората разходка, служителката вече зацепила, и човекът получил пратката по № и ПИН и ни я препрати до София за наша сметка, както се бяхме разбрали.
Ако този човек не беше така отзивчив и лщбезен да се разходи 2 пъти до офиса на калпавия куриер Спиди, щяха да унищожат пратката! Заради тяхната некадърност и некоректност.

Та толкова за професионализма и коректността на Спиди.

ПС Става дума за нови обувки, които не са станали на дъщеря ми и ги продава. Но не са станали и на жената, която е искала да ги купи.

Последна редакция: ср, 26 мар 2025, 16:55 от Diorela

# 1 389
  • Мнения: 13 516
Вижте сега, не може някой да откаже пратка и да каже до къде да бъде изпратена. Стоката/пратката е собсвеност на изпращача до получаването от получателя. Собственик на стоката е този, който я е изпратил и още при изпращането е "сключена сделката по дефолт" - от където е пратена то там се получава, освен ако няма друго разпореждане от официалния телефон и предтсвител по договора.
В случая няма нарушение и некоректност.
Опазил ме Бог клиентите ми да отказват пратки и да ги пращат, където си решат! Как така!

Значи първо от виртуалния кабинет можее да се разпоредите какво да стане с пратката ви сега - къде да бъде пренасочена срещу още една такса. Можете да звъннете на представителя си. можете да се обадите на отдел рекламации и да доуточните къде искате да стигне стоката. При отпадане на наложения платеж би следвало да имате 3 таси по 4,50. 

# 1 390
  • Мнения: 6 643
Дори още в движение могат да се правят разпореждания къде да бъде доставена т.е. да се смени. Логично е да се върне откъдето е изпратена, а е можело и да се договорят предварително с купувача. Но нищо от това не е свършено.

# 1 391
  • Мнения: 11 917
Цитат
Значи първо от виртуалния кабинет можее да се разпоредите какво да стане с пратката ви сега - къде да бъде пренасочена срещу още една такса.

Не може, не става от виртуалната опция за пренасочване. Дъщеря ми е опитала, не става. Говорила е със Спиди по телефона, не можело. Помоли аз да говоря с тях и на мен ми казаха, че не можело върната пратка да се пренасочи, независимо, че изпращача иска да я пренасочи в друг офис. Казаха ми да намерим човек там, на място, който да я получи по пин и № на пратката и да ни я препрати. Пак ще потретя, в случая не става въпрос за пари, а за липса на възможност за пренасочване на върната пратка и, че това не е обявено в сайта им.

Ако не ви се вярва, обадете се до Спиди по телефона и питайте може ли да се пренасочи върната на изпращача пратка. Водят ги "връщане" и не може пренасочване за този вид. Така било според техни вътрешни правила. Но когато тези правила не са сведени до знанието на клиента, това е чиста проба некоректност.

Цитат
а е можело и да се договорят предварително с купувача
Те са се разбрали с купувача предварително и както написах, купувачката е искала да се върне в офис в София, но служителката дори не й е казала, че това е невъзможно. Ако й беше казала, можеха да измислят друг вариант.

Пуснах тази тема, не за да се оплаквам, а за да предупредя. Явно и отговорилите не знаете, че няма такава възможност. Аз също не можех да си представя, че е така, докато не се сблъсках лично. Мислех, че дъщеря ми нещо не се е доразбрала със служителите.
Реших въпроса по мой си начин и  намерих човек, който да я освободи и да я препрати до София, но да не се опари и някой друг.

Последна редакция: ср, 26 мар 2025, 18:00 от Diorela

# 1 392
  • Мнения: 820
Аз бих ги наредил на националният телефон защото грешката е тяхна според мен.
ПС Еконт са още по-зле Laughing

# 1 393
  • Мнения: 2 787
Това клиент да не може да се разпорежда с пратката е разбираемо, но собственика да не може да направи разпореждане ... е меко казано странно.

# 1 394
  • Мнения: 11 917
Точно това е странното, че изпращача се оказва безсилен, в абсолютен цайтнот.

На националния телефон добре им изръмжах, че мога да ги съдя, ако унищожат пратката, именно защото няма достъпна информация на сайта им, че при връщане, пратката не може да се пренасочи до друг офис. Точно обратното, човек остава с впечатление, че всяка пратка може да бъде пренасочена. А те отказват дори на изпращача да я пренасочат, за да я получи обратно.

ПС Сега разбрах, че когато дъщеря ми ги е пратила от този друг град, първо е питала служителката на Спиди, дали може да си получи парите в друг офис и дали може да ги върнат в друг офис, ако не станат на получателката. И на двата въпроса са й отговорили, че да, може в друг офис.

Последна редакция: ср, 26 мар 2025, 19:08 от Diorela

Общи условия

Активация на акаунт