Спиди си мислят, че са куриери!

  • 208 949
  • 1 469
  •   3
Отговори
# 1 365
  • Мнения: 18 281
Момичета, Спиди да не са си актуализирали политиката за обратната връзка с клиенти? В последните 2 месеца пренасочвах разни пратки към АПС до офиса - лични и служебни пакети. С всичките , към десетина, пренасочвания имах проблем и пишех мейл на Спиди, а те винаги връщаха по няколко обаждания и накрая мейл аз да им звънна, че не съм била вдигала телефона. Ми аз ако исках да говоря по телефона с тях, щях да им звънна още отначало. А те могат да ми звъннат 4-5 пъти, обаче не могат да напишат два реда мейл.

# 1 366
  • Козлодуй
  • Мнения: 5 700
Много ме дразнят че пишат съобщение на Вайбър вместо SMS На мен Вайбъра ми работи само на компютъра у дома и ако съм в движение не получавам съобщението Simple Smile

# 1 367
  • Мнения: 12 839
Благодарение на Спиди открих, че съм имала папка Спам в СМС. На няколко пъти ми се случи да чакам пратка в автомат и да не идва там, а пренасочена до офис, без мое разрешение. Просто не получавах смс с пин, ами само имейл, че се очаква на еди кога си да получа. И като им вдигнах скандал защо ме разкарват от автомата до офиса постоянно, съответно пуснаха в момента на разговора повторен СМС и пак не дойде на телефона ми, ми светна да разчовъркам настройките на това приложение за получаване на смс-ите. Ми, съобщения били пратени, ама отишли в някаква "невидима" папка Спам и тел. номерът от който Спиди пращат съобщения - блокиран. След като го отблокирах от Спам, вече проблем няма.

# 1 368
  • Козлодуй
  • Мнения: 5 700
Нещо бъркаш - те вече не изпращат SMS-и изпращат съобщение във вайбър, а там вярно отива в спам защото не позволявам на вайбъра да ме безпокои

# 1 369
  • Мнения: 18 281
И двете пращат. Ако няма човек Вайбър, пращат смс. На мен ми се е случвало на служебен номер за една и съща пратка - един път да ми пускат по Вайбър, пренасочвам пратката и следващото съобщение е смс. За други пратки пък пращат само по Вайбър.

# 1 370
  • Мнения: 4 578
Аз има Вайбър, но понякога получавам съобщение за пратка и с СМС. Не знам на какво се дължи.

# 1 371
  • София
  • Мнения: 4 831
Да, ако има човек вайбър на този номер, най-вероятно ще получи там съобщение. Но аз често трия моя, та получавам смс. Даже и мейли съм получавала. От Еконт от години не получавам нищо, защото съм на мейл известяване, но невинаги получавам такъв. Те са много по-зле в това отношение.

# 1 372
  • Мнения: 2 415
За пръв път ползвам услугите на Спиди Изпратих до адрес и ми дадоха само товарителница, без касов бон.
Платих около 9,40 лв. Пратката е до 2 кг.
Никъде на товарителницата не е написано, че съм платила.
Това нормално ли е?

# 1 373
  • Мнения: 1 858
За пръв път ползвам услугите на Спиди Изпратих до адрес и ми дадоха само товарителница, без касов бон.
Платих около 9,40 лв. Пратката е до 2 кг.
Никъде на товарителницата не е написано, че съм платила.
Това нормално ли е?
Така трябва да изглежда платено от подателя.

# 1 374
  • Мнения: 2 415
Подобно изглежда, само на втори ред е малко по-различно
  Но може би значи, че е платено от мен (подателя). Не им разбирам от съкращенията, друг път ще зная и на място ще питам.

# 1 375
  • Мнения: 121
К.у. Е куриерска услуга
О. Е опаковки от кога са платени
ОС е обявена стойност ако стоката е скъпа или ценна

# 1 376
  • Somewhere far away
  • Мнения: 5 938
Малко крайно е това изказване в заглавието на темата. От години ползвам спиди и никога не съм имала проблеми!

# 1 377
  • София
  • Мнения: 20 825
Малко крайно е това изказване в заглавието на темата. От години ползвам спиди и никога не съм имала проблеми!
Аз също, но все пак не ползвам много често и обикновено доставката е до автомат. А темата е започната 2014 г.

# 1 378
  • Козлодуй
  • Мнения: 5 700
Да, точно така, тогава Спиди бяха доста неадекватни вече не е актуално заглавието. Има вече нова тема с отзиви за всички куриери и там трябва да се пренесат мненията и да се заключи тази тема може би не знам какви точно са правилата Simple Smile Ето моля коментирайте тук - https://www.bg-mamma.com/?topic=1730599

# 1 379
  • Мнения: 18 281
Казусът от последните ми постове стигна до доставка още в края на февруари, но забравих да пиша. Тези лешпери от Спиди при пратка с товарителница за мен, не били сигурни за кого е, и я отворили без мое позволение, пращаха ми снимка за потвърждение, че това са моите продукти. Пратка, която просто се беше изпарила за 3 седмици, накрая я отварят, въпреки че е с техен етикет. Супер ме гложди, че някой се е опитал да свие пакетчетата от Китай.

Общи условия

Активация на акаунт