Спиди си мислят, че са куриери!

  • 208 853
  • 1 469
  •   2
Отговори
# 1 425
  • Пловдив
  • Мнения: 27 560
Как така някой ще си я хареса и ще я вземе? Кой е този някой, служител на спиди? Крадат пратките на хората и не се интересуват какви са и защо са "изгубени"?
Пратих я на приятел, парите са ми преведени по банков път и за това няма наложен платеж. Касовата бележка е вътре в кашона.
И какво означава, че мога да им искам повече пари, отколкото е стойността на пратката? Аз не ги искам парите, искам си пратката, която е загубена от тях! Така ли се губят пратки?
Пак да попитам - написала ли си обявена стойност на пратката? направила ли си застраховка? Явно не. Спиди са прави да ти даат 15 лв компенсация.

# 1 426
  • Мнения: 1 976
Извинявай, ама никой не праща въздух, който все още е безплатен! Това са само извинения, обявена стойност, бля-бля. Клиент изпраща пратка, куриерът я губи, но ти обвиняваш изпращача, че не е направил нещо си! Нали това им е работата, пратката да стигне от точка А до точка Б, за какво иначе се плаща доставка?
Щом е нужно да се сигнализира до КРС и КЗП - ще се сигнализира.

# 1 427
  • Мнения: 712
Ами именно, куриера не знае какво е изгубил, може и въздух да е! Доколкото знам при скъпи пратки когато има обявена стойност пратката се затваря от служителя и пред камерите, за да се знае какво има вътре!

# 1 428
  • Мнения: 1 976
Да, правим си експерименти и пращаме въздух, после плащаме 6лв. за доставка и така, докато не ги хванем да са я изгубили пратката и да ги дрънкаме за пари.
Пратена е през автомат, там нямат служител, освен да си сложат по един...

# 1 429
  • Мнения: 712
Нямат, там затова и няма тази услуга, скъпи и чупливи неща се пращат от офис.

# 1 430
  • Пловдив
  • Мнения: 27 560
Извинявай, ама никой не праща въздух, който все още е безплатен! Това са само извинения, обявена стойност, бля-бля. Клиент изпраща пратка, куриерът я губи, но ти обвиняваш изпращача, че не е направил нещо си! Нали това им е работата, пратката да стигне от точка А до точка Б, за какво иначе се плаща доставка?
Щом е нужно да се сигнализира до КРС и КЗП - ще се сигнализира.
Научете се да изпращате пратки. Неспособността ви да го правите правилно си е ваш проблем. Понеже темата е за Спиди - ей тук https://www.speedy.bg/bg/cee-economy?gad_source=1&gad_campaignid … ohgaAvD9EALw_wcB#
В MySpeedy си правите регистрация, някъде в долната част има обявена стойност и застраховка. Подчертавам отново - според мен грешката е във вас, а Спиди са прави.

# 1 431
  • Мнения: 1 976
В кое са прави? Че загубиха пратка, 1 кашон и сега се циганят.
Пратки пращам от над 10 години.
Спирам вече със спама, обърнали сме се към отговарящите институции. То е ясно, че вие ще ги защитавате, след като работите при тях.

# 1 432
  • Пловдив
  • Мнения: 27 560
За трети път - ако бяхте написали обявена стойност и застраховали 0,06% щяха да ви изплатят стойността на пратката. Лично на мен и Спиди, и Еконт са плащали. Не работя нито за Спиди, нито за Еконт. Ползвам ги служебно, част от работните ми задължения е.
За 10 години трябваше да сте се научили да изпращате пратки по-грамотно.

Сигурна съм, че към каквито и институции да сте се обърнала, резултат няма да има.

# 1 433
  • Мнения: 12 834
Като пращам от Еконт ме питат за обявена стойност. От Спиди никога не са ме питали в офиса.

Това малко като Била и Кауфланд. В Била винаги ме питат имам ли Била карта, в Кауфа - аз трябва да се сещам. Simple Smile

# 1 434
  • Мнения: 3 912
Мен пък само в Спиди ме питат. А в Еконт бях получила пратка с преглед,  която поисках да върна и се оказа, че не е упоменато кой да плати обратната доставка и се наложи да обикалят правилата, за да мога да платя. Некадърни служители има навсякъде.

# 1 435
  • Мнения: 4 262
Като пращам от Еконт ме питат за обявена стойност. От Спиди никога не са ме питали в офиса.

Това малко като Била и Кауфланд. В Била винаги ме питат имам ли Била карта, в Кауфа - аз трябва да се сещам. Simple Smile

Ама защо трябва да чакате да ви питат, след като ги знаете тези неща.

# 1 436
  • Мнения: 14 968
При онлайн пазаруване с тракинг номер защо  се подозира клиента в измама, стойността на поръчката винаги е ясна с документ и може да се докаже и от изпращача и от получателя.

Това с обявената стойност го правят пощите за пратки без тракинг - така беше връщане в БС, когато беше през тях.

Grinning Спиди хитруват, това че са си го написали в някакви вътрешни правила и на сайта не го прави правилно.

За статистиката само в пощите са ме питали за обявена стойност.
Куриерите по офисите са вече толкова апатични и неотзивчиви, че не ми се говори.
И какво е това на голям софийски квартал по един офис с по един служител и винаги опашка. Много съм им парите, искат с услуга като на пощите да взимат пари.

# 1 437
  • София
  • Мнения: 4 830
Има условие, между офисите да има поне по 1 км разстояние, което е прекалено според мен. Добре, че в последно време все повече сайтове изпращат с Box now, та се отървах малко от ходенето по офиси.

# 1 438
  • София
  • Мнения: 20 823
Откакто на 10 минути от нас на бензиностанция сложиха каквито автомати се сетиш, в офис за получаване се старая да не стъпвам. Но понякога куриерът май го мързи. Бях поръчала 2 чифта обувки с БД, но чифтовете идват от различни места. Единият го засилили към офис със съответното неудобно за мен време, другият - към автомат на 200 м отблока ни, след като изрично съм поискала да е до автомата.
И за капак - не дават пратката на сина ми, въпреки че има лична карта. За Спийди говоря

Последна редакция: пн, 12 май 2025, 17:08 от Cuckoo

# 1 439
  • Мнения: 14 968
Спиди е с лична карта или ПИН код, препращам съобщението с пина на детето и казва него. Не са му отказвали.
Аз също винаги си казвам пина, а не показвам лична карта.

Общи условия

Активация на акаунт