Спиди си мислят, че са куриери!

  • 208 923
  • 1 469
  •   1
Отговори
# 1 395
  • Мнения: 712
Аз бих ги наредил на националният телефон защото грешката е тяхна според мен.
ПС Еконт са още по-зле Laughing

Напротив, жена ми се занимава с онлайн търговия, точно затова спря да работи със Спиди, много трудно се комуникира с тях, онлайн не може да се прави почти нищо, много често се налага пренасочване на пратки, промяна на наложен платеж, замяна, двупосочни пратки, това е почти невъзможно със Спиди, докато с Еконт почти не се налага жива връзка, всичко става онлайн!

# 1 396
  • Мнения: 1 196
И аз разбрах по трудния начин, че ако има проблем с тях, единствената опция за оплакване е до арменския поп.
Изпращат ми пратка до офис на Спиди в кв. Х, ул. Y № 7 и на бележката върху пратката пише офис № 196, кв. Х, ул. Y № 7.  На следващия ден получавам позвъняване - на адреса ли сте да ви доставим пратката и ми казват ул. Y № 9. Аз съответно отказвам и казвам, че е до офис. Отивам да я взема и се опитвам да им обясня, че по начало не е до адрес - отговорът е, че те давали пратки и виновен бил изпращачът, ако искам мога да я върна. Естествено ме таксуват +5 лв като за доставка до адрес. Реших да направя оплакване в сайта им защото това ми се случва със Спиди за 3-ти път в рамките на 3-4 месеца, но се оказа, че:
Всеки подател или получател на пратка има право да подаде рекламация до "Спиди" АД в следните случаи:
- загубена, ограбена или повредена пратка;
- неоснователно върната пратка;
- неспазване на сроковете за доставяне на пратка, изплащане на сума по наложен платеж или пощенски паричен превод;
- неизплатени или неправилно изплатени суми по пощенски паричен превод или наложен платеж;


Реших, че повече няма нито да изпращам, нито да получавам пратки със Спиди.
Еконт, може да са с малко по-високи цени, но с тях никога не съм имала проблеми.

# 1 397
  • Мнения: 21 812
Да, но Еконт са с МНОГО по-високи цени и правят понякога същите изцепки. Тоест като качество на услугата са сходни, но цените на вторите са поне 30% нагоре.

# 1 398
  • Мнения: 12 918
Никога не съм имала проблеми с Еконт.
Спиди току що ми унищожиха важна мостра във Франция, защото й била нарушена опаковката - без предупреждение, без възможност получателят да прецени дали е използваема.. ей така хоп и айде.
Та не знам на кой е собственост пратката, ама явно Спиди си правят каквот опреценят, без да уведомяват...

# 1 399
  • Варна
  • Мнения: 38 512
Извинявайте, хора, сигурно е спам, но ще си напиша. Наскоро ме светнаха, че мога не само да получавам, но и да изпращам пратки по бокс нау. То сигурно отдавна може ама аз като съм невежа... Та, направих го, оказа се и лесно, и евтино. Пробвайте. Не го рекламирам, но се потресох от нещата, които пишете. Аз редовно пращам и получавам пъзели (това ми е хобито) и ако някой от тия ми унищожи пратка с пъзели по някаква абсурдна причина, сигурно няма да се събера в кожата си. И определено смятам да продължавам с боксовете. Пак извинявайте за спама.

Последна редакция: чт, 27 мар 2025, 12:59 от HighSpeed

# 1 400
  • София
  • Мнения: 4 830
Да, може. Box now е много удобно и имат кутии на всяка крачка.

# 1 401
  • София
  • Мнения: 26 246
Боже, Боже, Спиди са на светлинни години пред Бокс нау. Кръстете се, че не сте имали проблеми с тях. Пратки хвърчат из целия град, хич им не е къде е трябвало да бъде доставена. И със Спиди съм имала проблеми, ама такъв ужас като с бокс нау никота не е било.

# 1 402
  • София
  • Мнения: 4 830
Аз съм получавала 3-4 пъти в Box now, поръчки от Ozone предимно, и винаги са идвали в кутията, която съм посочила. С Easybox също е било така, с поръчки от Emag и Fashion Days. Предполагам, че от китайските сайтове като Temu има проблеми с доставката.

Последна редакция: чт, 27 мар 2025, 13:20 от Lizzy_Crow

# 1 403
  • Somewhere far away
  • Мнения: 5 937
Е то е ясно че все ще има недоволни, но това не значи че услугата е лоша.

# 1 404
  • София
  • Мнения: 26 246
Аз на по-лоша подобна услуга не съм попадала, а не е като да не поръчвам доста. Grinning

# 1 405
  • Somewhere far away
  • Мнения: 5 937
И аз поръчвам доста, и досега не съм имала никакви проблеми.

# 1 406
  • Мнения: 712
Бокснау няма как да се ползват за търговия в ОЛХ, защото нямат преглед и тест, виж при големи и реномирани магазини като Озон и подобни нещата стоят по друг начин. Спиди също вдигнаха цените, почти няма разлика с Еконт, освен това по големите продавачи ползват 30% отстъпка в Еконт. Спиди също правят отстъпки.

Бокс нау при мен много често доставят пратки от Тему до друга кутия, ако ми е спешно ходя да си я взимам, ако не е си я пренасочвам.

# 1 407
  • Мнения: 6 643
Именно пратка от Тему ми я бяха засвяткали в друг бокс от посочения и свързването с тях е невъзможно по телефон, но пък на мейл отговарят бързо за пренасочване. От Озон винаги си е на място.

# 1 408
  • София
  • Мнения: 26 246
Ама, ползвайте си ги, щом сте доволни, просто искам да кажа, че и недоволни има. Simple Smile

# 1 409
  • Мнения: 712
Ама, ползвайте си ги, щом сте доволни, просто искам да кажа, че и недоволни има. Simple Smile

То няма как всички да са доволни, въпроса е хем да няма толкова проблеми, хем да се разрешават бързо. Проблеми имат и Еконт, не са безгрешни, въпроса е проблема да се разреши бързо и безболезнено и за двете страни, повечето им офиси са франчайз и не е необходимо дори да звъните на националният телефон, самите управители на място имат интерес да съдействат при проблеми.

При Спиди имах парадокс който преля чашата и спряхме да работим с тях, загубиха ми пратка заради скъсана торбичка, върнаха ми празна торбичката и ме накараха да платя двете посоки! Загубиха друга пратка, намират я след една седмица, връщат я пак за моя сметка защото получателя я е отказал, ми естествено, че ще я откаже, цяла седмица я няма. 😀 Та не, че с Еконт няма  подобни проблеми, но се разрешават по съвсем други начини. 😀

Общи условия

Активация на акаунт