Спиди си мислят, че са куриери!

  • 208 910
  • 1 469
  •   2
Отговори
# 1 410
  • София
  • Мнения: 4 830
Бих искала да ги ползвам повече, но повечето сайтове все още не доставят до тях, предполагам заради опцията преглед и тест.

# 1 411
  • Мнения: 18 278
Именно пратка от Тему ми я бяха засвяткали в друг бокс от посочения и свързването с тях е невъзможно по телефон, но пък на мейл отговарят бързо за пренасочване. От Озон винаги си е на място.
На мен ми звъннаха , защото бях оставила оценка 0 на една доставка - при 10 бокса в Хаджи Димитър, те я пратили в Левски. Казаха да запаметя номера и да звъня при проблем. Оттогава изцепки не са имали. Лошото е, че в родния ми град нямат станция, иначе имам приложението им и бих ги ползвала.

# 1 412
  • Мнения: 21 812
Аз съм получавала 3-4 пъти в Box now, поръчки от Ozone предимно, и винаги са идвали в кутията, която съм посочила. С Easybox също е било така, с поръчки от Emag и Fashion Days. Предполагам, че от китайските сайтове като Temu има проблеми с доставката.
Точно с Тему имах казус с Боксау и да видите като се оплаках че не съм поръчвала на адреса, на който ми се доставя как веднага ми върнаха парите че и пратката ако не ме мързеше да ходя до далечния бокс можеше да си взема безплатно. Оттогава много внимават къде ми изпращат поръчаното.

# 1 413
  • Мнения: 820
Явно качеството на куриерите зависи от конкретния регион и персоналът им там

# 1 414
  • София
  • Мнения: 20 825
Само да отбележа, че може да има уважителна причина да изпратят пратката в друг автомат - напр. да се развали или да е пълен.
Но поне да е в същия квартал.

# 1 415
  • Somewhere far away
  • Мнения: 5 935
На пратка която пише крайна дата 1 април за взимане, означава ли днес ако ида че няма да е вече в офиса? преди беше повече дни пазенето, затова ми се вижда странно това.

# 1 416
  • Мнения: 18 278
Върнали са я. Виж в проследяването.

# 1 417
  • Мнения: 1 976
Вече цял месец не ми поглеждат една рекламация, загубиха ми пратка и искат да ме обезщетят с някакви си 15лв., а пратката е на стойност 56лв.
Май е време да пиша на КЗП. Правят си каквото си искат.

# 1 418
  • Пловдив
  • Мнения: 27 564
Вече цял месец не ми поглеждат една рекламация, загубиха ми пратка и искат да ме обезщетят с някакви си 15лв., а пратката е на стойност 56лв.
Май е време да пиша на КЗП. Правят си каквото си искат.
Изпращача (не знам вие получател или изпращач сте) обявил ли е стойност на пратката - трябва да можете да докажете стойността, фактура? Отделно има застраховка - 0,06% - платена ли е? Ако и на двата въпроса отговора е не, значи Спиди са прави. Защото вие можете да кажете, че вътре има диаманти и да искате обезщетение.

# 1 419
  • Мнения: 13 515
Вече цял месец не ми поглеждат една рекламация, загубиха ми пратка и искат да ме обезщетят с някакви си 15лв., а пратката е на стойност 56лв.
Май е време да пиша на КЗП. Правят си каквото си искат.

Да, Янтра е права - ако няма отметка "обявена стойност" и застраховка ще получите само 15 лв.
Тя пратката ще искочи рано или късно ...

# 1 420
  • Пловдив
  • Мнения: 27 564
Аз това го работя. Налага ми се да го знам. Аз, лично, никога не изпращам без заастраховка. Това са 0,06%, под един процент от стойността, не си струва без.

# 1 421
  • Мнения: 820
Вече цял месец не ми поглеждат една рекламация, загубиха ми пратка и искат да ме обезщетят с някакви си 15лв., а пратката е на стойност 56лв.
Май е време да пиша на КЗП. Правят си каквото си искат.

Да, Янтра е права - ако няма отметка "обявена стойност" и застраховка ще получите само 15 лв.
Тя пратката ще искочи рано или късно ...
Може и да не изкочи ако някой си е харесал или пък е била доставена грешно

# 1 422
  • Мнения: 18 278
Грешна доставка е слабо вероятно, по-скоро е забутана из складовете или някой я е харесал. За второто, ако вдигнеш достатъчно шум, много бързо може да я намерят.

# 1 423
  • Мнения: 1 976
Как така някой ще си я хареса и ще я вземе? Кой е този някой, служител на спиди? Крадат пратките на хората и не се интересуват какви са и защо са "изгубени"?
Пратих я на приятел, парите са ми преведени по банков път и за това няма наложен платеж. Касовата бележка е вътре в кашона.
И какво означава, че мога да им искам повече пари, отколкото е стойността на пратката? Аз не ги искам парите, искам си пратката, която е загубена от тях! Така ли се губят пратки?

# 1 424
  • Мнения: 18 278
2-3 страници назад писах за пратка от алиекспрес, която се намери мистериозно след като вдигнах и КРС, и КЗП на балон, а те си препратиха сигнала ми. Съжалявам, но не смятам, че просто ей тъй се губят пратки.

Общи условия

Активация на акаунт