Лоши ресторантьорски практики

  • 79 821
  • 941
  •   1
Отговори
# 330
  • Мнения: 1 884
Аз ако бях на твое място ,щях тактично да ги "изгоня". Надали този който ти се е подсмихвал ще ти плати глобата.

Като работила в бранша винаги съм се съобразявала с работното време на заведението.

# 331
  • Мнения: 9 992
Щото за тях сервитьорката е проста сервитьорка , а те са голЕмата работа . Нищо , че повечето сервитьорки са студентки или вишистки , които работят каквото са намерили , ама къде по достойно е да си хванеш чичко паричко . Същите утре може да са им шефове, тогава ще ги интересува личния им живот  Laughing

# 332
  • Варна
  • Мнения: 6 831
Защо трябва да ме интересува личния живот на една сервитьорка?  newsm78

# 333
  • Мнения: 1 884
Защо трябва да ме интересува личния живот на една сервитьорка?  newsm78

Има работно време и трябва да се спазва. Защото след това всеки има личен живот. Heart Eyes

# 334
  • Мнения: 58
Защо трябва да ме интересува личния живот на една сервитьорка?  newsm78
Защо трябва да ме интересува личния живот на една държавна служителка? Продавачка в магазин и т.н.

# 335
  • Мнения: 20 435
Каква е тая простотия, че не ви интересува дали хората имат личен живот?

Защото заведения има под път и над път и ако трябва в твоето да се съобразявам с личния ти живот, ще отида при конкуренцията. Като искаш повече личен живот си смени попрището, очевидно е от темата, че в услугите не ти е силата. Сърдитите служители нямат нищо общо. Ако касиерката в супера ми се фръцне без да съм го заслужила - има на кой да се оплача. За държавен служител - също. Което не значи, че ми е навик да отида на заведение 10 мин. преди да затвори. Случвало се е с компания особено като има повод да се забавим (не с часове), досега не са ни гонили на минутата. На един тийм-билдинг сервитьорите в ресторанта останаха с нас до 4-5 часа сутринта, а в 6 сервират закуска. Събрахме им по 10лв. от човек, а бяхме доста хора. И ако ти ме изгониш в 23.01 просто следващия път моите пари ще отидат при някой, за който парите са по-важни от личния живот. Твое право е да имаш личен живот, мое - да решавам на кой да си давам парите.

Само пример - козметичката ми като насъбра клиенти започна да работи избирателно. Сутрин преди 9 й е много рано, вечер след 18.30 й е много късно. Събота/неделя трябва да е със семейството си. Е, аз отпуска ли да си взема, за да отида на коло-маска? Ето, тя си има личен живот, аз нова козметичка.

# 336
  • Мнения: 555
Каква е тая простотия, че не ви интересува дали хората имат личен живот?
Добре и мен не ме интересува дали касиерката в супера има личен живот,но тя показва, че е явно изнервена като блъска покупките ми в торбата все едно се опитва да ги убие.
По тая логика не ми пука, че и държавните служители имат личен живот, ама и те са супер нервни и явно си го показват. Добре другия път като имам работа в общината ще отида в 18 часа. Някой дали ще ме приеме? Защо моята сервитьорка да седи 2 часа след работа? Клиентът винаги е прав, ама само когато е в заведение. В супера не можеш нищо да кажеш, отиваш да си платиш тока, оная ти се зъби и говори с някакъв ужастно изнервен глас, тогава нямам ли пак права? Отивам да внеса осигуровки и онази там и тя нервна. Сто процента никоя която работи в офис няма да остане 2 часа след работа.
Не карам никой да се чувства виновен, както ми бяхте казали по горе, ама айде да си гледате и вие във вашата паничка и собственото възпитание, не казвам че всички са лоши, а че някои хора са безумно нагли, просто са си такива. Не може да се променят, защото примерно са на по 30-40 години, но все пак са НАГЛИ.
Защо и от къде на къде, като седнеш в ресторант не ти пука дали сервитьорката си има личен живот и можеш да седиш до когато си искаш, а като отидеш някъде другаде мишкуваш?
Също толкова некоректно е и от страна на касиерката, и от страна на държавния служител. А ако отидеш в общината в 17,55 трябва да те приемат и толкова.
И не разбирам как съветваш всички да си гледат в паничката, докато ти разгледа подробно клиентите, касиерките, държавните служители и кой ли не само и само да не признаеш, че при ресторантьорите може да има някакви нередности. Всички лоши, затова нямаме право да кажем нищо против ресторантите. По тази логика никой не може да се оплаква за нищо.
Цитат
*Coraline*, аз през цялото време говоря за клиенти искащи да седят СЛЕД работното време. Ако ти имаш проблем с това да  разбереш , не ми го приписвай на мен .
Да, Аделинда, и през цялото време отговаряш (и се възмущаваш как се "вайкали") на хора, които говорят за гонене преди края на работното време. Те ти говорят за едно нещо (не извинявай, сигурно се лигавят или плюнчат), ти ги игнорираш и им обясняваш, че имало и друго, което няма нищо общо. Ми хубаво, това оправдава ли първото?

wild poppy, не съм съгласна, когато има работно време то трябва да се спазва от всички страни - да, тъпо е да не те изчакат 10 минути да си свършиш с яденето, но не можеш да очакваш да те чакат един час примерно.

Последна редакция: чт, 03 апр 2014, 15:04 от *Coraline*

# 337
  • Мнения: 9 992
Каква е тая простотия, че не ви интересува дали хората имат личен живот?

Защото заведения има под път и над път и ако трябва в твоето да се съобразявам с личния ти живот, ще отида при конкуренцията. Като искаш повече личен живот си смени попрището, очевидно е от темата, че в услугите не ти е силата. Сърдитите служители нямат нищо общо. Ако касиерката в супера ми се фръцне без да съм го заслужила - има на кой да се оплача. За държавен служител - също. Което не значи, че ми е навик да отида на заведение 10 мин. преди да затвори. Случвало се е с компания особено като има повод да се забавим (не с часове), досега не са ни гонили на минутата. На един тийм-билдинг сервитьорите в ресторанта останаха с нас до 4-5 часа сутринта, а в 6 сервират закуска. Събрахме им по 10лв. от човек, а бяхме доста хора. И ако ти ме изгониш в 23.01 просто следващия път моите пари ще отидат при някой, за който парите са по-важни от личния живот. Твое право е да имаш личен живот, мое - да решавам на кой да си давам парите.

Само пример - козметичката ми като насъбра клиенти започна да работи избирателно. Сутрин преди 9 й е много рано, вечер след 18.30 й е много късно. Събота/неделя трябва да е със семейството си. Е, аз отпуска ли да си взема, за да отида на коло-маска? Ето, тя си има личен живот, аз нова козметичка.

Ако им тръснат 3000 лв. глоба ти ли ще им я платиш като си толкова  отворена с 10 лв.

*Coraline* нещо не мога да ти схвана мисълта , май и ти не си много на ясно какво искаш да кажеш , като ти се избистри пак пиши .

# 338
  • Мнения: 58
Не мога да си изкривя душата и да кажа че и при ресторантьорите няма черни овци. Ам не са всички такива и това ме обижда че слагате всички под общ знаменател и все едно всички са суууууупер изисканите клиенти и изобщо не правят мизерии и т.н. и все едно винаги са прави.

# 339
  • Мнения: 20 435
Това се случва в хотел ако не е станало ясно. Всеки сервитьор с моите и на другите парите получи около 150лв, не е зле за бакшиш май Laughing Пак казвам - всеки собственик си преценява доколко са му важни клиентите и дали иска да печели. Заведенията, в които излизам, не си спазват петък/събота работното време. Как и защо, не ме интересува. Явно има начин или просто са на печалба след глобите.

adelinda, такъв тон ако обичаш дръж на някой на твоите години и образование. Whistling

# 340
  • Мнения: 555
Цитат
*Coraline* нещо не мога да ти схвана мисълта , май и ти не си много на ясно какво искаш да кажеш , като ти се избистри пак пиши .
Аделинда, наясно съм (не на ясно) с това какво искам да кажа, хайде недей с това отношение като към сгрешил клиент. Laughing

# 341
  • Мнения: 177
Мале,мале, какво отношение от обслужващ персонал към клиент и от клиент към обслужващ персонал. Едните се плюнчели на по 1 бира, на другите пък им бил длъжен персонала едва ли не да им целува краката. Нищо чудно че туризма ни е все още на ниско ниво.

# 342
  • Мнения: 2 553
Веднъж, докато висях в едно задръстване, погледнах в колата зад мен и видях, че шофираше младо момиче. Скъсваше се от рев. Самичка, подута и не спираше да плаче. Толкова мъчно ми стана, толкова криво. Седеше си там в колата и си плачеше, а трябваше и да кара в това състояние. Едва се сдържах да не сляза и да не отида при нея. Неудобно ми беше да не я разстроя още повече, или да я засрамя. Още я помня..

В тази връзка: чета темата и не разбирам едно - толкова ли е трудно да влезеш понякога в положението на човека срещу теб? Толкова ли гадни сме станали, че не ни интересува никой и нищо. Много кофти, ако е така.

Сервитьорки се дуят, клиенти парадират, изобщо кофти работа. Усмихнете се, бе, хора. Вижте какво слънчице е навън - само за по бира (да пийнем или сервираме, де, който както)  Mr. Green

# 343
  • Мнения: 1 319
Изчетох цялата тема. Аз никога не съм била от обслужващия персонал, затова не знам как стоят нещата с бакшиши, заплати и т.н. Уважавам всеки, който работи, но да ми се тръсне сърдито чашата и да ми се каже "Дай да опраИм сметката, че ми свършва смяната!" е изключително противно и гледам втори път да не седна на същото място.
Не съм фен на Хепи заради постоянното наобикаляне и подпитване дали ни е харесало. Малко прекалено ми идва, все пак за да си изям храната, значи ми харесва. Знам, че такава им е политиката, но мен лично ме дразни. Имаше една сервитьорка, дето я запомнихме с меденото гласче. Като пита "Още една биричка" с глас на малко момиченце, как да откажеш Mr. Green. Един ден я засякох в извънработна атосфера, говореше си съвсем нормално, без лиготиите. Ама както вече казах, политика.
Разбирам Мама Жаба за поведението й, когато са дошли семейството с детето. И аз нямаше да ги върна, но щях да съм подразнена от това, че с ясно съзнание задържат персонал след работно време. Работя в офис и рядко съм оставала заради клиент. Обикновено е било от човечност, а не заради извънредно заплащане или под натиск от шеф.
Пък и като проявиш разбиране, не е ли нормално да очакваш същото от отсрещната страна?

# 344
  • Мнения: 9 992
Това се случва в хотел ако не е станало ясно. Всеки сервитьор с моите и на другите парите получи около 150лв, не е зле за бакшиш май Laughing Пак казвам - всеки собственик си преценява доколко са му важни клиентите и дали иска да печели. Заведенията, в които излизам, не си спазват петък/събота работното време. Как и защо, не ме интересува. Явно има начин или просто са на печалба след глобите.

adelinda, такъв тон ако обичаш дръж на някой на твоите години и образование. Whistling

Днес ти , утре друг дето се мисли за център на вселената и на сервитьорката може едно диванче да и опънат , да спи в промеждутъците  Wink. Като сте толкова грамотни и образовани да бяхте отишли в заведение ,което е денонощно , а не някой да не спи да ви обслужва . Аз като съм била барманка имало дни и по 200 лв. съм изкарвала, за това и съм го работила  .  Доходна професия е, за това доста я предпочитат на млади години , особено докато учат. И с много заможни клиенти съм работила , такова нещо не е имало , ама то си е до възпитание  Wink

За това казвам , най -готините клиенти са бивши или настоящи колеги , защото само те могат да разберат. Такива като теб , няма как да уважа , ще ме извиниш. За образованието ми не се коси Wink .

Общи условия

Активация на акаунт