"Селски" номера и пинизи

  • 5 105 737
  • 49 908
  •   2
Отговори
# 45 060
  • Мнения: 1 120
Много ми е странно това. Как куриерът ще отговори, когато получателя/изпращача попита къде е неполучената пратка? "Оставих я пред вратата"?

В САЩ пратките от Амазон ги оставят на предната веранда, така че да не се виждат от улицата и ги снимат. Пращат ти снимката на мейла.

# 45 061
  • Мнения: 7 848
Мъжлето праща багаж от Англия до България чрез Еконт, от там коя фирма взема багажа не знам точно (мога да попитам) , но тук пристига в Еконт.

Полли, исках да изпратя до Италия но ми отказаха, не работели в чужбинско.
Та директно в софийскоя офис на ДЧЛ. Те имат май само един и от разпределят на Еконт, Спиди, Лео и т. н.

# 45 062
  • Мнения: 10 699
Като казахте Амазон, пратките ми от там, щом стигнат България ги поема някакъв куриер ( пропуснах да запазя последната опаковка ). Но понеже ги мързи да идват до нас ги препращат по стандартната поща в града - до адреса в кварала.

# 45 063
  • София
  • Мнения: 16 035
Полли, исках да изпратя до Италия но ми отказаха, не работели в чужбинско.
Та директно в софийскоя офис на ДЧЛ. Те имат май само един и от разпределят на Еконт, Спиди, Лео и т. н.

[/quote]
а защо не използва Арамекс - вземат пратката от адреса ти и я доставят на адреса на получателя за 4 -5 дни. Постоянно изпращам с тях разни неща на дъщеря ми. 40 лв до адрес, то не си заслужава да влачим голям багаж при редовното самолетно посещение.
https://aramex.bg

# 45 064
  • Мнения: 7 848
Благодаря, Айша. Така и направих, рових в нета и чрез тях.

# 45 065
  • Мнения: 1 120
Търся място за почивка близо до Рилския манастир. Спирам се на хотел Пчелина и разглеждам отзивите (винаги го правя. полезно е). Попадам на следното "Изключително скъпо в ресторанта.като дойде сметката може да ви стане лошо......" и отговор от хотела "Работете повече,За да изкарате пари и да не се налага да ви прилошава по ресторантите!"
Не знам дали е селско, но е много грубо от страна на хотела. Можеха просто да го подминат. След такова отношение се чудя дали да отивам там.
Чела съм много отзиви в които клиенти казват, че им се струва скъпо. Никога не съм чела такъв огтовор.

# 45 066
  • Мнения: 4 611
Аз не бих отишла ако видя такова отношение. Ненужно грубо. Бих написала, че всеки, който прочете тоя коментар ще се отврати от написаното и няма да посети ресторанта.

# 45 067
  • София
  • Мнения: 18 699
Абсолютно,елементарен отговор.

# 45 068
  • Мнения: 9 475
Наскоро Фабрика-та за храна и танци се бяха изложили с подобен отговор. На въпрос какво точно струва 400 лв нощувката, бяха написали, че там ходят успели хора, които не ги вълнува цената.

# 45 069
  • Мнения: 574
Егати селяндурско комплексарските отговори. Customer service = 0

# 45 070
  • Мнения: 1 120
Аз не бих отишла ако видя такова отношение. Ненужно грубо. Бих написала, че всеки, който прочете тоя коментар ще се отврати от написаното и няма да посети ресторанта.
така и смятам да направя. Няма да резервирам там и то не защото според клиент ресторантът е скъп, а заради отговора на мениджмънта на хотела.
Първоначално мислех да резервирам в Рилец. Разколебаха ме отзивите, не цената! Търся не толкова лукс, колкото приветливо и дружелюбно отношение. Реших, че в малък семеен хотел ще получа, каквото искам, да се чувствам "добре дошла", а не ходещо портмоне. Е, явно ще продължа да търся.

Последна редакция: нд, 24 фев 2019, 11:55 от maya_alex

# 45 071
  • Мнения: 3 157
Глупаци,най-сигурния начин да си изгонят клиентите е като ги обиждат!

# 45 072
  • Мнения: 10 699
Те за това семейното хотелиерство ще процъфтява. Хората отишли на почивка искат спокойствие и отношение. А ако го имат в комбинация с чистота и добра кухня ( вкусна храна в добро и нормални порции ), малко по-високите цени биха се преглътнали.

# 45 073
  • София
  • Мнения: 12 006
Търся място за почивка близо до Рилския манастир. Спирам се на хотел Пчелина и разглеждам отзивите (винаги го правя. полезно е). Попадам на следното "Изключително скъпо в ресторанта.като дойде сметката може да ви стане лошо......" и отговор от хотела "Работете повече,За да изкарате пари и да не се налага да ви прилошава по ресторантите!"
Не знам дали е селско, но е много грубо от страна на хотела. Можеха просто да го подминат. След такова отношение се чудя дали да отивам там.
Чела съм много отзиви в които клиенти казват, че им се струва скъпо. Никога не съм чела такъв огтовор.
Нищо селско не виждам в отг. на хотела. Думата "скъпо" е относително понятие. Примерно сметка от "Х"лв. за двама за някои е скъпо, за други даже е "тънко". Обикалянето по почивки,  хотели, ресторанти, забележителности и т.н. е в графа "развлечения" и съвсем не са задължителни или животоспасяващи, та да не може без тях. Там се ходи по собствено желание и за собствен кеф, което си има съответната цена. Който не може да си я позволи тази цена - не ходи. Както едната страна има право да пише коментари, така и другата има право да се защити. В слуая хотела няма как да каже "да, скъпо е" или "не, не е скъпо", защото както казах това го определя джоба на посетителя, съобразно възможностите си. Да се напише конкретна цена в коментарите е едно, но да се напише "скъпо е" е неособено уточняващо, т.к. никой от останалите не е наясно /и не му е работа/ какви са възможностите на списващия. Зависи и как и какво предлага самия хотел. В слуая - всеки е прав за себе си. Такъв отг. на хотела не би ме спрял да го посетя.

# 45 074
  • Мнения: 574
Кое е скъпо и кое не е субективно понятие. Хотелът изобщо не е трябвало да отговаря на този коментар. Или можеше да напишат нещо за отличната кухня и пр. Каквото и да е, но не и това.

Общи условия

Активация на акаунт