Неколкократно изтеглена сума при безконтактно плащане - как се процедира

  • 6 279
  • 17
  •   1
Отговори
# 15
  • София
  • Мнения: 749
...
А когато имате съмнения, че транзакцията е минала, а по някаква причина служителят не е разбрал, настоявайте да изкара бележка за последната успешна транзакция на терминала или дневник на транзакциите. Това на място ще покаже какво е минало и какво не е.
...
До колко време може да се провери този "дневник на транзакциите". Направих покупката в неделя, днес ще ходя до банката, значи утре мога да отида до магазина

По-добре се оплачи само на банката си. Те ще се свържат с банката на магазина и ще се разберат.
Теоретично ако си пазиш касовата бележка (не тази от терминала), можеш да отидеш с разпечатката от картата си в магазина и да се разправяш, но по-добре остави двете банки да се разберат.

На мен така ми върнаха едни 5 лева Simple Smile Два пъти ми се е случвало да ми минат картата безконтактно повече от веднъж понеже служителят не се усети мина ли не мина ли. От тогава съм много внимателна и не го допускам. Настоявам, че е минала транзакцията и така Simple Smile Но и много търговци вече знаят де.

С една дума не е въпрос на сигурност, а на обучение.

# 16
  • Пловдив
  • Мнения: 110
Благодаря на всички за включването. Както казах, отидох до банката, където попълних жалба. От там направиха справка и видяха, че транзакциите за през няколко секунди. От справката излезна и че търговецът е усвоил сумата и сега не знам как точно ще го накарат да я върне. Но ме увериха, че за това има цял отдел. Приложих касовата бележка и бележката от пос терминала (доста омазнени, защото от неделя са в коша), от които поне се чете сумата и търговеца. Сега ще чакам. Не съм ходила до магазина, не знам дали има смисъл или да оставя банката да се оправя

# 17
  • Мнения: 344
Търговеца има право да анулира цялата покупка или сторнира част от нея. Ако от банката-издател са поели ангажимент да се заемат с възстановяването на парите, го оставете на тях, но ако нямате такава уговорка- може да отидете в магазина, и ако попаднете на знаещ служител, да си върнете сама парите. Само не знам до какъв период от време след покупката можеше да се направи това.

Общи условия

Активация на акаунт