сайта Booking.com

  • 98 899
  • 752
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 149
да,няма да я дръпнат.След първия ми имейл до букинг,те отговориха,че искат скрийншот на моето търсене(аз им бях казала че имам),за да докажа,че изписва погрешно и че ще се свържат с хотела,ако може да не ми начисляват такаса анулиране(цената на нощувката).Аз се забавих с отговора няколко часа(имах си друга работа)и като влязох да им пиша отново имах писмо от тях.Хотела се е свързал с тях за да потвърди,че не сме пристигнали и че кредитната ми карта е отхвърлена(чудя се защо-картата е валидна,наличност има).Копирам имейла:Уважаема Polina Аngelova,

Благодарим ви, че избрахте Booking.com.

Пишем ви във връзка с вашата резервация 783389605 в Delfini Hotel, с настаняване на 2014-05-02, и напускане на 2014-05-03.

Бихме искали да Ви уведомим, че от хотела се свързаха с нас и ни уведомиха, че кредитната Ви карта е била отхвърлена. Това означава, че те не са могли да изтеглят такса за неявяване и Вашата резервация е била анулирана безплатно.
Моля, не се колебайте да се свържете с нас, в случай че имате допълнителни въпроси.
C уважение,
--
Shermin Halilova
Booking.com Customer Service Team

Явно са разговаряли и ето това е отговора ми от букинг:
Уважаема Polina Angelova,
Благодарим ви, че избрахте Booking.com.

Пишем ви във връзка с вашата резервация 783389605 в Delfini Hotel, с настаняване на 2014-05-02, и напускане на 2014-05-03.

Благодарим ви за вашият имейл и за отделеното време.
Извиняваме се за причиненото неудобство.

От хотела потвърдиха, че няма да бъдете таксувана в случая.

Моля, не се колебайте да се свържете с нас, в случай че имате допълнителни въпроси.

C уважение,

--
Teodora Simova
Booking.com Customer Service Team

# 46
  • Мнения: 9 991
Пос терминалите са различни и някои карти не ги приемат не че не е редовна картата . Ако ти я бяха дръпнали сумата, едва ли щяха да ти я върнат, имала си късмет явно .

# 47
  • Мнения: 13
Здравейте, Booking приема ли плащане с дебитна карта Visa? Само с кредитни карти ли може са се прави резервация? Ако знаете някои други сайтове за резервиране на хотел с дебитна карта моля да споделите.

# 48
  • Мнения: 9 991
Здравейте, Booking приема ли плащане с дебитна карта Visa? Само с кредитни карти ли може са се прави резервация? Ако знаете някои други сайтове за резервиране на хотел с дебитна карта моля да споделите.

Дебитна кредитна , няма никаква разлика . Трипадвайзр  http://www.tripadvisor.co.uk/Hotel_Review-g670101-d499885-Review … al_Macedonia.html е добрър също.

# 49
  • София
  • Мнения: 18 730
Аз само през тях резервирам от години и нямам проблем.Ако резервацията е без анулиране ще си удържат парите може да не е веднага и на място всичко е точно.Два пъти имах проблем директно по телефона се свързах с  тях и реагираха доста бързо.Преди месец резервирах в последния момент къша за гости в Англия без да видя ,че настаняват до 22 часа,съответно ми се удържа неустойка,обадих се  те разговаряха със собственика и възстановиха сумата.

# 50
  • Мнения: 96
Здравейте, някой има ли представа защо като резервирам през буукинг ми пращат имейл после, в който пише ''Имало е проблем с обработването на предоставената от вас кредитна карта, поради което резервацията ви не е била гарантирана.''

Всичко въвеждам правилно. Има ли някакво условие колко пари да има в картата? Rolling Eyes

# 51
  • Бургас
  • Мнения: 1 237
Ако няма достатъчно пари за авторизация (т.е. блокиране на сумата от хотела), според изискванията за резервация на хотела е възможно да са репортнали че има проблем с картата ти и автоматично ти получаваш мейл за това. Свържи се с хотела, е моят съвет.  Peace

# 52
  • Мнения: 9 991
Да , трябва да има достатъчно пари в картата , което възлиза на първата нощувка . Също може пос терминала да не приема картата, а тя да си е редовна. Ако я има сумата им пиши , че проблема не е в тебе. Ако е резервация в друга държава, вероятно там ще имаш проблем с теглене на пари със същата от банкомати . Ако имаш сумата и е в това проблема се обади в банката си .

# 53
  • София
  • Мнения: 18 730
Аз съм правила резервация без пари в картата ,но не съм имала такъв проблем,говорим за кредитна карта просто един ден видях ,че сметката ми е на минус еди колко си-сумата за резервацията.

# 54
  • Под гъбата
  • Мнения: 1 457
Ако няма достатъчно пари за авторизация (т.е. блокиране на сумата от хотела), според изискванията за резервация на хотела е възможно да са репортнали че има проблем с картата ти и автоматично ти получаваш мейл за това. Свържи се с хотела, е моят съвет.  Peace
Според мен зависи от системата за разплащания! Миналото лято така резервирахме с празна карта хотел в Германия и беше потвърдена резервацията. Просто съм пуснала към дебитната карта, с която плащам една допълнителна услуга и нямам проблем. За пръв път ми се случи такъв отказ при резервация в Албена. Имало две системи на разплащане, едната на Борика, другата не помня. Първо питай в банката си!

# 55
  • Мнения: 889
Здравейте, някой има ли представа защо като резервирам през буукинг ми пращат имейл после, в който пише ''Имало е проблем с обработването на предоставената от вас кредитна карта, поради което резервацията ви не е била гарантирана.''

Всичко въвеждам правилно. Има ли някакво условие колко пари да има в картата? Rolling Eyes

С дебитна карта ли пробва? Хотелът, който искате да резервирате може да не приема дебитни карти. Имах подобен случай. Правя резервация с дебитна и след малко ми връщат същото като на теб. Писах директно на хотела, те обясниха, че не работят с дебитни карти. Със същата дебитна карта резервирах преди няколко дни без проблем друг хотел и ми писаха, че всичко е наред. Така, че явно зависи, но не всички хотели приемат дебитни.

# 56
  • Мнения: 6 031
За всеки отделен хотел в "Правила и условия на хотела" са посочени "Валидни карти за това място за настаняване".
Ако картата ви я има там и не ви я приема - тогава може да се говори за проблем.

# 57
  • Мнения: 1 288
Здравейте! Искам и аз да споделя един мой проблем с резервации. Предстои ни пътуване до Рим в края на октомври, на 19 май си закупих самолетните билети oт Wizz 2 за 1 Simple Smile и понеже бях силно развълнувана от предстоящото пътуване, още на 20 май се заех да търся хотел. Досега не бях правила резервации в bookibg.com, но често съм го разглеждала заради оценките на хотелите. Оказа се обаче, че поради някаква моя разсеяност или недоглеждане съм букнала един хостел( B&B), който не е с безплатна анулация и си иска цялата сума в деня на резервацията. Дотук ясно-аз съм си виновна.  Бях резервирала още няколко хотела, два от които ми блокираха сумите и веднага получих смс , че имам транзакция. Бях се поуплашила малко, но после всичко стана ясно.
Какво бе учудването ми обаче, когато вчера( т.е. 28.май) забелязах, че от кредитната ми карта направо е изтеглена сумата за нощувките във въпросния хотел , за който първо споменах(Domus Appia Antica B&B). За това не бях получила смс и много се притесних, защото си открих грешката- не бях прочела условията . Пратих писмо до имейла на хотела с молба да ми възстановят парите, защото съм направила грешка от невежество( което си е така), много сърцераздирателно...Получих само 3 думи- съжаляваме, не можем да ви помогнем, поздрави...
Писах им отново , защото не ми беше яснен статуса на резервацията в момента- не бях получила нищо от тях- нито имейл за потвърждение, нито смс за изтеглената сума. Не са ми отговорили нищо досега. Това не ми харесва. Има ли случаи, в които такива резервации да се правят компромиси? Кой решава това- собственика на хотела или от сайта?
Извинете за дългия пост, ама нямаше как с две думи. Спестих  доста неща...

# 58
  • Мнения: 6 031
Здравейте! Искам и аз да споделя един мой проблем с резервации. Предстои ни пътуване до Рим в края на октомври, на 19 май си закупих самолетните билети oт Wizz 2 за 1 Simple Smile и понеже бях силно развълнувана от предстоящото пътуване, още на 20 май се заех да търся хотел. Досега не бях правила резервации в bookibg.com, но често съм го разглеждала заради оценките на хотелите. Оказа се обаче, че поради някаква моя разсеяност или недоглеждане съм букнала един хостел( B&B), който не е с безплатна анулация и си иска цялата сума в деня на резервацията. Дотук ясно-аз съм си виновна.  Бях резервирала още няколко хотела, два от които ми блокираха сумите и веднага получих смс , че имам транзакция. Бях се поуплашила малко, но после всичко стана ясно.
Какво бе учудването ми обаче, когато вчера( т.е. 28.май) забелязах, че от кредитната ми карта направо е изтеглена сумата за нощувките във въпросния хотел , за който първо споменах(Domus Appia Antica B&B). За това не бях получила смс и много се притесних, защото си открих грешката- не бях прочела условията . Пратих писмо до имейла на хотела с молба да ми възстановят парите, защото съм направила грешка от невежество( което си е така), много сърцераздирателно...Получих само 3 думи- съжаляваме, не можем да ви помогнем, поздрави...
Писах им отново , защото не ми беше яснен статуса на резервацията в момента- не бях получила нищо от тях- нито имейл за потвърждение, нито смс за изтеглената сума. Не са ми отговорили нищо досега. Това не ми харесва. Има ли случаи, в които такива резервации да се правят компромиси? Кой решава това- собственика на хотела или от сайта?
Извинете за дългия пост, ама нямаше как с две думи. Спестих  доста неща...

За съжаление, вероятно няма да ти върнат парите... След като е описано, че резервацията е без право на отмяна... Чела съм за изключително редки случаи в които са склонни да върнат сумата(и то не цялата).
За да не ги загубиш парите, използвай резервацията.  Hug

# 59
  • София
  • Мнения: 18 730
При такава резервация,когато няма анулация те си вземат парите и при мен беше така,искам не искам отидохме да съм гледала.Но ако искаш свържи се направо с букинг.ком те са доста  отзивчиви и ще ти разяснят ситуацията при мое оплакване винаги  са разговаряли с хотели и те смекчават тона от там .

Общи условия

Активация на акаунт