сайта Booking.com

  • 103 961
  • 752
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 9 992
^Tea^, стана ми интересно. Направили сте резервация ден по-рано и сте отишли на другия , предполагам по-късно вечерта , или поне след срока за анулиране , така ли е ?

quake321 , за бг. хотел харесваш си някой , намираш му телефони за връзка  в нета, звъниш на рецепция и готово .
Имам през букинга доста резервации, но никога не ми бяха блокирали пари - така или иначе през интернет банкирането се вижда като изтеглена сума. Не знаех за това, до преди случая в Румъния. И когато се върнах в Бг и се обадих на банката си, ми обясниха ситуацията. Пратих им бележката за отблокирване на сумата и те ми я възстановиха веднага.
Лятото имахме пътуване из Европа и буквахме хотелите в последния момент, защото пътьом  решавахме по колко дни ще стоим в даден град.
Хотела за Будапеща го букнах деня преди настаняване = http://www.booking.com/hotel/hu/omnibusz.bg.html?sid=2ba4ecd5f9b … 59d6bc13c9;dcid=2 - това е той. Веднага ми дръпнаха парите и както писах и по-горе, щом пристигнахме в Будапеща, попитах на рецепцията нещо трябва ли да се плаща. Отговориха ми, че всичко е ОК - само такса паркинг. С другите хотели не съм имала никакви проблеми. Определено трябва да се четат условията за резервиране. Иначе съм доволна от букинга. Всичко останало си зависи вече от персонала на съответния хотел.


Интересно ми беше дали сте пристигнали по късно то нормалното, примерно в 10 часа вечерта, в хотела и дали вече не са ви дръпнали парите като наказателна такса ? Не съм чувала така да се тегли директно сумата при резервация , ако анулирате как се връща , не се сещам за начин   bouquet Това ми беше интересно , явно не попитах достатъчно ясно . Също ако сте били за повече от 1 ден , пак дали са имали право да ви дръпнат за всичките дни сумата, не мисля , че им е в правомощията, но и не съм съвсем наясно.

# 31
  • Мнения: 2
Здравейте Simple Smile

Интересува ме дали има друг добър сайт за резервация на хотели в България, защото тук няма достатъчно много и добри предложения? Това ли е единствената опция?

Ако се сещате за други подобни ще се радвам да споделите Simple Smile  newsm78

Мерси предварително!

Пробвай този http://www.esky.bg/hoteli имат доста оферти. Не знам специално за България, но аз пътувах за Будапеща и Виена с тях и останах супер доволна.

# 32
  • Мнения: 149
Пиша доста разочарована и искам съвет.Снощи се върнахме от Гърция.Бях направила резервация за 1 нощувка в Солун и една нощувка в хотел,на 19 км от Неа Перамос(на 20км от Кавала).Оказа се че този хотел е на 650 км от Кавала.Информацията в букинга е неточна.Разбира се не отидохме до там и на място намерихме къде да нощуваме ,но когато се обадих по тел на въпросния хотел,за да им кажа,че няма да пристигнем,че е станала грешка и инфото е некоректно,рецепционистката ,каза че няма да канселира резервацията и аз съм била в грешка.Сега проверих -е не съм в грешка.Като задам хотели в Неа Перамос -излиза същия хотел.Как да процедирам-в сметката парите стоят ,защото са неработни дни,но ще ги дръпнат със сигурност.Ще пиша на букинг,и ще приложа скрийншот на търсенето-на англ. ли да пиша или на бг. във формата за контакт

# 33
  • Мнения: 472
Различните хотели имат различни политики. Някои не изискват нито карта, нито предплащане. Други блокират една или повече нощувки, Като съм резервирала сме плащали в хотела направо.

# 34
  • Пловдив / София
  • Мнения: 1 287
Пиша доста разочарована и искам съвет.Снощи се върнахме от Гърция.Бях направила резервация за 1 нощувка в Солун и една нощувка в хотел,на 19 км от Неа Перамос(на 20км от Кавала).Оказа се че този хотел е на 650 км от Кавала.Информацията в букинга е неточна.Разбира се не отидохме до там и на място намерихме къде да нощуваме ,но когато се обадих по тел на въпросния хотел,за да им кажа,че няма да пристигнем,че е станала грешка и инфото е некоректно,рецепционистката ,каза че няма да канселира резервацията и аз съм била в грешка.Сега проверих -е не съм в грешка.Като задам хотели в Неа Перамос -излиза същия хотел.Как да процедирам-в сметката парите стоят ,защото са неработни дни,но ще ги дръпнат със сигурност.Ще пиша на букинг,и ще приложа скрийншот на търсенето-на англ. ли да пиша или на бг. във формата за контакт
.                                                                                                                      Сигурна ли си, че ти не си в грешка? Не се заяждам, но просъо от 20 до 650 км разликата е огромна. Как се казва хотелът. При всички случаи пиши. Според мен и на бълг няма да има проблем.

# 35
  • в града на атомното слънце :)
  • Мнения: 402
polina7979, по-скоро се свържи с колоцентъра на букинга, обясни ситуацията и те ще ти кажат какво да правиш - какво да изпратиш и на какъв език да го напишеш.

# 36
  • Мнения: 149
Благодаря,момичета!Ще се обадя,а и дори да не си възстановя 60 евро,здраве да е.Въпроса е,че може и други хора да се заблудят.Най-вероятно има две градчета(селца) с името Неа перамос,но аз знам само това до Кавала,много пъти сме минавали оттам.Бяхме с малкия и исках да разделя пътя до Солун,а в Кавала всичко беше заето(в последния момент решихме да тръгнем натам,след като видяхме че тук ще вали постоянно),затова избрах Неа Перамос.

# 37
  • Мнения: 24
Да, за жалост ти си в грешка - вместо в Неа перамос до Кавала си запазила в Неа перамос до Атина, но всеки може да се обърка. Затова, ако обичаш, пиши какво са ти отговорили от колцентъра, след като се обадиш. За всички ще е полезна информация да знаем как реагира booking.com при подобни неволни грешки на клиентите и дали проявяват разбиране. Успех в разговора с тях!

# 38
  • Варна
  • Мнения: 4 312
Извинявай Полина съвсем не се заяждам с теб , но грешката си е твоя.Нито букинга нито хотела са предполагали , че резервирайки ти си мислела за кавалския Неа Перамос , те в Гърция са 3.Ако беше отворила сайта на хотела със сигурност щеше да си разбереш грешката.Сега връщането на парите е само въпрос на тяхна добра воля.

# 39
  • Под гъбата
  • Мнения: 1 458
И аз имам проблем с резервация от сайта, Направена е през януари  и е потвърдена с мейл. Няма депозит за нея. Условието е да се обадиш на посочен телефон ,20 минути преди пристигането за да се вземе ключ. През целия ден от 10 сутринта, до 18ч. вечерта ми даваше съобщение за невалиден номер. Бяхме принудени да направим нова резервация за друг  хотел и останахме там. Днес получавам мейл от въпросната дама,че и дължа неустойка!! Чудя се да звъня ли на телефона на сайта ? Този телефонен номер в сайта май не е български?

Последна редакция: пн, 05 май 2014, 20:15 от I am the same

# 40
  • Мнения: 9 992
Пиша доста разочарована и искам съвет.Снощи се върнахме от Гърция.Бях направила резервация за 1 нощувка в Солун и една нощувка в хотел,на 19 км от Неа Перамос(на 20км от Кавала).Оказа се че този хотел е на 650 км от Кавала.Информацията в букинга е неточна.Разбира се не отидохме до там и на място намерихме къде да нощуваме ,но когато се обадих по тел на въпросния хотел,за да им кажа,че няма да пристигнем,че е станала грешка и инфото е некоректно,рецепционистката ,каза че няма да канселира резервацията и аз съм била в грешка.Сега проверих -е не съм в грешка.Като задам хотели в Неа Перамос -излиза същия хотел.Как да процедирам-в сметката парите стоят ,защото са неработни дни,но ще ги дръпнат със сигурност.Ще пиша на букинг,и ще приложа скрийншот на търсенето-на англ. ли да пиша или на бг. във формата за контакт

Има срок ,в който трябва да се анулира. На английски пиши , задължително.

# 41
  • Пловдив / София
  • Мнения: 1 287
Да, за жалост ти си в грешка - вместо в Неа перамос до Кавала си запазила в Неа перамос до Атина, но всеки може да се обърка. Затова, ако обичаш, пиши какво са ти отговорили от колцентъра, след като се обадиш. За всички ще е полезна информация да знаем как реагира booking.com при подобни неволни грешки на клиентите и дали проявяват разбиране. Успех в разговора с тях!

Да, усъмних се, че е нещо такова. Затова и в предния пост попитах дали е сигурна, че не е нейна грешката.

# 42
  • Под гъбата
  • Мнения: 1 458
И аз имам проблем с резервация от сайта, Направена е през януари  и е потвърдена с мейл. Няма депозит за нея. Условието е да се обадиш на посочен телефон ,20 минути преди пристигането за да се вземе ключ. През целия ден от 10 сутринта, до 18ч. вечерта ми даваше съобщение за невалиден номер. Бяхме принудени да направим нова резервация за друг  хотел и останахме там. Днес получавам мейл от въпросната дама,че и дължа неустойка!! Чудя се да звъня ли на телефона на сайта ? Този телефонен номер в сайта май не е български?
Писмата с въпросната дама, при мен не спират. Sick Броихме колко пъти сме и звънели на телефона, ами 10 пъти. Сега чакам отговор от Букинг. Нямам намерение да плащам на госпожата! Naughty Днес пробно и звъняхме от същият телефон, който си е в Германия и даваше свободно, тогава беше недостъпен.

# 43
  • Мнения: 149
Всичко е ок,от Букинг-супер точни:).Моя е грешката(въпреки,че продължавам да смятам,че е заблуждаваща информацията),резервирала съм грешното място.Обясних ситуацията и те бяха много бързи в реакцията.С няколко имейла,(които ако са полезни мога да копирам)се разбрахме,свързаха се с хотела и няма да ми начислят такса анулация поради неявяване. Simple Smile

# 44
  • Мнения: 9 992
Всичко е ок,от Букинг-супер точни:).Моя е грешката(въпреки,че продължавам да смятам,че е заблуждаваща информацията),резервирала съм грешното място.Обясних ситуацията и те бяха много бързи в реакцията.С няколко имейла,(които ако са полезни мога да копирам)се разбрахме,свързаха се с хотела и няма да ми начислят такса анулация поради неявяване. Simple Smile

Таксата е цената на нощувката , няма да ти я дръпнат така ли? . Сори за въпроса, но така написано ,че неразбирам.

Общи условия

Активация на акаунт