сайта Booking.com

  • 99 069
  • 752
  •   1
Отговори
# 60
  • Варна
  • Мнения: 3 965
Пратих писмо до имейла на хотела с молба да ми възстановят парите, защото съм направила грешка от невежество( което си е така), много сърцераздирателно...Получих само 3 думи- съжаляваме, не можем да ви помогнем, поздрави...
 



Добре де , какво е виновен сайта , че си платила услуга като е ИЗРИЧНО упоменато - без право на отказване.Или ползваш или пиеш студена вода - какво друго развитие очакваш???

# 61
  • Мнения: 1 291
Eстествено, аз знам, че сама съм си виновна, и ако се налага, ще си ползвам резервацията- харесвам хотела, но е много далеч от центъра. Но пък отзивите са много положителни и всички твърдят, че е добра локация до автобус и т.н.... Но има толкова много време до края на октомври, че не виждам какъв им е проблема да направят компромис. Или поне да ми отговорят- в писмото си до тях аз исках повече информация за хотела, за транспорта, такива неща. До сега никакъв отговор- а след като са ми изтеглили парите , трябва според мен да ми изпратят нещо като договор или потвърждение.... Или поне някаква благодарност, че съм ги избрала.
Идва ми наум идеята да предложа на някого резервацията, ако пътува с кола, а и иначе, защото е изгодно и хубаво, ако има желаещи, нека питат. Иска ми се да намеря по-близо до центъра.

# 62
  • Мнения: 9 991
Не са ми отговорили нищо досега. Това не ми харесва. Има ли случаи, в които такива резервации да се правят компромиси? Кой решава това- собственика на хотела или от сайта?
Извинете за дългия пост, ама нямаше как с две думи. Спестих  доста неща...

Собственика , управилеля , ако не е едно и също лице . Ако така са го обявили , букинг нищо не може да им каже. Ти правиш 3 резервации в 3 различни хотела , за 1 и съща вечер ли ? Супата се тегли в деня в който е трябвало да си там , нито по рано , нито по късно . В другите ако не си анулирала навреме и те ще си ти изтеглят парите, безплатната анулация е в срок. Обикновено нямаш право на отмяна , когато в цената е включена отстъпка.

# 63
  • Мнения: 1 291
Аз си анулирах всички резервации, остана само тази, но парите са изтеглени- видях си разпечатката от банката- даже не ме предупредиха. Ето за този хотел става дума- по-скоро къща за гости- Domus Appia Antika:

http://www.booking.com/hotel/it/domus-appia-antica.bg.html?aid=3 … 9e40a21d9e94091X1
В инфото , което е под въпросителната ( зас съжаление въобще не го бях видяла това, много ме е яд сега) пише, че сумата се тегли в деня на резервацията и че дори и при анулация се дължи пълната сума !  Няма как , те са постъпили точно, но аз им писах, че не съм видяла тия условия. Както и да е, то се е видяло, че ще ми остане тази резервация- но защо НИЩО не са ми писали, не са ми пратили- аз съвсем случайно открих всичко, защото този хотел ми беше един от първите, а после видях и по-добри оферти. Според мен, след всичко , което им писах, могат да направят компромис или да ми пишат нещо от рода:"Не съжалявайте, тук е хубаво, ще ви помогнем, ще ви упътим как да стигнете....." Нали в отзивите пише, че са много любезни. А те- пълно мълчание, Това най-много ме дразни. Как мислите, дали ще успея да се разбера някак си или да пия една студена вода ?

# 64
  • Мнения: 6 031
valya_bl, нищо не пречи да опиташ.
Пиши директно в хотела. Предложи им някаква скромна компенсация за недоразумението.
Мисля, че с малък хотел е по-възможно да се разбереш(ако изобщо е възможно).

На букинг, много не разчитай. Аз съм си контактувала няколко пъти с тях и не мога да кажа, че са бързи...

# 65
  • Мнения: 1 291
Благодаря, аз също не мисля да занимавам booking.com,след като сама съм си виновна. Ще изчакам да видя дали ще ми пишат в следващите два дни ( иска ми се да имат някаква достоверна причина за мълчанието им в момента) и пак ще им пиша. Може да помоля една приятелка, която живее в Италия, да им звънне и да поговори с тях, че аз  няма да мога по никакъв начин устно.

Момичета, отваряйте си очите, като правите резервации, има скрити клопки!

# 66
  • Мнения: 9 991
valya_bl, букинг е посредника , не мога да разбера за какво се сърдиш . Те връзка с клиента нямат и имейл твой те нямат , щом така пише , значи всичко е точно . Като отидеш в магазина дали специално ти се благодари , не знам какво си очаквала , че и си се разочаровала. Учтиви , коректни , това като отидеш на място ще разбереш . Пак казвам обикновено такива оферти са с отстъпка и изрично пише , че са без право на анулация. Като цяло ти според мен си несериозната, щом си правиш резервации в 5 хотела за един и същи ден , ето за това са и урдъжките на пари , защото в сезон един хотел не може да си позволи фалшиви резервации ,в които хората не идват и стаите им остават непродадени. Обади им се по телефона да им кажеш , ако ти направят компромис направят, ако не приятен престой там и това е  . Имейлите които пишеш на букинг , те не ги поучават .

# 67
  • Мнения: 1 291
adelinda ,права си напълно, но аз не съм писала на booking, не знам защо така сте решили!! Въобще не съм си го и помисляла даже в този случай! Писах единствено на имейла на хотела, който е даден ! А защо да не мога да направя няколко резервации за една и съща дата в различни хотели? Те бяха все с безплатна анулация! Идеята ми беше после да избера най-добрата, като седнем да ги разгледаме поотделно! Резервациите са за след 4 месеца! Едва ли съм направила голямо нарушение.
А и съм ги задържала не повече от от няколко часа.
Уж гледах всички да са с безплатна анулация,но явно съм се объркала за този хотел. Аз се сърдя на собствениците на хотела, които изобщо не ми отговарят!! Изтеглили са си парите, а не съм получила никакво съобщение за това!!! И не ми отговарят на имейлите!! Знам , че сама съм си виновна, не е станало края на света, но ми се иска да са по-толерантни.

# 68
  • Sofia
  • Мнения: 1 485
Ако не си получила СМС за направеното плащане, не мисля, че хотелът има вина - той не пише СМС-и, нито пък е длъжен да изпраща благодарствени писма за резервация.
Аз мисля, че ако от хотела се омилостивят и ти върнат част от парите - това би било просто жест на човещина, който, обаче, не са задължени да правят. От друга страна - всички сме хора и се случва да сгрешим, но това не е причина да търсим грешките в другите и да им прехвърляме нашата си вина.
Пожелавам ти да намериш най-доброто решение в тази ситуация, но не мисля, че хотелът е постъпил некоректно под каквато и да е форма. Успех!  Peace

Последна редакция: пт, 30 май 2014, 02:00 от noshtna_ptica

# 69
  • Europe
  • Мнения: 548
Здравейте,

темата е стара, но няма смисъл да се отваря нова за такова кратко питане.

Въпросът ми е свързан с една резервация, която направих преди 3 дни. Резервацията приключи успешно, както всеки друг път, получих номер и т.н.... но днес проверих и за мое учудване пари все още не са дръпнати от кредитната карта. Пак влязох в профила си в букинг-а, пак разгледах подробно, но няма някакво специално съобщение, че не съм платила или че има проблем с картата. На резервацията пише, че е без право на анулация. Притеснявам се да не се окаже на място в хотела, че нямаме резервация, защото напоследък все на такива щуротии ми върви  Thinking

Да пиша ли на хотела? Или да изчакам още?

# 70
  • Мнения: 6 031
Здравейте,

темата е стара, но няма смисъл да се отваря нова за такова кратко питане.

Въпросът ми е свързан с една резервация, която направих преди 3 дни. Резервацията приключи успешно, както всеки друг път, получих номер и т.н.... но днес проверих и за мое учудване пари все още не са дръпнати от кредитната карта. Пак влязох в профила си в букинг-а, пак разгледах подробно, но няма някакво специално съобщение, че не съм платила или че има проблем с картата. На резервацията пише, че е без право на анулация. Притеснявам се да не се окаже на място в хотела, че нямаме резервация, защото напоследък все на такива щуротии ми върви  Thinking

Да пиша ли на хотела? Или да изчакам още?
Няма смисъл да пишеш - хотела ще си дръпне парите, когато си иска.
Ако случайно нямаш наличност, ще те уведомят.

# 71
  • Europe
  • Мнения: 548
Благодаря ти, да не се притеснявам значи.
Чакаме.   bouquet

# 72
  • София
  • Мнения: 3 774
Не, не се притеснявай скъпа, Мими е напълно права.
Нали имаш потвърждение......
Случва се често, ще си ги вземат, няма да минеш без това.
Стига си мислила само лоши неща, Нова Година е, старата отнесе лошото с нея.
  bouquet

# 73
  • Europe
  • Мнения: 548
О да, аз не съм от черногледите, но парен каша духа. При италианците вече ще си имам винаги едно на ум и резервен план бе.

Благодаря ви!

# 74
  • Мнения: 9 991
О да, аз не съм от черногледите, но парен каша духа. При италианците вече ще си имам винаги едно на ум и резервен план бе.

Благодаря ви!


За след колко време ти е резервацията? Има карти, които не се приемат по незнайна причина. Какви са условията, че дърпат парите при резервация, а нямаш право на анулация ли ? Ако се съмняваш, аз бих звъннала.

Общи условия

Активация на акаунт