сайта Booking.com

  • 104 059
  • 752
  •   1
Отговори
# 645
  • Мнения: 943
Знам че пише, но един ни идва на 90 лв. друг на 60 лв. ? Нещо не ми се връзва.

И какво пише срещу цената?
Понякога има значение и кога са резервирали. Преди 6 месеца цената може да е била една, но ако има много резервации за тези дни, може по-късно да са я вдигнали. Wink

Не ги чета всички отстъпки. След джиниъс вдигнахме малко цените, че идват на без пари. Ако има нов без никакви отстъпки то за същата стая плаща 90 лв. Тук там някои изгорял е, но разликата е драстична. От там моите размисли и страсти, че реално тези 15 $ си ги плащаш, че после ти ги връщат. Може и да греша.
Идват без пари хайде де.и каква е ползата ако всички вдигнат цените?10% е това не 50.не се излагайте

# 646
  • Мнения: 9 992
Знам че пише, но един ни идва на 90 лв. друг на 60 лв. ? Нещо не ми се връзва.

И какво пише срещу цената?
Понякога има значение и кога са резервирали. Преди 6 месеца цената може да е била една, но ако има много резервации за тези дни, може по-късно да са я вдигнали. Wink

Не ги чета всички отстъпки. След джиниъс вдигнахме малко цените, че идват на без пари. Ако има нов без никакви отстъпки то за същата стая плаща 90 лв. Тук там някои изгорял е, но разликата е драстична. От там моите размисли и страсти, че реално тези 15 $ си ги плащаш, че после ти ги връщат. Може и да греша.
Идват без пари хайде де.и каква е ползата ако всички вдигнат цените?10% е това не 50.не се излагайте

Aми има си минимум цена, под която собственика не иска да пада. Така или иначе се пускат някакви отстъпки. Букинг си го прави това джиниъс ама тези 10% да си ги даде от комисиона, а взема от хотела без да пита. На тотала плаща хотела и 20% комисионна, за от пусто в празно да прелива  и да има хора в хотела от които печалба няма, файда няма. Говоря за хотел с нормални цени, а не където са по 400 лв. нощувката. 50 лв. сложи цена примерна -10% джиниъс - 20 % комисион ? Климатик, топла вода, персонал, всичко това са разходи.

# 647
  • Мнения: 943
Ами значи не си е направил сметката да има хотел Тези 10% са взаимно договаряне а не от една страна.ако не издържиш на минус 10% значи си за затваряне

# 648
  • Мнения: 9 992
Ами значи не си е направил сметката да има хотел Тези 10% са взаимно договаряне а не от една страна.ако не издържиш на минус 10% значи си за затваряне

Хем не си в брашна, хем акъл даваш. Спести си го за себе си според мен. Както казах, да го дава букинг, като не са за 10 % От едната страна са, защото това са редовни клиенти на БУКИНГ, а отстъпката е от хотела. На какъв език да ти се напише? Общо взето хотела си вдигна цените и който не е джиниъс е набутан яко в цената. Единствения печеливш е букинг в случая. И не вярвам да е само този хотел.

# 649
  • Мнения: X
Че то не е особена философия да станеш Джиниъс. Стандартно 5 резервации. А иначе имат редовни кампании и за по-малко резервации да правят клиентите си Джиниъс.

Отстъпката е от хотела, защото хотела ползва платформата освен като такава за широк и лесен достъп до клиенти, и като такава с рекламна цел.
И е права. На, който не му изнасят условията на Букинг просто не се регистрира и не продава нощувки през него.
А хотела няма много опции да си вдига цените, защото ще губи клиенти.

# 650
  • Мнения: 6 375
Тия отстъпки ($15 или 10%, без джиниъс) не ги плаща конкретния клиент. Клиента плаща нормалната цена (която е една и съща със или без този бонус) и парите се връщат по-късно, като кешбек. Явно от печалбата на букинг трябва да идват, или от рекламния бюджет.
А за различните цени не знам, винаги съм мислел, че цените ги определя хотела, букинг може да слага само комисионна.

Изобщо не е задължително хотела да ползва букинг, ако не им е изгодно. Тук около мен болшинството хотели трябва да се обаждаш по телефона за резервация, ако случайно има свободни стаи в букинг за мен е събитие.

# 651
  • Мнения: 9 992
Тия отстъпки ($15 или 10%, без джиниъс) не ги плаща конкретния клиент. Клиента плаща нормалната цена (която е една и съща със или без този бонус) и парите се връщат по-късно, като кешбек. Явно от печалбата на букинг трябва да идват, или от рекламния бюджет.
А за различните цени не знам, винаги съм мислел, че цените ги определя хотела, букинг може да слага само комисионна.

Изобщо не е задължително хотела да ползва букинг, ако не им е изгодно. Тук около мен болшинството хотели трябва да се обаждаш по телефона за резервация, ако случайно има свободни стаи в букинг за мен е събитие.

Хотела си слага цената на която продава. Букинг от тази цена дава отстъпка, и на крайната сума си взема 20 % или на колкото е договора.

Хотела ако има как да се продаде без букинг, то естествено, че го прави. Букинг е необходимото зло. Естествено, че е реклама на хотела и се продава повече. Но факт, че извива ръце с цени и хотелите според мен не само нашия си вдигна цените.

# 652
  • Мнения: 943
Ами значи не си е направил сметката да има хотел Тези 10% са взаимно договаряне а не от една страна.ако не издържиш на минус 10% значи си за затваряне

Хем не си в брашна, хем акъл даваш. Спести си го за себе си според мен. Както казах, да го дава букинг, като не са за 10 % От едната страна са, защото това са редовни клиенти на БУКИНГ, а отстъпката е от хотела. На какъв език да ти се напише? Общо взето хотела си вдигна цените и който не е джиниъс е набутан яко в цената. Единствения печеливш е букинг в случая. И не вярвам да е само този хотел.
И откъде знаете в кой бранш съм сега?я по спокойно.Искате все вие да сте права ама не е така

# 653
# 654
  • Мнения: X
Ти ако си джиниъс клиент,пак си ползваш 10% отстъпка,освен тези 15 долара.Аз съм джиниъс,вече имам кешбек 45 долара реално получени по сметката ми- от една моя резервация(през линк на приятел) и 2 на приятели(които са със стари акаунти), като това не влияе на джиниъс отстъпката. И не мисля,че е лошо да се споделят линковете. В други теми съм виждала споделени линкове за ползване на кешбек. Аз съвсем наскоро направих резервация и ако бях видяла по-рано,щях да се възползвам от предложението,не виждам какъв е проблема.

Защото тези линкове са на принципа на референция и не се допускат във форума. Не са чист кеш бек като сайтовете за кеш бек. Давам за пример темата за iherb където на първа страница го пише с големи букви.

# 655
  • Мнения: 95
Да попитам и аз. Направих резервация за догодина, потвърдиха я, всичко чудесно, но собственика ми прати мейл, че тъй като цените му не са готови още, ще я отмени. Мен, пък, цената супер ме устройва. Какво да правя?

# 656
  • Мнения: X
Да попитам и аз. Направих резервация за догодина, потвърдиха я, всичко чудесно, но собственика ми прати мейл, че тъй като цените му не са готови още, ще я отмени. Мен, пък, цената супер ме устройва. Какво да правя?

Пишеш на Букинг. След като го има на сайта би следвало да реагират. Препрти им мейла на този собственик.

# 657
  • Мнения: 196
Здравейте,
Имах потвърдена резервация, но след месец получих писмо с извинения, че за съжаление хотелът няма да може да ни приеме и едностранно анулираха резервацията ми. Предлагат ми алтернативно място за настаняване при различни условия, които не ме устройват. Мога ли да откажа предложението и да поискам процент от стойността на моята резервация като обезщетение?
В потвърждението на моята резервация ясно е посочено при какви условия аз мога да анулирам, но когато хотела анулира тогава какво се случва? Някой попадал ли е в такава ситуация? Дали имам право на обезщетение и в какъв размер, когато хотелът анулира моята резервация?

# 658
  • Мнения: 9 992
Здравейте,
Имах потвърдена резервация, но след месец получих писмо с извинения, че за съжаление хотелът няма да може да ни приеме и едностранно анулираха резервацията ми. Предлагат ми алтернативно място за настаняване при различни условия, които не ме устройват. Мога ли да откажа предложението и да поискам процент от стойността на моята резервация като обезщетение?
В потвърждението на моята резервация ясно е посочено при какви условия аз мога да анулирам, но когато хотела анулира тогава какво се случва? Някой попадал ли е в такава ситуация? Дали имам право на обезщетение и в какъв размер, когато хотелът анулира моята резервация?

Aми трябва да има причина да анулира, иначе не може едностранно, поне аз не знам. Например, нередовна карта. Длъжни са да те настанят в друг хотел при същите условия, ако има разлика в цената я поемат. Не знам да ти дават на теб пари като компенсация, освен ако нe са ти намерили друг  хотел. Можеш да се обадиш или пишеш на букинг, да питаш.

Последна редакция: пн, 04 дек 2017, 13:24 от adelinda

# 659
  • Варна
  • Мнения: 19 130
Длъжни са да те настанят в друг хотел при същите условия, ако има разлика в цената я поемат. Не знам да ти дават на теб пари като компенсация, освен ако ен са ти намерили друг  хотел. Можеш да се обадиш или пишешна букинг, да питаш.

 Peace

Общи условия

Активация на акаунт