Първи клас - полудневно, целодневно обучение. Вашите мнения.

  • 27 701
  • 249
  •   1
Отговори
# 150
  • Мнения: 24
Ние ще бъдем целодневно - от една страна, защото и двамата с таткото работим, а от друга - следобедите ни предлагат допълнително безплатно езиково обучение...

# 151
  • Мнения: 1 884
Сина в първи клас тръгна на занималня и след две седмици го спрях. Във втори клас се повтори същата процедура. Това ,че не ходи не означава ,че е изостанал от другите. Напротив. В трети клас дори не се замислих за занималня, а и той не искаше да ходи.
Дъщерята съм я записала на занималня, но не се знае дали ще ходи , въпреки ,че тя много иска.Тя ще посещава много извънкласни занимания които са в училището, което много ме улеснява.

По темата аз съм за полудневното обучение, но не всеки има възможност да си взима децата на обяд.

# 152
  • София
  • Мнения: 366
Ние ще бъдем целодневно - от една страна, защото и двамата с таткото работим, а от друга - следобедите ни предлагат допълнително безплатно езиково обучение...

Чудесна опция Wink

# 153
  • Мнения: 4
Полудневно, трябва да може да си почине вкъщи, но само ако има кой да го гледа!

# 154
  • Мнения: 24
Естествено когато има възможност, винаги може да си взимаш детето по-рано, но все пак ще имаме спокойствието, че дори и да не можем ще има кой да го гледа. За мен има и друг момент - социализацията. Представям си следобедните занимания като малко по-свободни и съответно това според мен е добра възможност за създаване на приятелства.

# 155
  • София
  • Мнения: 2 919
Ние като работещи родители записахме детето на занималня. Не знам как ще тръгнат нещата, говори се, че били по 30 деца в клас на занималня, затова се замислям и за вариант частна такава. Смятам, че детето наистина има нужда от социализация, но и от условия, доближаващи се до домашните.  Peace

# 156
  • Sofia
  • Мнения: 22 572
Относно социализацията, аз не намирам, че у-щето е най-благоприятната среда в днешно време. Та дано не ми се налага да оставям за цял ден.

# 157
  • Мнения: 10 547
Социализацията не е общо понятие и търпи вариации съотнесени към средата, която обитава човек в даден момент.
Прието, че училището е една от институциите в процеса, то неговото редовно посещение е фактор за случването на социализацията. Училищната социализация обаче няма общо със социализиращата среда на връстниците, която може да се срещне и извън училище. Т.е. целодневното не/посещение само по себе си нищо не значи.

# 158
  • София
  • Мнения: 1 413
Записах го целодневно,няма начин...
На родителската среща,изрично попитах учителката каква им е програмата следобед и ми бе обяснено,че за учене имали предвидени 2 часа,не искали да товарят децата прекомерно още от 1-ви клас.Друго нещо,което ми хареса е,че няма да обединяват децата в обща паралелка за занималнята,тъй като доста деца са записани за занималня и няма как да ги обединят.Всеки клас ще си е заедно за занималня.

# 159
  • Габрово
  • Мнения: 2 549
.:Диди:. , ти питай с какво ще занимават децата след като си подготвят уроците и времето не става за излизане навън. Имам наблюдения от занималните в училището на сина ми. В някои ги занимават с приложни изкуства, с разни настолни игри и забавни викторини, а в другите децата се занимават кое с каквото намери и лудницата е пълна.

# 160
  • Велико Търново
  • Мнения: 5 668
И в нашата занималня учат по около 2 часа, и то не непрекъснато - пишат си домашните, играят, рисуват....въобще, далеч е от думите "следобедно обучение" Simple Smile - има го, разбира се, но не е от 13 до 17ч., както някои родители смятат...

# 161
  • София
  • Мнения: 1 413
.:Диди:. , ти питай с какво ще занимават децата след като си подготвят уроците и времето не става за излизане навън. Имам наблюдения от занималните в училището на сина ми. В някои ги занимават с приложни изкуства, с разни настолни игри и забавни викторини, а в другите децата се занимават кое с каквото намери и лудницата е пълна.

Задължително ще се поинтересувам,мерси  Peace

# 162
  • София
  • Мнения: 2 919
Всичко си зависи от учителя, как ще организира занятията, игрите и въобще свободното време на децата. Занималнята на две паралелки протича по коренно различен начин. Споделям лични наблюдения.  Peace

# 163
  • София
  • Мнения: 478
Учителят в занималнята е ключовият фактор, от който зависи дали за детето ще е ОК седенето в у-ще до 18:00 ч. или ще бъде кошмар. В първи клас сменихме 2 учителки, докато попаднем на "нашата". Но трябваше всички родители да направим пътека до кабинета на директорката, защото за нея проблем нямаше Close.
За наш късмет случихме на страхотна г-жа. Времето винаги е било равномерно разпределено между самоподготовка и игра. Обикновено след обяда имат около 30 мин-час  почивка/свободни игри, след което започваха ученето, разделено като в уч. часове - един час български, един математика и един ЧО/ЧП/английски. Когато повечето са готови с домашните, им вадеше настолни игри или излизат на двора. Тъй като при нас много от децата са фенове на някакви приложни дейности, много често тъкат килимчета, правят някакви апликации, носят си допълнително разни неща от типа на руло от тоалетна хартия, картонени кутии и редовно се обзавеждам с някоя нова красива прахосъбирачка на рафта   Simple Smile.
При нас дори и в момента има занималня по някакъв проект и почти целият клас я посещава - жалко, че е само през юни.

# 164
  • Мнения: 4
Целодневно,ама със занималня естествено.Миналата година баткото ни беше така и съм доволна,господина който му беше на занималня беше страхотен и следеше децата който не са на стол,а и тези на стол дали са обядвали,винаги беше подготвен за училище и дори когато се наложеше да отсъства от занималнята по някаква причина ставаше с големи уговорки Praynig
Сега дъщеря ми ще е в първи клас записала съм я пак целодневно,пък ще видим дали ще изкара цялата година на занималня като батко си  Wink

Общи условия

Активация на акаунт